Alexei Lesukov

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
emmä tiedä mitkä gynot erikseen tarttee leikkausta ja mitkä ei mutta onhan tuolla nyt sitä rintarauhasta jonkun verran ihan selkeesti. Mua häiritsi, en tiedä sitten tarviiko leikata eli häiritseekö tuomareita, ei varmaan.
Mua ei kyllä häiritse sitten pätkääkään, jos ihan suoraan sanon niin en näe näissä uusimmissa kuvissa enää mitään gynekomastiaa.

Tossa vanhassa Pacon kuvassa on gynot! Lesukovilla jos jotain on niin hiukka nesteisen näköiset nännit/nännipihat, mutta mitään ylikasvaneita rintarauhasia en todellakaan enää näe.

Liitteet

• Mr.Olympia_113.webp
    Mr.Olympia_113.webp
    13,6 KB · Katsottu: 4 298
Aika rapsakka kunto. Kovalta näyttää kuten aina, mutta kun laitetaan posedowniin 20cm pidemmän kaverin kanssa joka omaa yhtä kovat massat, niin "wow" -tunne jollain tapaa katoaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Kateellisten puhetta. Heti kun joku on kovassa kunnossa niin ruvetaan etsimään jotain vikoja tyyliin:

"Toi jätkä on ihan vitun ruma."
"Toi jätkä näyttää ihan vammaiselta."
"Toi jätkä ei voi olla älykäs."

:down:

Mun mielestä Alexei näyttää tossa kasvoiltaan ihan normaalilta ja kunto on kyllä helvetin kova! :rock:

Kateellisten puhetta. Heti kun joku on kovassa kunnossa niin ruvetaan etsimään jotain vikoja tyyliin:

"Toi jätkä on ihan vitun ruma."
"Toi jätkä näyttää ihan vammaiselta."
"Toi jätkä ei voi olla älykäs."

:down:

Mun mielestä Alexei näyttää tossa kasvoiltaan ihan normaalilta ja kunto on kyllä helvetin kova! :rock:

Täytyypi kompata. Ihan normijätkän näkönen noita aivan käsittämättömiä lihoja lukuunottamatta...

elasto sanoi:
Mun mielestä Alexei näyttää tossa kasvoiltaan ihan normaalilta ja kunto on kyllä helvetin kova! :rock;
Joo ei niissä mitään vikaa ole. Itse ainakin huomasin, että nyt alkaa pikku hiljaa Alexein naama näyttää samalta parilta kropansa kanssa. Eli vanhettunut kasvoiltaan.

Kateellisten puhetta....
Kateus on sentään ansaittua sääli ei... Ei vaineskaan, tuo on kyllä huono piirre yleensä suomailaisissa. Jos jollain menee paremmin kuin itsellään on kyseinen henkilö saavuttanut menestyksen vääränlaisin keinoin tai vaan on muuten homo tms.

Olis kiva saada otanta siitä mikä näiden paskapuheiden syytäjien keski-ikä on. Kullin kokokin usein vedetään mukaan, nyt viimeksi Cutlerin kohdalla kuinka mies sai jonkunasteisen stondiksin jonkun apinan silmissä. Ei ole kun kaksi vaihtoehtoa, näiden juttujen kirjoittaja on täys kakara joka yksinkertaisesti ajattelee asiat vitun lapsellisesti tai sitten kirjottaja on helvetin tyhmä!

Joo ei niissä mitään vikaa ole. Itse ainakin huomasin, että nyt alkaa pikku hiljaa Alexein naama näyttää samalta parilta kropansa kanssa. Eli vanhettunut kasvoiltaan.
Joo kyllähän ton huomaa, että Alexein kasvot on miehistynyt eikä siinä mitään pahaa ole. Ikää on vaan tullut jo hieman lisää ja on päässyt siitä babyfacesta eroon. Tossakin kuvassa kuitenkin kaveri on tosi kireessä kunnossa ja kyllä ne kisadieetit vanhentaa kasvoja. Samoin kisadieetin aiheuttama väsymys näkyy kyllä usein kasvoista. Sitä vaan tarkotin, että aika turhaa paskaa mun mielestä väittää kaveria aivottoman näköiseksi. On niitä rumempiakin naamareita vastaan tullut.

Olis kiva saada otanta siitä mikä näiden paskapuheiden syytäjien keski-ikä on. Kullin kokokin usein vedetään mukaan, nyt viimeksi Cutlerin kohdalla kuinka mies sai jonkunasteisen stondiksin jonkun apinan silmissä. Ei ole kun kaksi vaihtoehtoa, näiden juttujen kirjoittaja on täys kakara joka yksinkertaisesti ajattelee asiat vitun lapsellisesti tai sitten kirjottaja on helvetin tyhmä!
En tiedä keski-ikää kyllä, enkä lähde edes veikkaamaan. Itse olen nuorimmasta päästä, mutta tuollanen puhe, kun ei kuulu ollenkaan kenellekään oli nuori tai sitten vähän vanhempi. Mihinköhän jengin kunniotus on hävinny? Enään ei kunnioteta yhtään mitään eikä ketään vaikka kyseessä olisi henkilöitä jotka ovat kaiken kunnian ansainneet. Toisaalta onneksi on sitten sitä fiksumpaakin porukkaa jotka enemmän ajattelevat.

Off-topicista topiciin tietääkö kukaan Alexein seuraavia kisasuunnitelmia?

Suositut

Back
Ylös Bottom