albertto
VIP
Laita yv yhteystiedotEikä, mä voitin sen hälytysjärjestelmän. Tänään vasta kuuntelin podcastin. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita yv yhteystiedotEikä, mä voitin sen hälytysjärjestelmän. Tänään vasta kuuntelin podcastin. :(
Palaute on ollut erittäin positiivista =) Kiitos.Oli vähän ikävä näitä Allun liian levottomia juttuja.
Viimeisin podcast todellinen paluu juurille ja takuu tuli ettei loppua tuu! :D
Kiitos molemmille ukoille.
Kova on, rakenteesta tulee Jon Delarosa mieleen. Tsemppiä Allu syksyyn!
Kyllä se mullakin alkaa hieman kookas jo olemaan.. Kuvassa spennaan vatsaa aika kovaa jotta näyttäis slimmiltä =/Allun vyötärö pysyy kyllä ihailtavan kaposena vaikka massaa alkaakin olla melko kiitettävästi. Tulee oikeasti kova paketti kun kireäksi vetää![]()
Treenin päälle tehdään aina 4x vakuumit 15sec.Allu teetkö erikseen mitään vakuumi harjoitteita vatsoille?
Siivet ku liito-oravalla.
Punerrus aikana koitin kehittää selästä sellaisen tukevan "punnerrus patjan" Ideana oli tosiaan että kun asettaudun penkki asentoon ja öasken tangon alas, niin ojentajat ikäänkuin laskeutuisi latsien päälle ja ylöstyöntö vaiheessa latsit ikäänkuin tomisi sellaisena elastisena kuminauhana" kun ne jännittyy niin automaattisesti tanko jo nousee sentin pari =) Mutta en tehnyt pumppia niihin ennen punnertelua. Omat lämmittelytkin oli hyvin minimit, sillä koitin säästää energiaa mahdollisimman paljon itse tyäsarjaan. Lämppärit meni usein näin. 70,100,130,160,190 ja sitten yksi- kaksi kovaa työsarjaa esim 3x210,220 ja thats itOliko sulla Allu tapana ennen kisanostoja penkkipunnerruksessa hakea pumppia latseihin? Itse en enää pysty penkkaamaan, mutta joskus huomasin että latsit tuovat hyvin tukea nostoon, jos ovat kunnolla pumpissa. Noston alussa voi ikään kuin jännittää latseja ojentajia vasten ja pitää tiukka paketti, jolloin tanko lähtee helpommin rinnalta.