Alkoholi ja lihaskasvu naisilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marikki
  • Aloitettu Aloitettu
Olen treenannut aktiivisesti kuntosalilla 3-4 vuotta, mutta nyt viimeisen n. puolen vuoden aikana tuntuu että kroppa ottanut ihan kunnolla lihaa kiinni ja etenkin lihaserottuvuus parantunut ihan merkittävästi. tässähän kaikkein mielenkiintoisinta on se että en ole muuttanut ravintoa tai treeniä muuten paitsi juonut alkoholia enemmän kuin koskaan, tämä koska olen ulkomailla työskentelemässä baarissa. olen juonut joka viikko, vähintään 2 kertaa/vk kovat kännit ja tissuttelua useamminkin :S
Alkoholinhan pitäisi laskea ainakin miehillä testosteronia ja lisätä estrogeniä, mutta voiko olla että naisten kohdalla käy päinvastoin? osasta naisista tulee tunnetusti ''miesnaisia'' humalassa joka näkyy agressiivisuudessa ja seksihaluissa. Aika koomista jos näin on :D
Olen myös tupakoinut enemmän kun suomessa, voiko sillä olla vaikutusta testosteroni tasoihin? jotain hormoonitoiminnassa luulisi tapahtuvan ainakin kun monella pitkään ja paljon tupakoineella naisella alkaa kasvaa viiksiä.
koitin googletella mutta ei oikein löytynyt mitään koko aiheesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nikotiini on lievä antiestrogeeni, en tiedä onko sillä varsinaista merkitystä kuitenkaan. Tuosta "miesnais" asiasta humalassa, alkoholi nostaa testoja myös miehillä nousuhumalassa, sen jälkeen testot lähtee jyrkkään laskuun. Myös aamulla alkava krapula panetus johtuu siitä että testot alkaa pikkuhiljaa palailla normaalimmalle tasolle. Vaikka nuo testot taitaa useamman päivän kärsiä alkoholin käytön jälkeen.

Olen treenannut aktiivisesti kuntosalilla 3-4 vuotta, mutta nyt viimeisen n. puolen vuoden aikana tuntuu että kroppa ottanut ihan kunnolla lihaa kiinni ja etenkin lihaserottuvuus parantunut ihan merkittävästi. tässähän kaikkein mielenkiintoisinta on se että en ole muuttanut ravintoa tai treeniä muuten paitsi juonut alkoholia enemmän kuin koskaan, tämä koska olen ulkomailla työskentelemässä baarissa. olen juonut joka viikko, vähintään 2 kertaa/vk kovat kännit ja tissuttelua useamminkin :S
Alkoholinhan pitäisi laskea ainakin miehillä testosteronia ja lisätä estrogeniä, mutta voiko olla että naisten kohdalla käy päinvastoin? osasta naisista tulee tunnetusti ''miesnaisia'' humalassa joka näkyy agressiivisuudessa ja seksihaluissa. Aika koomista jos näin on :D
Olen myös tupakoinut enemmän kun suomessa, voiko sillä olla vaikutusta testosteroni tasoihin? jotain hormoonitoiminnassa luulisi tapahtuvan ainakin kun monella pitkään ja paljon tupakoineella naisella alkaa kasvaa viiksiä.

Olen huomannut samaa katsoessani itseäni peilistä alkoholin vaikutuksen alaisena.

Sokerilonkeroa, sokeriasiideriä ja niitä hiton limuviinoja kun tarpeeksi vetää, niin kyllähän niilläkin riittävät hiilarit saa aikaan... ehkä olet nyt vaan ensimmäistä kertaa elämässäsi saanut riittävästi energiaa ja hiilaria siihen lihaskasvuun. Ei ryyppääminen gainsseille niin vaarallista ole kuin yleisesti väitetään, mutta ei siitä mitään hormonaalista hyötyäkään ole ... ei edes miesnaisilla. Nettomäärä testossa jää viinan kanssa pienemmäksi kuin ilman. Lisäksi ryypiskely kuivattaa kroppaa ja parantaa pintaverenkiertoa, niin kyllähän sillä illuusion kireämmästä kunnosta saa... vaikutus tosin perustuu nesteeseen eikä läskiin.

Aikamoista teoriaa rupes sieltä alottajalta pukkaamaan.

"tässähän kaikkein mielenkiintoisinta on se että en ole muuttanut ravintoa tai treeniä muuten paitsi juonut alkoholia enemmän kuin koskaan"

En ole muuttanut ravintoa, mutta oon vetäny reilusti enemmän kaloreita ja hiilaria kuin koskaan. Siihen vielä toi nestetasapaino.

Im with sensei.

Suositut

Back
Ylös Bottom