Eli olette siis samaa mieltä kuin minäkin olen ollut että UFC maksaa parasta palkkaa?
Joo, ollaa. Sä ja UFC ootte oikeessa ja just best!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli olette siis samaa mieltä kuin minäkin olen ollut että UFC maksaa parasta palkkaa?
Kyllä uskoisin että lähes poikkeuksetta UFC tarjoaa parhaimman sopparin. Vertaillaan sitten ääripäitä tai keskeltä, aloittajat saavat UFCssä enemmän kuin aloittajat muualla, mestarit saavat eniten ja jos haetaan mediaani niin uskon että sekin pykälä menee UFClle.
Totta kai se nyt tuolla tavalla menee UFC:n laariin kun UFC:ssa on ylivoimaisesti kovin taso. Mutta ei sitä ole järkeä verrata noin vaan sen mukaan mitä joku tietty ottelija tienaa missäkin. Joku UFC:n TOP5-7 ottelija on monessa muussa organisaatiossa mestari ja UFC:n aloittelija on taas toisen organisaation keskikastin ottelija. Ja verrokiksi pitää ottaa kokonaistienestit, ei pelkkä ottelupalkkio.
Otetaan nyt esimerkiksi sitten se keskikastin ottelija, Bisping joka ei ole ollut mestaruusmatsissa ikinä eikä mestarina.
http://mma-manifesto.com/ufc-fighte...ary-main/michael-bisping-career-earnings.html
Career earnings vähän päälle 5 miltsiä, siitä uupuu PPV rahat ja lockerroom bonukset, uskaltaisin veikata että ne lisää tohon etummaiseen numeroon vähintään sen pari pykälää sen verran monta kertaa ollut mainilla. Bisping olisi varmaan voinut ollakkin jonkun bingoorgin mestarina jossain kohtaa, mutta olisiko tienestit lähelläkän tuota arvioimaani 7.5 miltsiä? Tai edes tuota 5.5 Miltsiä? Hiljaista voisi olla.
Huhuina olisi Reem vs Browne 2 Toukokuussa Rottendamissa.
Sitähän ei voi tietää, kun Overeem ei muiden kanssa edes neuvotellut.Eli olette siis samaa mieltä kuin minäkin olen ollut että UFC maksaa parasta palkkaa?
Joo eli esimerkit ei kelpaa ja olette oikeassa, vitun tyhmiä on ottelijat ku kaikki tienais enemmän muualla mutta ottelevat UFCssä. On siinä logiikat taas.
Olisipa Fedorillakin sama asenne kun Overeemilla.
Niin Overeemhan aloitti uransa itse asiassa ennen Fedoria. Erona etta Fedor oli liian itsepainen eika suostunut oppimaan mitaan uutta. Voi suurelta osin syyttaa uran hiipumisesta itseaan.Ovat vähän eri vaiheissa uraa
Ei todellakaan, tosiaan pelkkaa elakerahastusta tassa vaiheessa. Harmi etta intohimo on kuollut pois.eikä Fedorilla ole mitään todistettavaa.
Niin Overeemhan aloitti uransa itse asiassa ennen Fedoria. Erona etta Fedor oli liian itsepainen eika suostunut oppimaan mitaan uutta. Voi suurelta osin syyttaa uran hiipumisesta itseaan.
Ei todellakaan, tosiaan pelkkaa elakerahastusta tassa vaiheessa. Harmi etta intohimo on kuollut pois.
Niinkuin sanoin olisi hienoa jos Fedoria motivoisi voittamaton titteli niinkuin Overeemia. Arvostan Overeemin asennetta eika sita etta pelkastaan rahan perassa juostaan, muutenhan Overeem menisi Japaniin perseilemaan ja jarjestamaan Overeem vs. Sappu matsia. Hieno esimerkki naitten kahden yhdistelmasta on McGregor - taotaan rahaa mutta samalla ei pelata potentaalisesti pahoja vastustajia.
Enpä tiedä, esim Reeminkin ja Werdum ovat parantaneet erittäin merkittävästi pystyottelua mitä miesten tyyli oli siinä 2010 ~.Väitän, että kukaan muu ottelija ei ole parantanut yhtä lyhyessä ajassa mitään osa-aluetta yhtä paljon kuin Fedor paranti pystyotteluaan ennen Cro Copia.