Alexei Lesukov

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onko pakko tota 4chan roskaa tunkea tänne?

Ainankin omaan silmään tuo ylläoleva kuva näyttäisi jonkinverran kasaanpainetulta ts. levennetyltä, mutta on kyllä töykeän kokoinen ja mielestäni erittäin mallikas jamppa kyllä.

Ainankin omaan silmään tuo ylläoleva kuva näyttäisi jonkinverran kasaanpainetulta ts. levennetyltä, mutta on kyllä töykeän kokoinen ja mielestäni erittäin mallikas jamppa kyllä.

kyllähän tuolla takana on levypainot ihan ympyrät eikä mitkään ellipsit että eiköhän se ole ihan oikea kuvasuhde.

Pannaas yksi kuva taas:

30ry6o1%5B1%5D.jpg

Pannaas yksi kuva taas:

On kyllä huikea lahjakkuus tämä Lesukov! Markosavolaismaista lihasmassaa todella symmetrisessä ja esteettisessä paketissa. Eikä ole mitään pallomahaa pilaamassa tuota fysiikkaa. TODELLA mielenkiintoista nähdä, kuinka pitkälle noilla eväillä pääsee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Juuri kun luulee ettei paskemmaksi taso voi muuttua kuin voimapuolella missä kynäniskat ei pidä mitään tulosta hyvänä, aina joko varusteet, kansalaisuus hormonit tai suoritustekniikka on väärin vaikka nostaisi raakana tonnin yhteistuloksen, niin tulen tänne ja jätkät jo voivottelee että kauheaa, joku on lahjakas kehonrakennuksessa, varmaan se kuolee, voi helvetin tampiot!

Missä se kova moderointilinja on mikä ennen piti tällaiset paskanaamat kurissa, helvettiin nuo turhat viestit ja kommunistilinja vaan nii pystyisi näitäkin ketjuja lukemaan! Omiakin kommentteja vuosien varrella poisteltu ja se oli useimmiten hyvä niin, lisää vaan sitä vanhaa tyyliä. Bannia perään jos itketään. Menee kauhean hankalakse löytää asialliset postit nykyään, se on käyttäjäystävällisyyskysymyskin.

On kyllä huikea lahjakkuus tämä Lesukov! Markosavolaismaista lihasmassaa todella symmetrisessä ja esteettisessä paketissa. Eikä ole mitään pallomahaa pilaamassa tuota fysiikkaa. TODELLA mielenkiintoista nähdä, kuinka pitkälle noilla eväillä pääsee.

Mitä tää Lesukov painaa kisakunnossa? Käsittääkseni alta 90kg ja mitäs Make painoi kisoissa ?
Aika älytöntä edes puhua samassa lauseessa esim. Maken kanssa, Lesukovilla on niihin massoihin vielä valovuosi matkaa enkä usko, että tulee sellaisia massoja koskaan saavuttamaankaan, tulee pituus vastaan. Harvassa on alta 170 senttiset reilusti yli 100 kiloiset kilpailijat :)
Niin joo ja kyllähän täällä jo joku hehkutti, että kahden vuoden päästä Lesukov on Mentulan kokoinen, no jos nyt pelkistä kiloista puhutaan niin taitaa niissäkin olla about 30kg etumatka Jarilla ja pitää muistaa myös se, että eikös Lesukov ole todella lyhyt?
169cm olin lukevinani, alta 202 on ton jäbän paikka pro kisoissa mikäki joskus niihin kisoihin tulee lähtemään.
Nyt on mun mielestä hiukka jauhot sekaisin porukalla, pitäis saada toi Lesukov jonkun 175cm 110kg pro ukon rinnalle niin näkisi sen eron.

Lesukovia vois mun mielestä verrata esim. Katajan Toniin paremmin kun Savolaisen Markoon
displayimage.php

Millä perkeleellä noi kuvat saa suoraan tähän?

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?pid=14515&fullsize=1

Mites pitkä Marko on? Muistan joskus kun on livenä kaverin tavannut niin ei se nyt hirmu pitkältä näyttänyt.

Mistä sitä tietää mihin tää jamppa yltää, itse en usko, että tulisi kilpailemaan siellä huippujen seassa, mutta toivottavasti olen väärässä :)

Marko on 173cm niin muistelisin..

Hyvin mahdollista.

Miksi et?

En tiedä, no toisaalta kyllähän esim. Shawn Raykin oli huipulla ja samanlainen pätkä oli ja Lee Priest, David Henry jne.
Ja onhan siellä noita pätkiä muitakin, se vaan, että kun viereen lyödään 173-180cm 110-120kg ukkoja niin saattaapi hukkua sinne.
No aika näyttää, ja niinkun sanoin niin toivotaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom