Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis kaikkihan noi uutisoidaan aina kun testataan tai ei testata, mmajunkie on hyvä paikka lukea uutisia, eiköhän noi kaikki siellä ole arkistoitunakin, myös foorumin puolella on juttua siitä en vaivaudu niitä etsimään, mutta jos itse uutiset aiheesta kiinnostavat niin kyllä niitä siellä on, ei mulla ole tarve tästä valehdella, helpoin keino löytää kortteja joissa SF ei ole testannut on ettiä juttua korteista joissa Lashley otteli, sen muistan kuns iitä oli erikseen puhetta että molemmat jäi testaamatta missä mies otteli.

Siis kaikkihan noi uutisoidaan aina kun testataan tai ei testata, mmajunkie on hyvä paikka lukea uutisia, eiköhän noi kaikki siellä ole arkistoitunakin, myös foorumin puolella on juttua siitä en vaivaudu niitä etsimään, mutta jos itse uutiset aiheesta kiinnostavat niin kyllä niitä siellä on, ei mulla ole tarve tästä valehdella, helpoin keino löytää kortteja joissa SF ei ole testannut on ettiä juttua korteista joissa Lashley otteli, sen muistan kuns iitä oli erikseen puhetta että molemmat jäi testaamatta missä mies otteli.

Kyllä mää luen MMAjunkieta päivittäin, mutta aattelin että onko sulla näitä juttuja roppakaupalla repussa.. Muistan että tästä Lashleyn tapauksesta oli puhetta sillon. Pitääpä kahtoo et mitä siinä sitte tapahtu.

Strikeforce champit.
Alistair_Overeem___Marloes_Coenen-HR_medium.jpg

the reem episode 9 out now

Overeemin haastattelua ja pientä lämmittelyä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näytti olevan kivaa Alistairin MMA-sparrivastustajalla tuossa uusimassa jaksossa. Sai ottaa isosti vasenta koukkua kylkeen ja samalla varoa, ettei tule monosta päähän. Mukavaa hommaa, ei siinä mitään.

Näytti olevan kivaa Alistairin MMA-sparrivastustajalla tuossa uusimassa jaksossa. Sai ottaa isosti vasenta koukkua kylkeen ja samalla varoa, ettei tule monosta päähän. Mukavaa hommaa, ei siinä mitään.

Näytti kieltämättä aika helvetin brutaalilta! Ite en lähtis tonne sparraamaan mistään hinnasta, vaikka Overeemin pääsiskin tapaamaan. :D

Siis kivun takia jättäsitte sparrit sikseen Alistajan kanssa? Ei jymmärrä. Meikäläinen ois ainakin ihan onnesta soikeena jos pääsis horsereemin kanssa sparrailemaan. :)

Blaa toi video katos! Se on nyt private...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom