Allan Jokinen

Siis jos maksiraudat tulee aina ylös jos vaan rinnalta lähtevät niin ei kai se loppuojennus heikkous ole. En ois muuten vastannut mitään kun kysymys Allulle, mutta tuo pisti silmään. Itellä maksimi lähtee kyllä rinnalta, mutta noin puolivälissä hyytyy ja sitten joko saan äherrettyä ylös tai laskettava raudoille. Mun heikkous on loppuojennus siis.
No just itekin tota hain, elikä maksimi mulla lähtee rinnalta ihan hyvin, mutta just siinä puolivälissä kun ojentajat astuu pääosaan, tulee loppu suoritus aika vaikeasti ylös.

Nyt olisi sopiva aika käydä Heinosen kanssa jalkabodilla, kun on nilka paketissa. Eiköhän löydy jotakin esim. omalla kehonpainollla tehtäviä likkeitä ja liiikekomboja, millä saadaan reisiin verta.

Nyt olisi sopiva aika käydä Heinosen kanssa jalkabodilla, kun on nilka paketissa. Eiköhän löydy jotakin esim. omalla kehonpainollla tehtäviä likkeitä ja liiikekomboja, millä saadaan reisiin verta.
Me saatiin raskas treeni aikaan ja Allulle melkoiset domssit smithissä kikkaillen 130kg:lla.

Allu mikä nyky muskeliautoista on sinun suosikki?

Muotoilultaan mua puhuttelee uusi camaro ja corvette. Corvette on ehkä hiemn enemmän sellainen "hienosto muskeli auto" kun taas Camaro on sellainen äijämäisen kulmikas yksintertaisemman oloinen.. Molemmissa tekniikka on taattua Amerikan tyyliä =)
Vanhemmista taas Mustang on puhutteleva. Niitä ihan ensimmäisiä 65-67 mallisia,mutta ihan orkkiksena nehän ei naytä juuri miltään mutta hento tuunaus niin avot =D

Nilkka alkaa osoittamaan paranemisen merkkejä jo, uskon että sillä päästään treenaamaan tarvittavan kovaa jo nyt seuraavalla kerralla kun käytetään vaan mielikuvitusta. Edellinen Smitti kyykky osu ihan hiton kovaa reisiin, kun taas hacki kyykky oli vaikempaa tehdä.
Paino on nyt pysynyt samassa 106-107 aksellilla viikon verran.
Mittasin tänään ympäryksiä.. Alluconda:--- =D
Oikea haba 49
Oikea reisi 71
Vyötärö 93

No homo, mutta mua kiinnostaisi allucondan mitat. Toistan vielä: No homo.
Jotta edes jotenkin mies voisi kyrpänsä mittaa mainostaa, niin tarvittaisiin mittaus kuvata ja paikalla tulisi olla vähintään kaksi uskottavaa todistajaa paikalla toteamassa että mikään ei ole feikkiä =)
Sanottakoon näin että enemmän kuin 15cm mutta vähemmän kuin 25cm

Niin ja lasketko "laittamisen" aerobiseen? Podcastiin kyllä nämä samat taisin esittää.
Ja edellisiin tulikin vastaus tuolta podcastketjun puolelta, kiitos

Back
Ylös Bottom