aliarvostetuimmat ja yliarvostetuimmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja "id"
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
mielipiteitä ja top3 listaa tämän hetken huipuista, jos saan pyytää?

oma top3
aliarvostetuimmat
1.Dexter Jackson (loistava kunto ja lihasta löytyy mutta...)
2.Orville Burke (jumalauta mikä selkä ja massa mutta...)
3.Darrem Charles (poseeraus ja lihasten erottovuus mutta...)

yliarvostetuimmat
1.Chris Cormier (boring...)
2.Jay Cutler (ei kehitystä...)
3.Gunter Schlierkamp (suuria puheita mutta...)

Mä en ole niin paljoa enää seuraillut noita touhuja, että osaisin kovin vahvaa mielipidettä tai listoja antaa, mutta yksi mielestäni aliarvostettu nimi tulee mieleen:
Lee Priest.

Kellään ei ole niin paljoa lihasta kropassa, suhteutettuna pituuteen.

:worship:

Originally posted by "id"

oma top3
aliarvostetuimmat

yliarvostetuimmat

Seuraakohan tämän kirjoittaja muuta kuin Aku Ankkaa...

Mun top-3:ssa on kolme mun omaa suosikkiani tällä hetkellä. Yli- tai aliarvostettuja tai mitä hyvänsä, siihen en puutu, mutta mun tän hetken top-3:

1-Kevin Levrone (Levrone-fani vuodesta 89-90)
2-Lee Priest (toinen helvetin kova ja mallikas jätkä)
3-Flex Wheeler (sopivat lihat oikeissa paikoissa)

Yliarvostetut pystyn kyllä miettimään, minä listaan näin:

1-Nasser (heikkouksia, ei tarpeeksi mallikas rakenne)
2-Ruhl (sama kuin Nasser, muttei heikkoja lihasryhmiä)
3-Gunter ("liian tavallinen fysiikka, vaikkakin klassinen)

Niin, Levrone on aina ollut ja tulee ehkä aina olemaan mulla numero uno, muut tulee perässä. En ikinä unohda sitä päivää kun näin satelliittikanavalta NPC Junior Nationalsin (oisko -90) raskaassa sarjassa jossa sijoittui toiseksi Paul DeMayon jälkeen (TÄYSIN väärä tuomio!!). Tänäkin päivänä Levrone on kärjessä sitkeästi kiinni, ollut jo 10 vuotta. Löytyy kaikkea, rakenne, massat, yleensä aina kunnossa, ihan vitun mallikas fysiikka ja hyvä poseeraaja. Cool.

Re: Re: aliarvostetuimmat ja yliarvostetuimmat

Originally posted by Rice
Seuraakohan tämän kirjoittaja muuta kuin Aku Ankkaa...

Tuskin sitäkään, muuten kaveri tietäisi Hansun treenaavan Muummo Ankan maatilalla tosi kovaa, saattaa olla melkoinen yllättäjä seuraavassa olympiassa :david:

Originally posted by muffy
Mun top-3:ssa on kolme mun omaa suosikkiani tällä hetkellä. Yli- tai aliarvostettuja tai mitä hyvänsä, siihen en puutu, mutta mun tän hetken top-3:

1-Kevin Levrone (Levrone-fani vuodesta 89-90)

Yliarvostetut pystyn kyllä miettimään, minä listaan näin:

1-Nasser (heikkouksia, ei tarpeeksi mallikas rakenne)

Makuasioitahan nää on. Mun mielestä Levrone taas on yks yliarvostetuimmista.

Nasser nyt on nykyään mitä on, mutta on mies joskus näyttänyt myös tältä:

Liitteet

• nasser2.webp
    nasser2.webp
    34,6 KB · Katsottu: 1 000
Originally posted by Tonza
Mä en ole niin paljoa enää seuraillut noita touhuja, että osaisin kovin vahvaa mielipidettä tai listoja antaa, mutta yksi mielestäni aliarvostettu nimi tulee mieleen:
Lee Priest.

Kellään ei ole niin paljoa lihasta kropassa, suhteutettuna pituuteen.

:worship:

Samaa mieltä. Tässä nyt varmaan tulee se pituus esteeksi taas. Priest näyttää hieman "omituiselta" isoilla lihaksilla ja lavalla menettää pituutensa vuoksi näyttävyyttä.

Voihan kullinkiristin miten toi nasser on hyvännäkönen tossa kuvassa! Tollaseen kuntoon kun joskus pääsis niin voisin lahjottaa vasemman kivekseni jollekkin.. kuka tahtoo?

älä helvetissä, pidä itelläsi vaan. niin on kaikkein paras.

Itse pidän yliarvostetuimpana Kevin Lewronea!:curs:
En vain pidä koko tyypistä.Älkää kysykö miksi ,koska en tiedä.:evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

oma top3
aliarvostetuimmat

yliarvostetuimmat

Jay Cutler yliarvostettujen listalla? Ketä hänet voisi voittaa, paitsi Coleman?

yliarvostetuimmat

Ahahah, yhdyn Ricen kommenttiin tuosta Aku Ankka -lehdestä. Oikeesti hei, katsopas Cutlerin vuoden -99 kuvia ja vertaa niitä esim 2001 Olympian kuviin ja sano sitten tuo "Ei kehitystä" vakavalla naamalla... :kuola:

jaycutler_5402.jpg

Originally posted by metalman
Voihan kullinkiristin miten toi nasser on hyvännäkönen tossa kuvassa! Tollaseen kuntoon kun joskus pääsis niin voisin lahjottaa vasemman kivekseni jollekkin.. kuka tahtoo?

Minulla olisi tarvetta, annoin jo molemmat omani Jasper pääkkösen fysiikasta.

Onko Levrone vieläkin kehonrakennuksen voitokkain ammattilainen? 8/98 Bodaus -lehdessä oli hänestä juttu ja silloin hänellä oli 19 ammattilaisvoittoa.

Mitäs hemmettiä. Onko joku hakkeroinut Kevin Levronen sivuja, vai onko tuon Fulblown linkin tarkoitus mennä jonnekkin prkl foot sex sivuille?!

http://www.kevinlevrone.com/

Aliarvostetuimmat:

1. Claude Groulx, paska malli, mutta todella kovia lihasryhmiä, paljon lihaa ja se kunto.
2. Uudet tulokkaat jotka häviävät pari ensimmäistä vuotta line-upiin ja jäävät siksi usein 1-3 sijaa liian alas sijoituksissa. Tänä vuonna esim. Rodney St.Cloud, Johnnie O. Jackson, Ronnie Rockel, Craig Richardson, Heiko Kallbach ja Idrise Ward-el. Ensi vuonna Richard Jones kokee varmasti saman kohtalon, mutta niin käy jokaiselle, paitsi jos on todella kova heti alkuun esim. Dorian NOC:ssa 1990.
3. Ronnie Coleman, ihmiset ovat unohtaneet miten kova Ronnie on todellisuudessa. Voittanut tittelinsä ihan ansaitusti. Mr.Olympiassa vain Chris Cormier voi voittaa Ronnien jos molemmat ovat parhaimmillaan. Jay ja Gunter kilpailevat silloin sijoista 3:sta alaspäin.

Yliarvostetuimmat:
1. Art Atwood,
2. King Kamali, saannut paljon huomiota puheillaan, mutta huono rakenne, massan puute ja POSEERAA huonosti (tanssii hyvin).
3. Jay, Gunter, Lee Priest, Shawn Ray, Dexter, Dennis James ja kumppanit, kun heidät koetaan uhkaajiksi Ronnielle ja Cormierille näiden kahden ollessa kunnossa.

Originally posted by Juudas
Mr.Olympiassa vain Chris Cormier voi voittaa Ronnien jos molemmat ovat parhaimmillaan.
Heh, heh. Hmmmm, on se vaan kumma juttu, että Cutler oli viime Mr. Olympiassaan johdossa ensimmäisen kierroksen jälkeen. Jay Cutler voittaa tänä vuonna.

Originally posted by Tomi
Heh, heh. Hmmmm, on se vaan kumma juttu, että Cutler oli viime Mr. Olympiassaan johdossa ensimmäisen kierroksen jälkeen. Jay Cutler voittaa tänä vuonna.

Ronnie ei ollut silloin parhaimmillaan, toisin kuin Jay. Kun ronnie tulee 1999 kunnossa niin Jay voi vain ihmetellä. Lisäksi Jay ei ole päässyt lähellekkään silloista olympia-kuntoaan. Tosin ei ole Ronniekaan, mutta hänellä on ollut viimeistely virheitä, kun taas Jaylla oli esim. tänä vuonna selkeästi ongelmia dietin kanssa, eli kunto jää vajaaksi taas Olympiassa. Tosin Jayn ja Gunterin kohtaamisesta tulee mielenkiintoinen. Eli Ronnie voittaa! Ja varmaa on ainakin, että Chris käyttää Muscletech-kamaa ja on sen mukaisessa kunnossa, no voivatpahan taas purkautua miljonäärin ja kumppaneiden kanssa Md:n sivuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom