Alexei Lesukov

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No ei voi päästä natuna tuollaiseen kuntoon vaikka reenaisi koko ikänsä. Suurin osa ihmisistä kun ei voi päästä tuollaiseen kuntoon ikinä vaikka vetäisi kaikki mahdolliset horkat. Huippukehonrakennuksessa, kuten missä tahansa muussa urheilulajissa on kyse ennenkaikkea lahjakkuudesta. Sitä on vaan osalla todella vaikea ymmärtää...

12310_102299259812405_100000969946340_16891_8181519_n.jpg

Tää kuva on kyllä hyvä :D

ja olihan tossa Scotissa: 55kg..

Millä ihmeellä sä siitä 55 sait? Viidettoista ja 2½ lukot ja oliskohan kympin, max. 15 kg tanko? Tekee 45-50 kg. Itseäni ihmetyttää tällä kertaa myös kyllä tuo sarjapainojen pienuus, ei tosiaan ole mitään järkeä tehdä 100 kilolla jos 50 riittää, mutta että tuon kokonen möllykkä vetää samoilla painoilla kuin millä itse teen.

Millä ihmeellä sä siitä 55 sait? Viidettoista ja 2½ lukot ja oliskohan kympin, max. 15 kg tanko? Tekee 45-50 kg. Itseäni ihmetyttää tällä kertaa myös kyllä tuo sarjapainojen pienuus, ei tosiaan ole mitään järkeä tehdä 100 kilolla jos 50 riittää, mutta että tuon kokonen möllykkä vetää samoilla painoilla kuin millä itse teen.

Mun mielestä tuo kertoo osakseen siitä, että kaveri osaa treenata. En mä nyt sitä väitä, ettetkö esim. sä osaisi treenata, mutta itse huomasin selkeästi Jarin kanssa treenatessa miten järjettömän taitava Jari on treenaamaan. Osaa pienillä painoillakin ajaa lihaksen täysin loppuun.
Se on mielestäni kadehtittava taito mihin ei läheskään kaikki pysty.

Mun mielestä tuo kertoo osakseen siitä, että kaveri osaa treenata. En mä nyt sitä väitä, ettetkö esim. sä osaisi treenata, mutta itse huomasin selkeästi Jarin kanssa treenatessa miten järjettömän taitava Jari on treenaamaan. Osaa pienillä painoillakin ajaa lihaksen täysin loppuun.
Se on mielestäni kadehtittava taito mihin ei läheskään kaikki pysty.

Olen täysin samaa mieltä, enkä myöskään missään nimessä sano että itse osaisin treenata. Silti tuo on vaan erikoista :)

On muuten selkeästi joku vääristävä efekti tuossa haastattelun kamerassa. Nuo rintalihakset näyttää lähinnä koomisilta, rumimmat mitä on miesbodarilla tullut vastaan. Emäntäkin moitti noita naisellisiksi, ja siltähän ne näyttää kun hetken tuijottaa :)

Se on juuri niinkuin Leech sanoi, taitava treenaaja saa tuntuman lihaksee painoon katsomatta. Ja monesti tarpeeksi kevyellä painolla saa kohdistettua liikkeen juuri siihen lihasryhmään mitä on tarkoitus treenata ( ja sitä myötä ultimaalisen pumpin sekä tuntuman ). Niin kuin videossa näkyy, ei varmasti tule Lesukovilla liiemmin kuormitusta muille lihaksille kuin hauiksille. Se on sitten eri päivänä kun selkää treenataan. ;-)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Ihan 20kg normi tanko toi on mun silmissä.

ja mun mielestä teki kohtuu hallitusti ja alas asti toistot jne, ja mikäs siinä jos kehittyy..

Juuri noin, jengi ei aina ymmärrä kehonrannusta, ne kisat käydään lavalla, ei salilla siinä, kuka nostaa eniten hauiskäännössä.

Jep, kehoilussahan on treenissä tarkotus ymmärtääkseni juuri saada se mahdollisimman kova tuntuma kohdelihakseen, eikä repiä maksimipainoilla.

Ei muuten taija olla 20kg tanko :)
hohoijaa...Kirjoitetaanko Näin että: On se ihan sama paljonko painoa jossain hauiskäännössä(esim) on kunhan vaan se menee mahdollisimman hyvin sinne mine pitää eli hauikselle, tekee sitten vaikka pidempää sarjaa...
OFF-TOPIC...lopetan lässyttämisen tähän.

hohoijaa...Kirjoitetaanko Näin että: On se ihan sama paljonko painoa jossain hauiskäännössä(esim) on kunhan vaan se menee mahdollisimman hyvin sinne mine pitää eli hauikselle, tekee sitten vaikka pidempää sarjaa...
OFF-TOPIC...lopetan lässyttämisen tähän.

Ei sillä kyllä tosiaan olekaan mitään väliä, kunhan sanoin. Ja se on tosiaan tärkein, että liike menee perille!!

100:s posti :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom