Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Force sanoi:Itellä taas on tähän asti ollut semmoset juomatavat, että jos lauantaina vedän lärvit, niin aikaisintaan keskiviikkona menen salille ja silloinkin on vielä heikompi olo kuin normaalisti.
Wildemar sanoi:No huh. Sullahan on eläkeläisliigalaisen palautumiskyvyt.
Wildemar sanoi:No huh. Sullahan on eläkeläisliigalaisen palautumiskyvyt.
Taisteluahven sanoi:Tuo toisaalta johtuu siitä, että juon helposti yli korin illassa (19:00-05:00).
lohi sanoi:Luulen että suurimmat erot krapuloista johtuvatkin erillaisesta viinan sietokyvystä (eli toiset juovat melkoisesti enemmän-->selviäminen pitkittyy) ja käsitteet mikä lasketaan juomiseksi. Tähän on luultavasti törmännyt jokainen jossain vaiheessa, kun kaveri on alkanut kertoa tarkemmin juomisistaan.
strike sanoi:Samoin kuin näytti joillakin olevan, niin mulla myös kestää krapula liian kauan. Jos PE iltana juon, niin ruoka alkaa maistumaan maanantaina, ja salille pääsen tiistaina tai keskiviikkona ja ekan KOVAN treenin pystyn vetämään to, tai pe.
Erikoista vielä mun krapuloissa on se, että koskaan ei ole pääkipeä, eikä okseta. Se olotila on sitten kaikkea muuta paskaa. :down:
Tuosta syystä on viimeisen vuoden sisään tullut juotua PALJON normaalia vähemmän etanolia (nyt ehkä 1 x 1-2kk:ssa), ja sen huomaa myös treeneissä, jotka luistaakin 665% paremmin
Sama juttu kunnon kännien jälkeen menee viikko että treeni kulkee taas kunnolla!Appleseed sanoi:Jossain taisivat sanoa että krapula olis lievä rytmihäiriö vaara? en tie mulla ainkin menee tulokset maihin viikoks kunnon kännien jälkeen.
Muutenkaan o kummosii