Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Alexey Lesukov Built Up 15 kg For AC:
katso liitettä 71221
katso liitettä 71222

Tuossa pystypunnerruskuvassa kun tarkasti katsoo huomaa että vasemmalla puolella tankoa olisi 4 kiekkoa ja peilissä näkyy kuitenkin vain kolme kiekko.. aika jännä.. Illuusiota.

Perhanasti on rautaa tangossa, tuossa saa olla niveletkin aika hyvässä kunnossa. Pakko myöntää että Lesukov on yksi mun suosikeista.

Mukavan viileät reisille tuommoset shortsit. Varsinkin jos on oikeasti isot jalat niin isot lihakset tuottaa lämpöä ihan olemattomastakin liikunnasta.

Lesukov on kyllä symppis äijä, mutta jollain tavalla uskomattoman koominen. Tuokin että jätkä kävelee alkkarit jalassa ja Peakin pelipaita päällä jossain aukiolla niin ei saakeli :D :D

Mut diggaan kyllä kaverin fysiikkaa ja muutenkin toivon että jannu menestyisi. Sympaattinen ja positiivisella tavalla erilainen kehonrakentaja. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa videosarjan ekan videon esikatselukuvassa oleva tuplat takaa ilman jalkoja näyttää ihan samalta kuin Ronnie silloin nuorempana/pienempänä.

On se joillekin helppoa, tuolla vain biitsillä heiluu ja lihat kasvaa. Toiset vääntää naama kurtussa jättiläissarjoja ja kehitys on pihiä.

Heh tuo koira kävi ihmettelemässä että mitä vittua sinä oikeit teet siinä?:D

Itse en kehonrakennuksesta hirveästi ymmärrä mutta minun silmään nuo selkälihakset näyttää jo liian isoilta ja melkein jo rumilta sen takia.

Onhan se sanottava,että tuommoiseen tumppiin tuommoinen määrä lihasta ei enää hyvältä näytä. Valtavat rintalihatkin aivan kuin huutaa päästä pois sieltä välistä,jotenkin ei asetu kauniisti tuon lihat enää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom