Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lesukov lavalla viikonloppuna..

Kuvat steelfactor.ru ja body-building.ru saiteilta.

Basarov tuossa vasemmalla puolella

index.php

..ei vielä aivan kunnossaan..

index.php

index.php
HIIIEMAN eroa tolla Lesukovilla ja sen vieres oikealla olevalla kaverilla ku vertaa tohon ihan oikeella olevaan :P

joo taitaa olla väärä laji pojalle.salille muutamaks vuodeks treenaamaan,ei näytä reisissäkä mitään olevan.aika turhaa touhuu lähtee tossa kunnossa mihinkä kisaan.

Komeet tuplat takaa tällä keskimmäisellä. Lesukov oikealla.

nn7l1e.jpg

Mikä siinä on kun useammassa kuvissa joita tässä threadissa on noitten äijien väritys on tollanen törkeen hieno pronssi. Miksei Suomessa käytetä vastaavia?

Ja toi Basarovin kroppa on kyllä hemmetin hieno, on kyllä Lesukovinkin.

no ei kai tuosta voi olla kuin samaa mieltä kokotiilen kanssa, pitäähän ton reenata vuosikausia vielä. joo kisoihin voi mennä vaikka missä kunnossa, mutta jotain itse kritiikkiäkin pitää olla. nyt siis puhutaan oikean puoleisesta kaverista joka näkyy puoliksi kuvassa. aivan väärässä paikassa tuo henkilö on, siitä ei pääse mihinkään.

index.php

no ei kai tuosta voi olla kuin samaa mieltä kokotiilen kanssa, pitäähän ton reenata vuosikausia vielä. joo kisoihin voi mennä vaikka missä kunnossa, mutta jotain itse kritiikkiäkin pitää olla. nyt siis puhutaan oikean puoleisesta kaverista joka näkyy puoliksi kuvassa. aivan väärässä paikassa tuo henkilö on, siitä ei pääse mihinkään.

index.php
Ensinnäkin tämä "kokotiili" sanoi, että näyttää olevan väärä laji pojalle. Mun mielestä kaverihan on äärimmäisen lahjakas. Ja miten voi väittää ettei "reisissä mitään ole"?
osyg0i.jpg

Kuntohan ei ole loppuunasti hiottu siitä ei pääse mihinkään, mutta varmastikin hyvää oppia noinkin nuorelle kaverille tulevaisuuteen. Täytyy myös muistaa ettei kyseessä ollut PRO kisa ja tulihan Alexeylle kuitenkin menestystä sijoittumalla toiseksi, joten tuskin tämä nyt ihan turhaa oli.

siis lueppa nyt nuo viestit uudelleen ja katso minkä kuvan jälkeen mitäkin on kommentoitu. tuntuu ettet edelleenkään ymmärrä ettei tuolla kommentilla nyt todellakaan lesukovia tarkoitettu, ei kai kukaan nyt niin hullu ole.

no minä laitan nyt tähän niin sun ei tarvi selailla eli don-hessu oli kommentoinut tätä kuvaa ensiksi näin

index.php

HIIIEMAN eroa tolla Lesukovilla ja sen vieres oikealla olevalla kaverilla ku vertaa tohon ihan oikeella olevaan :P

johon kokotiili käsittääkseni vastas

joo taitaa olla väärä laji pojalle.salille muutamaks vuodeks treenaamaan,ei näytä reisissäkä mitään olevan.aika turhaa touhuu lähtee tossa kunnossa mihinkä kisaan.

siis lueppa nyt nuo viestit uudelleen ja katso minkä kuvan jälkeen mitäkin on kommentoitu. tuntuu ettet edelleenkään ymmärrä ettei tuolla kommentilla nyt todellakaan lesukovia tarkoitettu, ei kai kukaan nyt niin hullu ole.
Hehe, pistetään väsymyksen piikkiin meikäläisen sekoilu. :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuota kuntoa imo ei voi kuin ylistää ja ihailla. Vaikka ei ihan kireä olekaan, niin näyttää täydelliseltä. Kaikki lihasryhmät tasapainossa keskenään ja sitä lihaa löytyy kiitettävästi! Hyvä ja tasapainoinen paketti ja lihaksissa on vielä hyvin muotoa.

Tuohan nyt on ihan täyttä paskaa. Ei ketään vapauteta noilla perusteilla. Miksi esimerkiksi Jarkko Nieminen kävi armeijan kun ikäraja tuli vastaan? Vaikkakin ei sitä voi enää armeijaksi sanoa hänen kohdallaan. Mutta ei todellakaan "olen ammattilaislavoille tähtäämässä ja se haittaa kehitystä" perusteilla saa vapautusta.

Asia on tietenkin eri jos on tullut rupateltua lääkärin kanssa päällä olevasta lääkityksestä.

Varmaan muuten ihan täyttä paskaa, mutta kuinka Marko olisi sen tänne itse kirjoittanut?

PS. Sry offtopic

Tuota kuntoa imo ei voi kuin ylistää ja ihailla. Vaikka ei ihan kireä olekaan, niin näyttää täydelliseltä. Kaikki lihasryhmät tasapainossa keskenään ja sitä lihaa löytyy kiitettävästi! Hyvä ja tasapainoinen paketti ja lihaksissa on vielä hyvin muotoa.

totta

Hieno keho, vaikka tosiaan ei ihan revitty olekaan. "Vähän" niinkuin Heinäsen poika, että vitusti kykyjä, mutta kaikkee ei ole vielä annettu ulos.
Jep, ja toivottavasti ei lähde tuohon järjettömän nopeaan massanhakuun mukaan. Menee hyvä fysiikka pilalle. Hiljaa hyvä tulee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom