Olen treenannut aktiivisesti kuntosalilla 3-4 vuotta, mutta nyt viimeisen n. puolen vuoden aikana tuntuu että kroppa ottanut ihan kunnolla lihaa kiinni ja etenkin lihaserottuvuus parantunut ihan merkittävästi. tässähän kaikkein mielenkiintoisinta on se että en ole muuttanut ravintoa tai treeniä muuten paitsi juonut alkoholia enemmän kuin koskaan, tämä koska olen ulkomailla työskentelemässä baarissa. olen juonut joka viikko, vähintään 2 kertaa/vk kovat kännit ja tissuttelua useamminkin :S
Alkoholinhan pitäisi laskea ainakin miehillä testosteronia ja lisätä estrogeniä, mutta voiko olla että naisten kohdalla käy päinvastoin? osasta naisista tulee tunnetusti ''miesnaisia'' humalassa joka näkyy agressiivisuudessa ja seksihaluissa. Aika koomista jos näin on :D
Olen myös tupakoinut enemmän kun suomessa, voiko sillä olla vaikutusta testosteroni tasoihin? jotain hormoonitoiminnassa luulisi tapahtuvan ainakin kun monella pitkään ja paljon tupakoineella naisella alkaa kasvaa viiksiä.
koitin googletella mutta ei oikein löytynyt mitään koko aiheesta.
Alkoholinhan pitäisi laskea ainakin miehillä testosteronia ja lisätä estrogeniä, mutta voiko olla että naisten kohdalla käy päinvastoin? osasta naisista tulee tunnetusti ''miesnaisia'' humalassa joka näkyy agressiivisuudessa ja seksihaluissa. Aika koomista jos näin on :D
Olen myös tupakoinut enemmän kun suomessa, voiko sillä olla vaikutusta testosteroni tasoihin? jotain hormoonitoiminnassa luulisi tapahtuvan ainakin kun monella pitkään ja paljon tupakoineella naisella alkaa kasvaa viiksiä.
koitin googletella mutta ei oikein löytynyt mitään koko aiheesta.