Alitajuisesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Tässä juttelin erään naaraspuolisen henkilön kanssa työjuttuja ja yhdessä välissä hän (ilmeisesti ajatuksissaan) työnsi käden kauluksesta (omastaan :) ) sisään ja korjasi rintaliiviensä olkaimen asentoa jatkaen koko ajan keskustelua.

Muistelinpa joskus lukeneeni, että naisilla nimenomaan olisi tapana korjata rintaliiviensä tms. asentoa, jos he olisivat kiinnostuneet henkilöstä, kenen kanssa ovat kontaktissa. Olen kuitenkin sen verran skeptikko, etten vielä tuon reaktion perusteella viitsi kellistää neitiä heinävajaan. :kuola:

Hmm? Itse en ole kyllä huomannut keskustelun hurmiossa työntäväni käsiä housuihini ja siirteleväni fruit of the loom- pakettia lahkeesta toiseen, vaan antakkeepa mielipiteitä:

Oletteko huomanneet itsenne, tai toisten, tekevän tahattomia maneereita nimenomaan herättääksenne jonkun henkilön (keskustelukumppanin tai vaikka tanssilattian toisessa päässä seisovan ihmisen) mielenkiinnon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mixu

Hmm? Itse en ole kyllä huomannut keskustelun hurmiossa työntäväni käsiä housuihini ja siirteleväni fruit of the loom- pakettia lahkeesta toiseen, vaan antakkeepa mielipiteitä:

No onpa eräs tuntemani kelpo mies varustettu häkellyttävällä ominaisuudella - mies sumeilematta raaputtaa haarukkaansa täydellä kontaktilla tai asettaa käpälän kainaloonsa hajuindikaattoriksi. Keskustelussa. Vaimokin yllättyi hiukan. :eek:

Muistelinpa joskus lukeneeni, että naisilla nimenomaan olisi tapana korjata rintaliiviensä tms. asentoa, jos he olisivat kiinnostuneet henkilöstä, kenen kanssa ovat kontaktissa. Olen kuitenkin sen verran skeptikko, etten vielä tuon reaktion perusteella viitsi kellistää neitiä heinävajaan. :kuola:

Joo, tuota rintaliivien korjailua ei ehkä oikeudessa vielä katsota suostumukseksi sukupuoliyhdyntään, eli kannattaa vielä unohtaa se heinävaja.

Ja tärkein kysymys mielestäni on : oliko isot tissit ? :haart:

Hmm. Tuota noin... Täytyy myöntää että itsekin joskus ajatuksissani rintaliivien olkaimia korjailen, mutta siihen en osaa sanoa juuta eikä jaata että olisiko se viesti kiinnostumisesta... Ehkä. Tai sitten naista vain häiritse alas valahtanut olkain ja päätti korjata sen...

Mixu, sinuna kyllä odottaisin vielä ja katselisin miten asiat kehittyvät...

Oletteko huomanneet itsenne, tai toisten, tekevän tahattomia maneereita nimenomaan herättääksenne jonkun henkilön (keskustelukumppanin tai vaikka tanssilattian toisessa päässä seisovan ihmisen) mielenkiinnon?

Juuei, kyllä sä olet Mixu ihan vain perinteisesti puutteessa..:lol2:

En usko että se korjailu mikään "merkki" on, tai edes alitajuinen kiinnostumisen merkki. Ainakin itse olen pistänyt asian merkille ja se korjailu vaan kertoo että tyttö ei ole niin ujo vaan hieman rempseä. Tietenkiin rempseältä tytöltä voi irrota hieman helpommin kuin ujolta;)

Originally posted by japa
En usko että se korjailu mikään "merkki" on, tai edes alitajuinen kiinnostumisen merkki...

En mäkään, itsekin korjaan olkaimen, jos se on huonosti.. Paikasta riippumatta..

Ja onhan toi sellastakin, että kun on vähän vieraassa seurassa, kiinnittää huomiota omaan olemukseensa, vaikka ei sinne heinäkasaan haluaisikaan tulla kellistetyksi. Jos se toinen katsoo johonkin muualle kuin silmiin, niin ajattelee että on jotain vialla, vetskaria auki, paskaa valuu puntista, rahkapurkin kansi rinnuksilla jne

Muistelinpa joskus lukeneeni, että naisilla nimenomaan olisi tapana korjata rintaliiviensä tms. asentoa, jos he olisivat kiinnostuneet henkilöstä, kenen kanssa ovat kontaktissa.
Itseäni ainakin ärsyttää jos liivin olkain on valahtanut ja jos en kovin tärkeää juttua ole tekemässä niin korjaan heti. Jos olisin jutustelemassa yhtään kiinnostavan mieshenkilön kanssa, yrittäisin varmaan vaan sietää epämukavuuden.
Hiusten näpräämistä on vaikea välttää, tuskin se mielenkiintoa herättää mutta jotain on näperrettävä kun tilanne hermostuttaa.

Hoh hoh pakkotoistolla huolestuneet siveilijät nousi heti takajaloilleen, vaikka laitoin vielä hymiönkin tuohon ensimmäiseen viestiini.

En siis aio ketään väkisinmaata sen takia, että hän korjaili olkaimiaan. :david: Kysymys vain heräsi, koska olin joskus kuullut jotain jostain lähteestä koskien jotain aihetta, joka sivusi jokapäiväistä elämääni.

Ps. eiköhän kaikki loppujen lopuksi elä puutteessa :evil: , multa puuttuu nyt ainakin tyttöystävä, rahaa, oma kämppä, lihakset ja tutkinto........... :itku:

Re: Re: Alitajuisesti

Originally posted by Lilith
Itseäni ainakin ärsyttää jos liivin olkain on valahtanut ja jos en kovin tärkeää juttua ole tekemässä niin korjaan heti. Jos olisin jutustelemassa yhtään kiinnostavan mieshenkilön kanssa, yrittäisin varmaan vaan sietää epämukavuuden.
Eli hän kohteli minua yhtä tyhjän kanssa, "ei tääl oo ketään tärkeää paikalla, korjaanpa olkaimet samalla." :itku:

Post Scriptum:
:)

Originally posted by nikke1
Jos se toinen katsoo johonkin muualle kuin silmiin, niin ajattelee että on jotain vialla, vetskaria auki, paskaa valuu puntista, rahkapurkin kansi rinnuksilla jne

:offtopic:

Tästä tulikin mieleen yksi ihan sairaan raivostuttava piirre joissakin miehissä (luojan kiitos, tää "laji" on tosi marginaaliryhmä). Eli voiko olla rasittavampaa, kuin miehet, jotka keskustelun aikana paikasta tai ajasta tai veren alkoholimäärästä riippumatta tuijottavat lähes koko keskustelun ajan naispuoleisen keskustelukumppanin rintoja :curs: Tekis mieli koko ajan huomauttaa, että "mun silmät on täällä 40 cm ylempänä"!!!
Tosi vaivaantunut olo tuollaisen ihmisen seurassa... Mä oikeasti luulen, että nää kyseisen lajin edustajat eivät itse tajua tuijottavansa mitenkään epäsoveliaasti.

Nojoo, ei tosiaan kannata viel nuolaista... Mutta kyl tos kysymyksessä tosiaan on totta toinen puoli.

Ihmisen viestinnästä merkittävä osa tapahtuu kehon kielellä. Eli sanoilla ja niiden sisällöllä ei kaikkea ilmaista. Hyvänä esimerkkinä menköön vaikka sellainen, kun joku kysyy jonkun henkilön nimeä sanoen "kuka te olette". Äänen päino jo muuttaa käsitystä siitä millaisella asenteella kysyjä kysyy, pitääkö hän toista alempiarvoisena (halveksien), ylmepiarvoisena (kunnioittavasti) vai vihamielisenä... No, tämä on hyvin karkea esimerkki vain yhdestä kysymyksestä. Mutta kokenut ja tarkaavainen ihminen pystyy päättelemään yhtä ja toista keskustelukumppanistaan...

Joskus joku sanoi, että kannattaa enemmän seurata käsiä, jalkoja yms kehon osia keskustelussa, kun kasvoja ja niiden ilmeitä. Ja varmasti tärkein, kun ihminen viestii keholla, niin sekin on jatkuvaa viestintää, liikeet, äänenpainot, kaikki ja pitemmän aikaa kuin yhdet rintaliivien korjaamiset..

vaikka eihän sitä tiedä ;)

Originally posted by vilma-liina

....................naispuoleisen keskustelukumppanin rintoja :curs: Tekis mieli koko ajan huomauttaa, että "mun silmät on täällä 40 cm ylempänä"!!!
Tosi vaivaantunut olo tuollaisen ihmisen seurassa... Mä oikeasti luulen, että nää kyseisen lajin edustajat eivät itse tajua tuijottavansa mitenkään epäsoveliaasti.

Kyllä ne kaikki miehet sitä tekee mutta osa vaan on oppinut hienotunteisemmin tuijottamaan ja osa vaan on niin lumoutuneet niistä:D että unohtavat sen hienotunteisuuden.

Tästä tulikin mieleen yksi ihan sairaan raivostuttava piirre joissakin miehissä (luojan kiitos, tää "laji" on tosi marginaaliryhmä). Eli voiko olla rasittavampaa, kuin miehet, jotka keskustelun aikana paikasta tai ajasta tai veren alkoholimäärästä riippumatta tuijottavat lähes koko keskustelun ajan naispuoleisen keskustelukumppanin rintoja :curs: Tekis mieli koko ajan huomauttaa, että "mun silmät on täällä 40 cm ylempänä"!!!

Rasittavaa se varmaan on. Varsinkin jos rinnat ovat sitä kokoa, että tähän törmää jatkuvasti.

Se nyt vaan sattuu kertomaan jotain miesten putkiaivoista. Ja siitä miten toiset eivät edes viitsi nähdä vaivaa...;) ..käyttäytyäkseen. Hyvien käytöstapojen mukaan itse en harrasta tuota edellä mainittua, ainakaan tietoisesti.

Mutta joka tapauksessa huomaan usein huomioineeni rintojen koon, alitajuisesti siis.

Kaipa tämä "tissifetissi" on lähtöisin lapsuudesta. :D

Näin olen asian itselleni selittänyt. Rinta on mielihyvää tuottava asia lapselle, mielleyhtymä seuraa sitten ilmeisesti läpi elämän.

Originally posted by maximillian
Mutta joka tapauksessa huomaan usein huomioineeni rintojen koon, alitajuisesti siis.
Tää kuulostaa tutulle... jos mun mieheltä kysyis jonkun naisen tuntomerkkejä, niin todennäköisesti hän osaisi paremmin kuvailla kyseisen naisen kuppikoon, kuin esim. hiusten värin ja pituuden :)

Oon tässä hiljattain tutustunut erääseen mieheen, joka ei pelkästään tyydy ahnaasti tuijottamaan rintoja, vaan kirjaimellisesti hyökkää rintaan kiinni, samalla muristen, sen nähdessään... tää pieni mies on tosin vasta 2,5 viikon ikäinen, joten sallittakoon se hänelle :D

Tää kuulostaa tutulle... jos mun mieheltä kysyis jonkun naisen tuntomerkkejä, niin todennäköisesti hän osaisi paremmin kuvailla kyseisen naisen kuppikoon, kuin esim. hiusten värin ja pituuden :)

Oon tässä hiljattain tutustunut erääseen mieheen, joka ei pelkästään tyydy ahnaasti tuijottamaan rintoja, vaan kirjaimellisesti hyökkää rintaan kiinni, samalla muristen, sen nähdessään... tää pieni mies on tosin vasta 2,5 viikon ikäinen, joten sallittakoon se hänelle :D

samanlaista miestä odotellaan myös tänne päin.

l.a: 26.12

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom