Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös Cockerin puhunut jotain Championship clausesta yhdessä vaiheessa että olisi tulossa tai on jo?
Jokatapauksessa en tiedä sitten miten tuo UFC hyväksyy nuo K-1 ottelut, jotka ovat aika isossa roolissa Overeemilla?
Lisäksi jos on radioshowta ja Cockeria uskomista niin Kharitonov, Silva, Fedor, Overeem, Rogers ja Arlosvki ottelevat kaikki sekailaisesti keskenään "turnaustyylisesti" ensivuonna.
Kun kyseessä on kuitenkin Cocker niin ihan kaikkea ei kannata kuitenkaan uskoa

En oikein usko noihin turnaushommiin, Fedorilla 1 matsi sopparista jäljellä ei sitä voi pistää mihinkään turnaukseen kun ei voi olla varma jatkaako seuraavan matsin jälkeen, ja miksi mestari ottaisi osaa turnaukseen(AO) Rogers ja AA ovat vaan hävinneet viimeaikoina, ei noistakaan turnausmiehiksi, ellei sitten laiteta vastakkain että saadaan varmasti toinen "jatkoon". UFC ei tod näk hyväksyisi K-1 matseja kun AO ei ole niin iso nimi UFClle, ja jos AO itse sinne haluaa niin eiköhän se ton K-1sen lopeta, varsinkin kun on puhunut että mestaruutta kaipailee sieltä, eli jos saa voiton nyt, voi lyödä K-1 hanskat naulaan.

En muista mistä kahtelin että Overeem lopettais K-1 touhut NYE tapahtuman jälkeen? Pitääkö paikkaansa, anyone?

Ei se varmaks sanonu, vihjaili mun mielestä et jos saa mestaruuden ni sit..

Ihme ettei oo aikaisemmin jo lopettanut sen verran on ollut surkee menestys K-1. Ei taida olla mestari ainesta tämä kaveri. Ties kuinka kauan on jo otellut ja ei vieläkään mestaruutta.

Ihme ettei oo aikaisemmin jo lopettanut sen verran on ollut surkee menestys K-1. Ei taida olla mestari ainesta tämä kaveri. Ties kuinka kauan on jo otellut ja ei vieläkään mestaruutta.

Jep. Ihan sysipaska ottelija. Itsekkin vetäisin levyksi muttako oma sarja on alle 93 niin en viitsi mennä kiusaan isompiani...
:rolleyes:

11 matsia. 7 voittoa 4 häviötä. Eka matsi 99 josta voitto, sitte 2vuotta taukoa jonka jälkee häviö ja sitte 3vuotta taukoa ja matsi josta häviö. Sitte vuoden 2007 jälkeen 8 matsia joista 6 voittoa ja 2 häviötä. Häviöt Bonjaskylle ja Harille, josta on myös voitto. Onko tää sun mielestä surkea ura K-1sessä?

Jerome Le Bannerilla taitaa olla sitten todella surkea K-1 ura tuolla logiikalla. (vähän yritystä siihen trollailluun)

11 matsia. 7 voittoa 4 häviötä. Eka matsi 99 josta voitto, sitte 2vuotta taukoa jonka jälkee häviö ja sitte 3vuotta taukoa ja matsi josta häviö. Sitte vuoden 2007 jälkeen 8 matsia joista 6 voittoa ja 2 häviötä. Häviöt Bonjaskylle ja Harille, josta on myös voitto. Onko tää sun mielestä surkea ura K-1sessä?

Tässä nyt oikein hakemalla koitetaan saada recordi kuulostamaan hyvältä :D

Jännä homma ku porukka osa porukasta vihaa Overeemia ku se hävis joskus 10v sitten matsin sille ja sille, pitää muistaa että Overeem on raskaan sarjan ottelija, huonoimmat vuodet vietti lhw:ssä. Pitää tajuta se asia että raskas sarja on kuningasluokka, eli joku 20-25v "poika" ei voi olla fysikaaltaan valmis sinne, se on niin vaativa sarja, fysiikka ja taito ei tule vuodessa tai kahdessa, etenkin kunnon fysiikka ei tule hetkessä, veti sitten mitä mömmöjä tahansa. Veikkaan et moni ketkä haukkuu Overeemia tai arvosteleen perusteettomasti ku hävis joskus 2004 jollekin ku oli "väärässä" sarjassa on ite "mikki hiiri" sarjoissa treenannut. Se työ mitä vaaditaan raskaaseen sarjaan on ihan käsittämätön, helvetin vaikea kehittää hirveät lihakset ja massat ja samalla pitää liikkuvuutta ja hapenottoa kykyä hyvänä. Monella täällä muuttuis ajatus ku kävis vähän painimassa vaikka jonkun ison jenkkipainijan kanssa, pikkasen eriasia ku painia jonkun kahvia juovan pienen/keskikokoisen brassin kanssa joka tulee vetää viikonloppukursseja suomeen ja ottaa rahat pois.

Tässä nyt oikein hakemalla koitetaan saada recordi kuulostamaan hyvältä :D

Jaa, haetaan vai? Overeem ei kuulu meikäläisen lemppareihin, mutta tykkään seurata miehen matseja. En näe mitään syytä minkätakia mun pitäs yrittää saada sen K-1/kickboxing recordi "näyttämään" hyvältä. Mun mielestä se on kaukana surkeasta, niinkuin yritin tuossa todeta. Odotan vastaustasi.

raskas sarja on kuningasluokka, eli joku 20-25v "poika" ei voi olla fysikaaltaan valmis sinne, se on niin vaativa sarja, fysiikka ja taito ei tule vuodessa tai kahdessa, etenkin kunnon fysiikka ei tule hetkessä, veti sitten mitä mömmöjä tahansa. .

Huhhuh mitä skeidaa taas. Kyllä ne oikeesti lahjakkaat ja kunnolla harjoittelevat jannut pärjää siellä kuningasluokassakin nuorena. Esim. Mike Tyson oli teini-ikäinen kun dominoi raskasta sarjaa, joka oli tuohon aikaan vielä aika helvetin kova tasoinen. Toinen esim. Fedor Emelianenko, hiukan reilu 20v "poika" pisti pataan ihan ketä tahansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa, haetaan vai? Overeem ei kuulu meikäläisen lemppareihin, mutta tykkään seurata miehen matseja. En näe mitään syytä minkätakia mun pitäs yrittää saada sen K-1/kickboxing recordi "näyttämään" hyvältä. Mun mielestä se on kaukana surkeasta, niinkuin yritin tuossa todeta. Odotan vastaustasi.

Sen rekordi on 7-4 eikä mitään muuta.

Eli sillä ei ole mitään väliä miten sen ura on edenny ja ketä vastaan ne matsit on käyty? Esimerkiks jos mää oisin alotellu MMA uraa joskus vähä päälle vuosikymmen sitte 30 kiloa kevyempänä ja häviäisin 2-3 ekaa matsia, mutta sitte 6 vuoden päästä alkaisin satsaamaan uraan tosissaan ja alkaisin saamaan voittoja maailman terävintä kärkeä vastaan ni mää olisin silti ihan perseestä ku oon hävinny mun ekat matsit mun uran alkupuolella eri painoluokassa?

Huhhuh mitä skeidaa taas. Kyllä ne oikeesti lahjakkaat ja kunnolla harjoittelevat jannut pärjää siellä kuningasluokassakin nuorena. Esim. Mike Tyson oli teini-ikäinen kun dominoi raskasta sarjaa, joka oli tuohon aikaan vielä aika helvetin kova tasoinen. .

no ei kyllä oikeestaan ollu mut ei se mitään,jatketaan

Eli sillä ei ole mitään väliä miten sen ura on edenny ja ketä vastaan ne matsit on käyty? Esimerkiks jos mää oisin alotellu MMA uraa joskus vähä päälle vuosikymmen sitte 30 kiloa kevyempänä ja häviäisin 2-3 ekaa matsia, mutta sitte 6 vuoden päästä alkaisin satsaamaan uraan tosissaan ja alkaisin saamaan voittoja maailman terävintä kärkeä vastaan ni mää olisin silti ihan perseestä ku oon hävinny mun ekat matsit mun uran alkupuolella eri painoluokassa?

overeem voitti vitor belfortin 2006,sen jälkeen ei oo ollu kovinkaan hyviä vastustajia.todellisia haasteita olis werdum,fedor,barnet ja a.silva.tähän mennessä overeemin näytöt vaparin puolella on aika köyhät.

En oo kirjottanu sanaakaan Overeemin MMA urasta täällä jos oisit sen verran voinnu kahtoa.. Tossa lukee vaan vertailun vuoks että jos MÄÄ oisin alottanu MUN mma uran vuosikymmen sitte, verraten Overeemin K-1/Kickboxing uraan. Kaikki puhe on K-1/Kickboxing karkeloista, jonka olisit saannu selville jos oisit kahtonu paremmin.

overeem voitti vitor belfortin 2006,sen jälkeen ei oo ollu kovinkaan hyviä vastustajia.todellisia haasteita olis werdum,fedor,barnet ja a.silva.tähän mennessä overeemin näytöt vaparin puolella on aika köyhät.

Eli vastaus vekelle, toho kerkes tulla yks posti väliin

Kyllähän Overeem varmaan haluaisi otella noita kaikkia vastaan, mutta kun kukaan ei tunnu haluavan otella Overeemia vastaan :D

ei kai kukaan nyt mistään perseestä kuitenkaan ole puhunut. mainitsin vain että recordi on sen 7-4.

Jaa ei vai. Alunperin vastasin siihen että Alistairin menestys K-1 kehässä on ollut vähintäänki surkeaa.. Jonka jälkeen sulla oli jotai syytä suuttua siittä et yritän saada sen recordin näyttämään paremmalta kuin mitä se on.

Suositut

Back
Ylös Bottom