Mitä tää Lesukov painaa kisakunnossa? Käsittääkseni alta 90kg ja mitäs Make painoi kisoissa ?
Aika älytöntä edes puhua samassa lauseessa esim. Maken kanssa, Lesukovilla on niihin massoihin vielä valovuosi matkaa enkä usko, että tulee sellaisia massoja koskaan saavuttamaankaan, tulee pituus vastaan. Harvassa on alta 170 senttiset reilusti yli 100 kiloiset kilpailijat
Niin joo ja kyllähän täällä jo joku hehkutti, että kahden vuoden päästä Lesukov on Mentulan kokoinen, no jos nyt pelkistä kiloista puhutaan niin taitaa niissäkin olla about 30kg etumatka Jarilla ja pitää muistaa myös se, että eikös Lesukov ole todella lyhyt?
169cm olin lukevinani, alta 202 on ton jäbän paikka pro kisoissa mikäki joskus niihin kisoihin tulee lähtemään.
Nyt on mun mielestä hiukka jauhot sekaisin porukalla, pitäis saada toi Lesukov jonkun 175cm 110kg pro ukon rinnalle niin näkisi sen eron.
Lesukovia vois mun mielestä verrata esim. Katajan Toniin paremmin kun Savolaisen Markoon
No mitäs make painoi nuorena kisoissa ? 19vuotiaana tais olla sarja alle 80kiloa ja 20v 90kiloa, elis aikas samoissa Lesokovi menee vaikka on jopa lyhyempi kuin Make ja mallihan tällä venäläisellä on todella hyvä , kyllä ehtii kerätä kokoa vielä vaikka kuinka.