Alkoholin kaloreista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Voima
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu, känni päälle!

Vedä niin vähän kuin mahdollista. Viina ei auta tässä harrastuksessa. Muutenkin kannattaa miettia suhteita nautintoaineisiin. Onko ne välttämättömiä?? -> Vähennä!!

Älä ota, jos ei tarvi.

SAATANAPERKELE!!!!!!

Originally posted by Voima
Äkkiseltään kun kattoo niin se on n. 1000 kcal, jos juo puolen litran kossun.

Hmm... tuohon heraa joukkoon niin jo on setit kunnossa.

Originally posted by kekexx
Vittu, känni päälle!

Vedä niin vähän kuin mahdollista. Viina ei auta tässä harrastuksessa. Muutenkin kannattaa miettia suhteita nautintoaineisiin. Onko ne välttämättömiä?? -> Vähennä!!

Kannattaa myös miettiä, mistä kaikesta on valmis luopumaan tän harrastuksen vuoksi.

Hyvä on. Dokatkaa ja kehitys saattaa hidastua; älkää dokatko ja kehitytte - tai sitten ette... Ja tehdessänne kuolemaa vuoteissanne, kaikki lihat menetettyinä monen vuoden päästä... Olisitteko valmiita vaihtamaan jokaisen päivän - tästä päivästä siihen hetkeen - yhteen mahdollisuuteen, yhteen ainoaan mahdollisuuteen, tulla tähän hetkeen takaisin ja kertoa kaikille muille bodareille, että dokaus saattaa hidastaa kehitystä, mutta tämä harrastus ei koskaan riistä meiltä... elämän ilojamme!!!

... SCOTLAND!!!!!!!! :)

Originally posted by rintafile
Kannattaa myös miettiä, mistä kaikesta on valmis luopumaan tän harrastuksen vuoksi.
Mun elämästä ei juomattomuus ainakaa vie yhtään mitään hauskuutta tai iloa pois. Kaikki, ketkä oikeasti tuntee mut, voi allekirjoittaa tämän. Alkoholi ei tuo mun elämään yhtään mitään hyvää ja tämän takia en käytä sitä.

Originally posted by Tomi
Alkoholi ei tuo mun elämään yhtään mitään hyvää ja tämän takia en käytä sitä.
Harmi ettei muutkin ihmiset joille alko ei sovi jätä juomatta.

No mun ei oo ainakaan tarvinut luopua mistään elämän iloista tämän harrastuksen takia.:D

Originally posted by rintafile

... SCOTLAND!!!!!!!! :)

Oikeastaan GINLAND, hitto mikä krapula.:wall: :urjo:

Olut on hyvää, viini on hyvää ja konjamiinikin menee sufeen kanssa, kaloreista viis.
Onneksi on oppinut jo kohtuukäytön rajat niin voi huoletta nauttia näistä, eikä haittaa treeniä tai muuta elämää.

Kyllähän jokainen tosibodari tietää, että ei sitä piru vie edes ehi ryyppäämään, kun kaikki aika menee syödessä, tehdessä ruokaa, treenatessa, palautuessa ja paskalla käydessä...:D

Eipä siis tule itsekkään loroteltua tuota tislettä kurkusta alas. Tosin eipä kyllä ole muutenkaan ikinä maistunut, mutta kyllä elämässä hupia on riittänyt!

Mutta aiheeseen, alkoholi tosiaan sisältää energiaa 29kJ/g eli 7kcal/g, eikä sen 9kcal.

Originally posted by Tomi
Mun elämästä ei juomattomuus ainakaa vie yhtään mitään hauskuutta tai iloa pois. Kaikki, ketkä oikeasti tuntee mut, voi allekirjoittaa tämän. Alkoholi ei tuo mun elämään yhtään mitään hyvää ja tämän takia en käytä sitä.

Taitaa olla hyvinkin henkilökohtaista. Joskus (nykyään n. kerta kuukaudessa) on mukava vähän tissutella, ei tuu morkkista eikä mitään vähäisellä käytöllä, mutta usein huomaan, että hermot saa lepoa. Enkä puhu mistään perseistä tässä.

näin siis mulla.

Originally posted by Keisari
Taitaa olla hyvinkin henkilökohtaista. Joskus (nykyään n. kerta kuukaudessa) on mukava vähän tissutella, ei tuu morkkista eikä mitään vähäisellä käytöllä, mutta usein huomaan, että hermot saa lepoa. Enkä puhu mistään perseistä tässä.

Tomi nyt on semmoinen tosikko. Toisin kuin minä.:rolleyes:

No, miksi Keisari tarvitsee viinaa hermojensa lepuuttamiseen? Onko Teillä ongelma? Siirrättekö ongelmaa pakenemalla viinan kiroon, vaikkakin vain kerran viikossa? Eikä tässä siis puhuta mistään perseistä.

Originally posted by Baarikello
Siirrättekö ongelmaa pakenemalla viinan kiroon, vaikkakin vain kerran viikossa?

Eihän tuossa siirretä ongelmaa, tuossahan estetään ongelman syntyminen.

Alkoholista tulee hyvä olo, ja asiat tuntuvat luistavan.

Originally posted by Baarikello
Tomi nyt on semmoinen tosikko. Toisin kuin minä.:rolleyes:

No, miksi Keisari tarvitsee viinaa hermojensa lepuuttamiseen? Onko Teillä ongelma? Siirrättekö ongelmaa pakenemalla viinan kiroon, vaikkakin vain kerran viikossa? Eikä tässä siis puhuta mistään perseistä.

Perse on niin iso ja löysä, että se ON ongelma. :zzzz:

Originally posted by Hannibal
Eihän tuossa siirretä ongelmaa, tuossahan estetään ongelman syntyminen.

Alkoholista tulee hyvä olo, ja asiat tuntuvat luistavan.

Lisäksi 3 kaljan jälkeen aivot kirkastuu ja tietää kaiken. 5 kaljalla tämä tunne sitten katoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom