kynäniska123
Banned
Siinä housut pullottaa pakkotoiston voiman palvojilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nurmen Travolta sanoi:Ei mee kyllä kauaa ensimmäiseen loukkaantumiseen...
Adsksk sanoi:Kerrankin kunnon kehonrakennusta! Isot painot isot lihakset. Kaikki sen ties jo 50v sitten. Nykyään ihmisen genetiikka on keksitty jotenkin oudosti uudestaan. Tosin kellään ei oo tainu toimia...
Eipä ne äärimmäisen isot möröt kuten prime-Coleman tai Ruhl myöskään kovin pieniä kuormia käsitelleet Tekemisen meininkiä.
Oiskohan Archeylla taas vähän värikynää jutuissaan, ei kenenkään penkistä normaalisti 50kg lähde pysäytyksellä ja lahnana jos verrataan salityylin "voimapenkkiin". 5-10kg itselläni ero oli. Vahva kaveri tämä Lesukovi, mutta alkaa jo naurattaa tuo artsin "voimanostajien" dissaaminen. Lainausmerkeissä siksi, että kyllä niitä lihaksikkaita ja vahvoja kavereita löytyy niin WSM/pro-voimailu puolelta kuin kehonrakentajien joukosta. Tavoite vaan on vähän eri.
*teempä tässä 43kilolla flyessejä rinnalle diipadaapaadaa*
Siinä on vahva bodari ei saatana!
Et muuten kisoissa nosta täysin lahnana ja kuoleta painoa rinnalle pariksi sekunniksi, niin kuin Lesukov tuossa tekee, kisoissa pysäytys on niin nopeaa, että hädin tuskin on havaittavissa.
Tähän pakko puuttua sen verta, että IPF:ssä se on aina vähintään sekunnin. Sen kyllä huomaa aika hyvin jo
Harvemmin olen nähnyt tuon, sekunnissa laskee nopeasti kolmeen... kisoissa tanko useimmiten vain vaihtaa suuntaa ja kolme valkoista, en ole nähnyt maalikameraa jolla tuo olisi tarkistettu, sekunti on pirun pitkä aika, Boltkin etenee siinä ~13metriä ja lähes jokainen arvioi sen lyhyemmäksi.
Mutta paskan väliä, kunhan kaikille menee suurinpiirtein samalla tavalla.
Toi penkkikin alkaa sellaisella lahnapysäytyksellä että voimanostajien tulokset tippuisivat min. 50kg jos noin tekisivät.
Ei edes näyttänyt miltään kovalta sarjapainolta varmaan 70% 1RM mentiin.
Ihmettelen ettei tullut kauheaa paskamyrskyä noista vajaista body-kyykyistä, joissa ei tosin lepäillä polvet lukittuna joka toistolla kuten pakkiksen treenivideoissa.
Luulen että videolla oli tosin kyse jostain voimajaksotuskaudesta.
Harvemmin olen nähnyt tuon, sekunnissa laskee nopeasti kolmeen... kisoissa tanko useimmiten vain vaihtaa suuntaa ja kolme valkoista, en ole nähnyt maalikameraa jolla tuo olisi tarkistettu, sekunti on pirun pitkä aika, Boltkin etenee siinä ~13metriä ja lähes jokainen arvioi sen lyhyemmäksi..
Juuri olin samaa vastaamassa kuin ilkka_83, että Pitkäsen Tommi on/oli samantasoinen punnertaja ja Pitkäselläkin on käsittääkseni aina ollut bodaustreeni pääosassa ja penkkiä siinä sivussa nostanu.
Tuossa esimerkiksi sarja kisan päälle tasan 100 kiloisena.