Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Herbaliser
Alkoholi itsessään ainakin sisältää 9kcal.
Originally posted by Voima
Äkkiseltään kun kattoo niin se on n. 1000 kcal, jos juo puolen litran kossun.
Originally posted by kekexx
Vittu, känni päälle!
Vedä niin vähän kuin mahdollista. Viina ei auta tässä harrastuksessa. Muutenkin kannattaa miettia suhteita nautintoaineisiin. Onko ne välttämättömiä?? -> Vähennä!!
Mun elämästä ei juomattomuus ainakaa vie yhtään mitään hauskuutta tai iloa pois. Kaikki, ketkä oikeasti tuntee mut, voi allekirjoittaa tämän. Alkoholi ei tuo mun elämään yhtään mitään hyvää ja tämän takia en käytä sitä.Originally posted by rintafile
Kannattaa myös miettiä, mistä kaikesta on valmis luopumaan tän harrastuksen vuoksi.
Harmi ettei muutkin ihmiset joille alko ei sovi jätä juomatta.Originally posted by Tomi
Alkoholi ei tuo mun elämään yhtään mitään hyvää ja tämän takia en käytä sitä.
Originally posted by rintafile
... SCOTLAND!!!!!!!!
Originally posted by Tomi
Mun elämästä ei juomattomuus ainakaa vie yhtään mitään hauskuutta tai iloa pois. Kaikki, ketkä oikeasti tuntee mut, voi allekirjoittaa tämän. Alkoholi ei tuo mun elämään yhtään mitään hyvää ja tämän takia en käytä sitä.
Originally posted by Keisari
Taitaa olla hyvinkin henkilökohtaista. Joskus (nykyään n. kerta kuukaudessa) on mukava vähän tissutella, ei tuu morkkista eikä mitään vähäisellä käytöllä, mutta usein huomaan, että hermot saa lepoa. Enkä puhu mistään perseistä tässä.
Originally posted by Baarikello
Siirrättekö ongelmaa pakenemalla viinan kiroon, vaikkakin vain kerran viikossa?
Originally posted by Baarikello
Tomi nyt on semmoinen tosikko. Toisin kuin minä.
No, miksi Keisari tarvitsee viinaa hermojensa lepuuttamiseen? Onko Teillä ongelma? Siirrättekö ongelmaa pakenemalla viinan kiroon, vaikkakin vain kerran viikossa? Eikä tässä siis puhuta mistään perseistä.
Originally posted by Hannibal
Eihän tuossa siirretä ongelmaa, tuossahan estetään ongelman syntyminen.
Alkoholista tulee hyvä olo, ja asiat tuntuvat luistavan.