Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä päivärahan?jackass82 sanoi:Millaista palkkaa olette saanut raksanhommista? Itse olen sellaisella 7,5€/h ja teen ns. reissuhommia. Tuon lisäksi saan päivärahan, mutta silti palkka tuntuu pieneltä. Mitä mieltä olette?
Kai Nalo sanoi:Niin ja se palkka: ~2600e/kk-->mielestäni paska.
Jyväbroileri sanoi:Oletko kysynyt lisää palkkaa? Jos sulla 9 v. firmassa takana ja olet hoitanut hommasi kunnolla niin luulisi että ei ole varaa kieltäytyä.
Tätä en ymmärrä, jos olet ensin suostunut töihin tuollaisella palkalla niin miksi itkeä jälkikäteen lisää?Missukka sanoi:Ite olin myyjänä 5 € tuntipalkalla! Ei ollut edes iltalisiä. Muahhah. Voi helevetti! Otin kyllä liittoon yhteyttä, he nyt selvittelevät asiaa, toivottavasti saan takautuvana takaisin menettämäni palkat! Järkyttävää huijausta, työnantaja idiootti vielä selitti että näissä hommissa on sitten oma ts, liittoni tosin oli eri mieltä. Saas nyt nähä. Huoh...
Kai Nalo sanoi:Mitä pitää ostopäällikölle maksaa?
Työkokemusta samassa firmassa ~9vuotta
Niin ja se palkka: ~2600e/kk-->mielestäni paska.
Samaa meinasin kommentoida.Jortsu sanoi:Tätä en ymmärrä, jos olet ensin suostunut töihin tuollaisella palkalla niin miksi itkeä jälkikäteen lisää?
Jortsu sanoi:Tätä en ymmärrä, jos olet ensin suostunut töihin tuollaisella palkalla niin miksi itkeä jälkikäteen lisää?
Tuo on totta. Mikäli liitto ei saa tyydyttävää tulosta aikaiseksi (en tarkoita rahallisesti)niin firmasta tulisi ilmoittaa jonnekin isommalle (työsuojeluministeriö? mitä niitä nyt on) taholle jotta firma saadaan maksamaan sakkoja ja lopettamaan tuollaisen touhun.Missukka sanoi:Sitä paitsi tän firman kusetusta ei saada millään loppumaan mikäli kaikki vaan purematta nielee tuommosen kusetuspaskan.
sporteme sanoi:Välitin asiakkaalle juuri yhden elektroniikan ostajan, jolla oli 12 vuoden työkokemus ostajana ja 20 v. elektr. alalla. Palkkaa pyysi 3300 € ja uskon, että saa n. 3100 €.
Kyllä sinä voit tuon 3100 € saada, mutta ei enempää. Riippuu tosin paljon yrityksestä. Alalla on tosin huono työtilanne eli kokeneita ostajia on paljon työttömänä.
Kai Nalo sanoi:Laitetaan tänne samaan trediin sitten:
Onko Pakkiksella kukaan ostopäällikköhommissa? Itse olen elektroniikkapuolella ostopäällikkönä. Tuntuu, että palkka on kaikista tilastoista yms. todella kaukana.
Mitä pitää ostopäällikölle maksaa?
Vastuulla 3,5Meur kalikoiden vuosisopimukset.
Työkokemusta samassa firmassa ~9vuotta
Niin ja se palkka: ~2600e/kk-->mielestäni paska.