Alkoholi vs Lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gunner
  • Aloitettu Aloitettu
Yksilöllistä on tosiaan alkoholin vaikuttaminen.Eräs kaverini pukkasi monta kertaa ykkösen penkistä maanantaina,sen jälkeen,kun oli vetänyt kunnon perseet pe ja la iltana.:kippis1:

Muistelen,että Captain Kirk Karwoski olisi joskus MM-kisojen aikaan sammunut pikkutunneilla hotellin käytävään ja seuraavana päivänä ottanut kultaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puhumattakaan mitä MATTI on tehnyt:

"ehkä otin, ehkä en, any say, pääasia että hyppy kulkee".

Vai oliko se So or not tässä yhteydessä.

Originally posted by tappara
Puhumattakaan mitä MATTI on tehnyt:

"ehkä otin, ehkä en, any say, pääasia että hyppy kulkee".

Vai oliko se So or not tässä yhteydessä.

"Ehkä otin ehkä en, so not, pääasia että hyppy kulkee" :cool:

Mulla oli ennen uuttavuotta 5 päivän putki päällä ja kuukauden tauko treenistä, sitten tammikuun ekalla viikolla penkistä nousi uusi maksimi..
:D

Re: Känneistä ja harjoittelusta

Originally posted by Vallu
Ite kohtuullisen usein viinaa ottavana ihmisenä mulle on muodostunut semmonen käsitys, että suorituskykyä heikentävä vaikutus kestää maksimissaan 2 päivää. Eli jos perjantaina vedän oikein kunnon perseet, ni maanantaina voi reenata jo ihan normaalisti. Tää on tietysti ihan yksilökohtaista.

Välttämättä (huom. välttämättä) kaljan nauttiminen ei reeniä haittaa. Itse asiassa oluessahan on hyvin paljon energiaa, joten kohtuullisissa määrin nautittuna voi jopa parantaa sen kahden päivän päästä tehtävää harjoitusta. Se, mikä tekee asiasta epäedullista on se, että kuningas alkoholi yllättää aineenvaihdunnan takavasemmalta joten lopullinen hyöty menee hyvin suurella tn:llä miinuksen puolelle.

Yksinkertaisinta asia on testata ottamalla kunnon perskänni lauantai-treenin jälkeen, ja miettiä maanantaina jotta kukahan on vaihtanut selkälihasten paikalle kaksi ratakiskonpätkää. Toinen menetelmä on mennä sen perskänni-lauantain jälkeen jo sunnuntaina (tai jos ei kykenen niin maanantaina) salille, ihmetellä kumman hikistä oloa (kuten joku jo mainitsikin) ja tehdä em. havainnot lähitulevaisuudessa.

Eli lyhyesti oma mielipiteeni: ei _välttämättä_ haittaa itse treeniä, mutta "payback time" tulee viimeistään palautumisen yhteydessä. Niin...ja tunnetusti määrähän tekee myrkyn =D

Ainakin voitetun kisan jälkeen oli tuoppi heti kädessä
Originally posted by leoko
Yksilöllistä on tosiaan alkoholin vaikuttaminen.Eräs kaverini pukkasi monta kertaa ykkösen penkistä maanantaina,sen jälkeen,kun oli vetänyt kunnon perseet pe ja la iltana.:kippis1:

Muistelen,että Captain Kirk Karwoski olisi joskus MM-kisojen aikaan sammunut pikkutunneilla hotellin käytävään ja seuraavana päivänä ottanut kultaa.
:kippis1:

Originally posted by Gillyanne
Entäpä sitten alkoholi ja ma huang-pitoiset boosterit? En nyt siis tarkoita että niitä sekaisin naamaani kiskoisin, vaan että jos käyn töiden jälkeen treenaamassa ja otan ennen treeniä vaikkapa yhden stack 2:n, ja sitten iltasella on bileet joissa tulee nautittua vähän enemmän kuin se kaksi-kolme tuoppia? Krapulaväsymystähän ei pidä ymmärtääkseni stackeilla häätää (lienee raskasta sydämelle...?), mutta pitäisikö tuo ennen juhlailtaa napattu boosteri jättää myös ottamatta?

Ei pitäisi olla vaikutusta, ellei ole jo ennestään jotain terveydellisiä ongelmia. Itse olen joskus ottanut noita boostereita juhlimaan lähdettäessä jos ei ole ehtinyt nukkua työviikon univelkaa pois.

Tosin juhlin aika harvoin :rolleyes:

Originally posted by Iceman
Se vaan, että välillä on pakko käydä rentoutumassa, ja itse en oikein allekirjoita Hulkin reseptiä asteettisesta munkkiluostarielämästä, johon kuuluu työ/opiskelu, treeni, ravinto ja lepo.
No kyllähän mä esim. TV:tä katson, ja... Ööö... :D

No joo, jos tosissaan ajattelee niin onhan tämä mun meininki ulkopuolisen mielestä varmaan aika pateettista ja epäsosiaalista. Mutta so far mä olen ihan tyytyväinen tähän järjestelyyn, ja itseinho on niin kova että mun on pakko tehdä kaikkeni kehittyäkseni. Kyllä noi arvot mullakin varmaan jossain vaiheessa muuttuu ja viihde vie.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom