Allan Jokinen

Oli vähän ikävä näitä Allun liian levottomia juttuja.
Viimeisin podcast todellinen paluu juurille ja takuu tuli ettei loppua tuu! :D
Kiitos molemmille ukoille.

Kova on, rakenteesta tulee Jon Delarosa mieleen. Tsemppiä Allu syksyyn!

Kiitos.. nyt alkaa paino olemaan jo miltei ennätys lukemissa ja olo myös sen mukainen =) tänään aamupaino 110kg ja lisää tuntuu tulevan.. toki varmasti on saattanut hieman löysääkin tulla mutta melko tarkasti tsekkaan rasvat koko ajan että pysyy siinä 100g tasolla.. on todella iso plussa että nyt pystyn penkkaamaan smitissä, sillä oma rinta ainakin tarvii yhden raskaan punnerrus liikkeen jotta saan sellaisen ultimaattisen pumpun sinne aikaiseksi.

110KG

Liitteet

• 18195135_10207224866899004_6684367086972018523_n.webp
    18195135_10207224866899004_6684367086972018523_n.webp
    83,3 KB · Katsottu: 2 249
Allun vyötärö pysyy kyllä ihailtavan kaposena vaikka massaa alkaakin olla melko kiitettävästi. Tulee oikeasti kova paketti kun kireäksi vetää :puntti:

Allun vyötärö pysyy kyllä ihailtavan kaposena vaikka massaa alkaakin olla melko kiitettävästi. Tulee oikeasti kova paketti kun kireäksi vetää :puntti:
Kyllä se mullakin alkaa hieman kookas jo olemaan.. Kuvassa spennaan vatsaa aika kovaa jotta näyttäis slimmiltä =/

Oliko sulla Allu tapana ennen kisanostoja penkkipunnerruksessa hakea pumppia latseihin? Itse en enää pysty penkkaamaan, mutta joskus huomasin että latsit tuovat hyvin tukea nostoon, jos ovat kunnolla pumpissa. Noston alussa voi ikään kuin jännittää latseja ojentajia vasten ja pitää tiukka paketti, jolloin tanko lähtee helpommin rinnalta.

Kaveri on Pirkanmaan mustalaiskuninkaalla töissä sen tallilla, muistaakseni 76 ravuria(vai miksi niitä kutsutaan). Hevosia tulee jenkeistä,ruotsista, italiasta ja ties mistä.Ukko asuu vaimonsa(valkoinen) kanssa siellä tallin lähellä aivan käsittämättömässä kartanossa, osti huvikseen lapista hotellin ja sitä rataa. Eihän tää mun frendi kovin yksityiskohtaisesti kerro bisneksistä, tallin asiat ovat aika hys-hys, ymmärrettävää kun miettii paljon niissä liikkuu rahaa. Päästi tää mun frendi patruunan eläkevarsan karuun kun jätti portin auki, onneksi oli sen verran hevoskuiskaajan vikaa että sai kiinni(ja sokeria). Minua kiinnostaa mistä näin mieletön omaisuus jollekkin"hevosihmiselle" tulee, tähän tuskin ikinä saan vastausta. Romanejakin on moneen junaan. Liikuntahommissa ovat kunnostautuneet ainakin jossain määrin nyrkkeilyssä. Tää nyt ei liity mitenkään tähän juttuun mutta isäni sanoi minulle kun olin nuori että mustalaisia ei tarvitse pelätä mutta niitä ei saa tappaa, tässä siis sen kulttuurin musta puoli.

Viimeksi muokattu:
Oliko sulla Allu tapana ennen kisanostoja penkkipunnerruksessa hakea pumppia latseihin? Itse en enää pysty penkkaamaan, mutta joskus huomasin että latsit tuovat hyvin tukea nostoon, jos ovat kunnolla pumpissa. Noston alussa voi ikään kuin jännittää latseja ojentajia vasten ja pitää tiukka paketti, jolloin tanko lähtee helpommin rinnalta.
Punerrus aikana koitin kehittää selästä sellaisen tukevan "punnerrus patjan" Ideana oli tosiaan että kun asettaudun penkki asentoon ja öasken tangon alas, niin ojentajat ikäänkuin laskeutuisi latsien päälle ja ylöstyöntö vaiheessa latsit ikäänkuin tomisi sellaisena elastisena kuminauhana" kun ne jännittyy niin automaattisesti tanko jo nousee sentin pari =) Mutta en tehnyt pumppia niihin ennen punnertelua. Omat lämmittelytkin oli hyvin minimit, sillä koitin säästää energiaa mahdollisimman paljon itse tyäsarjaan. Lämppärit meni usein näin. 70,100,130,160,190 ja sitten yksi- kaksi kovaa työsarjaa esim 3x210,220 ja thats it

Eli ajatus oli sama, että ojentajat saa tukea latseista noston alkuvaiheessa. Mulle ainakin toimi saliykkösissä hyvin se kun lämmittelyvaiheessa teki vuoronperään penkkiä ja kevyitä vetoja latseille.

Back
Ylös Bottom