Alipainoisesta mieheksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VMK
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

VMK

Moro.

Olen 19-vuotias miehen alku, joka täyttää tänävuonna 20. Ongelmanani on vakava alipaino. Painoni pyörii tällä hetkellä n.55kg molemmilla puolilla. Olen armeijassa ja syön intin sapuskoja säännöllisesti ja kotona tavallista kotiruokaa. Joskus tulee herkuteltua pizzallakin.

Olen ollut intissä nyt puolivuotta ja ennen inttiä painoni oli 53kg tai hieman alle. Nyt minut ylennettiin alikessuksi, mikä tarkoittaa sitä, että minulle ei tarjota lähes ollenkaan fyysistä koulutusta, mutta liikunta kuitenkin tuntuu kiinostavan. Tavoitteena on ottaa puolen vuoden tavoite jolla nostan mahdollisimman paljon painoani lihaksia kasvattamalla.

Minkä lainen treeni olisi kaltaiselleni nuorelle järkevää? Tulisiko käyttää kreatiinia, proteiinia, ym.? Millaisia sarjoja ja toistoja. Mitä liikkeitä? Ja hieman on termistökin hukassa kun en ole paljon rautaan koskenut. Mikä olisi realistinen tavoite painon nousulle puolen vuoden aikana?

Olisi mukava jos tulisi asiallista palutetta tänne, tai sitten vaikka privana. Tiedän että aiheesta on varmasti avattu satoja keskusteluita. Aikani on kuitenkin tiedon hakuun rajallinen sillä päivittäistä vapaa-aikaa intissä on 3h ja tietokoneelle pääsy on melko hankalaa.

Jos jotain erityisen tarpeellista jäi vielä kertomatta niin kyselkää lisää.

Kiitos etukateen.

Back
Ylös Bottom