Allan Jokinen

On Allu kovassa kunnossa! Hyvältä vaikuttaa kisoja ajatellen. Ei oo tullu aikasemmin sanottua et mukava seurata tätä äijjän matkaa kisoihin. Ei muutaku kovia treenejä :)
kiitos. ei voiku hattua nostaa kehuista =D

Aika kovalta näytti tuo Allun hartia- ja käsiosasto kun nojaili dippitelineessä!
se vaan näytti.. aika ruipelo oon vielä mutta en enää kauaa =)

Kiitokset dippiohjeista!

Näköjään oen aina koittanut tehdä tämän liikkeen täysin väärin eli koittanut pitää ne hartia erossa korvista ja mennyt liian alas, se takia aina kärsinyt kivuista enkä sitten tehnyt enään tuota. Nyt pitää koittaa uusin maustein.

Kiitokset dippiohjeista!

Näköjään oen aina koittanut tehdä tämän liikkeen täysin väärin eli koittanut pitää ne hartia erossa korvista ja mennyt liian alas, se takia aina kärsinyt kivuista enkä sitten tehnyt enään tuota. Nyt pitää koittaa uusin maustein.
Oleppa hyvä =)

Erittäin hyviä videoita miken kanssa. Moni varmaan tykkää enemmän näistä kun puhutaan muustakin kuin että paljon pitää syödä proteiinia ja mikä on paras hauisliike. Olisi kiva saada kunnon talkshow miken,akkun ja nyyssölän kanssa, siinä olosi kova trio.

Morjesta! Katselin tuossa juuri penkkispesiaali numero kakkosen, josta heräsi kysymys liittyen dippailuun. Olen suunnittelut alkavani tekemään penkkiä 2x/vko, toinen normi ja toinen kapealla, mutta kannattaisiko kapean tilalle alkaa hinkkamaan dippejä? Molemmilla leveyksillä kyseessä on ihan tavallinen voimaprogressio, söisikö "extra" dippailu/pumppailu reenin loppuun mahdollista voiman kehitystä?
Teitkö itse dippejä kuinka usein ja minkälaisen reenin yhteydessä?

Morjesta! Katselin tuossa juuri penkkispesiaali numero kakkosen, josta heräsi kysymys liittyen dippailuun. Olen suunnittelut alkavani tekemään penkkiä 2x/vko, toinen normi ja toinen kapealla, mutta kannattaisiko kapean tilalle alkaa hinkkamaan dippejä? Molemmilla leveyksillä kyseessä on ihan tavallinen voimaprogressio, söisikö "extra" dippailu/pumppailu reenin loppuun mahdollista voiman kehitystä?
Teitkö itse dippejä kuinka usein ja minkälaisen reenin yhteydessä?
Kaksi penkkitreeniä on aika kova ihan palautumisen kannalta,mutta ei tietenkään mahdoton.. Kannattaa ehkä hieman syklittää tuota dippiä ja kapeaa vuoro viikoin, silloin ainakin tulee sitä "punnerrus kulman vaihtelua" Kyllä se sellainen ihan överi pumppailu penkki treenin lopuksi joka kerrella varmasti alkaa vaikuttamaan voimantuottoon,mutta ei se ihan kokonaan pois suljettu idea ole silloin tällöin tehtynä.
Itse dippasin aina penkki treenin päälle, teinkö sen melko kevyenä 10 toisto sarjoina tai tiukkoina 3-5 toistoina riippui oliko mulla perusvoimakausi vai kisakausi.
Penkkasin kerran 1,5vko tai heti kun tuintui että pystyin penkkaamaan taas.

Oon vähän tippunut kärryiltä, mutta vieläkö se Allanin kisaprojekti jatkuu? Oliko näin että jotain vastatuulta oli ainakin jossain vaiheessa? Mitä miehen IG-kuvia olen seurannut, niin jonkin verran saa lyödä töppöstä juoksumatolla toisen eteen, että se kisakunto saadaan kuorittua sieltä seuraavan neljän (kolmen) viikon aikana.

Jos projekti jatkuu vielä, niin tsemppiä loppurepäisyyn ja nupit kaakkoon. :ruoska:

Oon vähän tippunut kärryiltä, mutta vieläkö se Allanin kisaprojekti jatkuu? Oliko näin että jotain vastatuulta oli ainakin jossain vaiheessa? Mitä miehen IG-kuvia olen seurannut, niin jonkin verran saa lyödä töppöstä juoksumatolla toisen eteen, että se kisakunto saadaan kuorittua sieltä seuraavan neljän (kolmen) viikon aikana.

Jos projekti jatkuu vielä, niin tsemppiä loppurepäisyyn ja nupit kaakkoon. :ruoska:
Eiks se syksyllä kisaa, jos kisaa?

Ens viikolla alkaa valmistautuminen SM-kisaan. Ekaksi turvotetaan allua 3kk, siihen ollaan tehty jo suunnitelmat 1kk jaksoissa. Sitten alkaa varsinainen dieetti.
Tehkää jotain proggista sitten allun kanssa, kun dietti lyödään oikeasti kunnolla tulille !

Muahah.. Näit mun kuvia instasta ja oletit että mitenkään ehtisin kuntoon kevään kisaan =) Tosiaan ofiilla ollaan luimuiltu tässä jo jonkin aikaa ja juurikin nyt alkaa kondiksen tekeminen kohti syksyä. Toivon että kun mun dietti alkaa olisin näissä samoissa rasvoissa, mutta vettähän onkin sitten varmasti hieman enemmän =)

Back
Ylös Bottom