Alkuun...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja butkus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Painoa on kertyny hurjat 130kg ja vartta 190cm. Kaljamahan osuus löysässä on n.25kg. Nyt jos saisin itseni tiukaks luulisin olevani 100-105 kg.
Oon käyny salilla availemassa paikkoja parin kuukauden ajan. lukenu ja saanu vinkkii kuinka se tulee tehdä. Osaisko joku neuvoo jotenki simppelisti kuinka kannattais alottaa tää touhu? On meinaa lyhyessä ajassa yrittäen aika paljon ymmärrettävää. En ole salia harrastanut aikasemmin. Urheillu kylläkin. Mielekkäämmältä tuntuu isot painot ja 5-10 toistot. varmaan väärin, mut sika nastaa. Penkki 100, maasta nousee 150, masentavan pieniä painoja, tahtoo lisää.
Rasva sais palaa, mut treenata pitäis jaksaa??? Ruoka???
Ylitsevuotavan kiitollinen kokeneempien neuvoista:)
Butkus

Tuossahan tulikin jo paljon MTMM:ltä ja lyhyesti. Helpolla ei kilot lähde ja mitä nopeammin niistä haluaa eroon, sitä kovempaa treeni on. Itsekurista homma on kanssa paljon kiinni ja liian kovia tavoitteita ei kannata laittaa, ettei sitten pety pahemman kerran. Rasva palaa yksilöllisesti eli toisilla se voi viedä pidemmän aikaa kuin toisilla.

Selvästi suosiota ja yrittäjiä nopeassa rasvanpoltossa näyttää saaneen HIIT -menetelmä, josta voit lukea lisää em. linkin alta. Ravintopuolta kannattaa tutkailla hakusanoilla (search oikeassa yläkulmassa) ravinto ja palautusjuoma. Tsemppiä yritykselle! :kippis1:

Jos vasta alottelet salitreeniä niin onnittelen todellakin tiukan 100kg:n johdosta!

Suosittelen ketodieettiä (ei hiilareita, varmaan searssilla löytyy jotai).

No et kyllä varmasti ole satakilosena tiukka. Itse nostan penkistä enemmän ja painan hiukka päälle 70kg.

Originally posted by Kroppamies
No et kyllä varmasti ole satakilosena tiukka. Itse nostan penkistä enemmän ja painan hiukka päälle 70kg.

WTF? miten toi nyt liittyy yhtään mihinkään? Jannu joka on käynyt salilla pari kuukautta availemassa paikkoja niin ei välttämättä ole penkkimestari vaikka painaisi 130kg tai enemmän.

[OFFTOPIC]

pidähän kroppamies luurankosi hiljaisena..:mad2:

"Ikä: 17v (vielä tovi)
pituus: 181cm
paino:73kg
veto: en harrasta! (haluan pitää tän selän ehjänä vielä tovin
kyykky: en harrasta (en uskalla oikeen eikä kiinnosta)
puhtaita leukoja: 25-28
scott-penkissä 45kg:lla 10 toistoa (no bullshit)
vatsalihasliikkeitä (niitä perinteisiä): ääretön
penkki: 110kg
olkapäitä 26kg käsipainoilla 10

ja muutenkin ihan jämptissä kunnossa ollaan...."

100kg:n penkkitulos on hyvä jos on harrastanut salia tyyliin:
"availemassa paikkoja pari kuukautta"
Ei ole oikein kypsää tuollainen kuttuilu kun joku tulokas kyselee vinkkejä. Itse harrastan vetoa (ja punttailua yleensä) että selkä pysyisi kunnossa. Tällä hetkellä riipoo vain lujasti kun ei oikein ole massaa 80kg mennee rikki vkonloppuna --> bulk gogo!!
[/OFFTOPIC]

PUUHH!!! pitää vissiin lähteä kyykkäämään...

Jos jaksat seurata syömisiäsi, niin mulla on ainakin kohtuudella toiminut tuollainen 200g hiilareita 150-200g proteiinia ja 100g rasvaa päivässä; projektina 115kg -> 100kg. Hiilareissa kannattaa suosia hitaita hiilareita ja muistaa syödä myös riittävästi kasviksia. Hyviä rasvoja saa oliivi ja rypsiöljystä; kalaa kannattaa myös suosia rasvalähteenä. Ruoka kannattaa pitää mahdollisimman monipuolisena.
Kannattaa varata reilusti aikaa diettaamiseen, niin mahdollisuudet lihojen säilymiseen ovat paremmat; hyvä painonpudotusvauhti on n. 0,5kg viikossa.

kiitos vinkeistä ja siitä kun jaksoitte nähä vaivan. Ihmiset on kovin erikokosia ja näkösiä. Painoin 100kg jo 17-vuotiaana, mutta silloin jo häiritsi , että voimaa ei ollu niin paljoo ku koko olis antanu ymmärtää tai hartioiden leveys. Isoluinen? Fyysinen koko ei kulje käsikädessä penkkituloksen kanssa. Tapasin kerran salilla telinevoimistelian joka oli minua 50kg kevyempi ja 15cm lyhyempi ja nosti penkissä 60kg enemmän. Heitti nöyräks. Kiitos vinkeistä
BUTKUS:)

Originally posted by Kroppamies

Kroppamiehen "henkinen leveys" taitaa pursuta kaapista ulos, kun nyt noin käy avautumaan.
On hauska huomata kun just salin aloittaneet tai hieman salilla käyneiden nuorten kanssa ei enään mahdu samasta ovesta sisään. Kävelytyylikin muuttuu mallia "paskat housuis" tyyliin. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom