Alkoholin kaloreista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Voima
  • Aloitettu Aloitettu
Ääh. Perseet viikossa, kahdet parhaassa. Sehän on mitä parhainta kaloritankkausta :)

EDIT: Noin karkeasti laskettuna viime baarikeikka 4300 kaloria ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisäksi oikein valittu alkomahooli on ruoan kanssa hyvän makuista.
Mikäs siinä jos haluaa vedellä soijaprotskudrinkkiä hyvän liharuoan kanssa mutta itse avaan punkun mieluummin.
Lisäksi olen täysin alkoholisoitunut koska juon viiiniä myös hyvänolontunteen vuoksi.

Originally posted by Keisari
Lisäksi 3 kaljan jälkeen aivot kirkastuu ja tietää kaiken. 5 kaljalla tämä tunne sitten katoaa.

Mutta 10 kaljan jälkeen paritsello ja AKV:kin muuttuvat toistensa silmissä hienoiksi miehiksi ja kaikki naiset näyttävät syntymättömien lastemme äideiltä.

Aikas paljon tiedän sellaisia nuoria naisia jotka ei kovinkaan paljona ruokaa syö, mutta ryyppäävät usein ja omaavat sellaisen viinapään että kiloja kertyy nopeassa tahdissa.

Kyllä se on hauskaa ja rentouttavaa välillä ryypätä. Joskus lievemmin ja joskus rankemmin. Itselläni on baarissa paljon hauskempaa kännissä kuin selvinpäin. Ei kuitenkaan överikännissä. Juhliessa alkoholi toimii! Eikä siitä kehitykselle ole haittaa, jos kerran kuussa ottaa baari-illan.

Originally posted by Hannibal
Mutta 10 kaljan jälkeen paritsello ja AKV:kin muuttuvat toistensa silmissä hienoiksi miehiksi

Melkein jo hymyilin. Pidättäydyn kuitenkin tosikkona.

Ei niitte kaloreitten kanssa mitään ongelmia tuu, mutta se viinan kanssa läträäminen vaan tuppaa huonontamaan tota treeneistä palautumista. Sattuneesta syystä alkoholin käyttö onkin viime aikoina vähentyny:)

Joskus harvoin kun otan niin kyllä se auttaa rentoutumaan . Tosin seuraavana aamuna ei sitten taas tee mieli ottaa ainaskaan kuukauteen.

Asia on ainakin allekirjoittaneen kohdalle niin että sopiva känni sillin tällöin saa kropan ja mielen rentoutumaan.
Ei ole mitään estettä kehittymiselle ja palautumiselle jos nauttii alkoholia.
Silloin tälläin ottaminen tarkoittaa minulle noin kerran kahteen kuukauteen ottamista tai jopa harvemmin.

Itelle ei oo ees maistunu vähään aikaan, ei kiinnosta ja jos kuitenkin tuli otettua, niin olo on niin saatanan paha vähän aikaa.

Ja kyllä sitä selvänäkin voi hauskaa pitää, tylsiä ihmisiä jos pitää juoda että voi pelleillä. Mä ainakin munaan itseni helposti ihan selvänäkin :D

vähä nosto mutta miten tossa rainbow light lonkerossa voi olla 35kcal kun on 3.7g hh =14.8kcal? + 4.7%=4.7g? alkoholia ois 33.9kcal?. ni se tekis mun mukaan 48.7 vai eikö prosentti ole sama kun gramma alkoholissa

No on vähän nosto joo, mutta asiaan:

Alkoholijuomissa alkoholin määrä mitataan tilavuusprosenteissa, eli siis alkoholin tilavuuden osuutena koko juomasta. Siksi pulloissa yleensä lukeekin X % alc/vol tms. Etanolin tiheys on ~0,79 g/cm3, joten 1 tilavuusprosentti alkoholia ei siis ole yhtä paljon kuin 1 massaprosentti.

Suositut

Back
Ylös Bottom