- Liittynyt
- 22.1.2004
- Viestejä
- 6 896
Shaub on oikeasti todella fiksu tuossa markkinoinnissaan. Hän käy jatkuvasti eri podcasteissa juttelemassa omasta podcastistaan ja saa sillä tavalla sen yleisön tavoitettua, joka tätä tuotetta kuluttaa. Roganin podcastista minä FATKin bongasin. Lisäksi he tekevät mielestäni mainonnan podcastissaan sillä tavalla hauskasti, että se ei juurikaan edes ärsytä ja varmasti tuotteita ostaisin jos niitä kannattaisi Jenkeistä tänne roudata. Itsekuuntelen jotain podcastia päivittäin pitkien työajojen vuoksi autossa ja omiin suosikkeihini kuuluu Hardcore History, FATK, JRE ja MMA Roasted. Tuossa järjestyksessä.
Tämä on IMO se isoin Reebok diilin ongelma. Ottelijat jotka aktiivisesti markkinoivat itseään sosiaalisessa mediassa, podcasteissa jne, ovat nyt samalla viivalla ottelijoiden kanssa jotka eivät tee tätä. Jos ottelija markkinoi itseään, kyllähän siitä hyötyy myös UFC, miksi ottelijoilta viedään pois tämä mahdollisuus tienata? Vaikuttaa varmaan myös paljon treenicamppeihin, eihän noi valmentajat paljoa tienaa ja nyt ei saa sponsoreita esitellä enää eventeissä.