Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kauheen kokonen körmy. Kyllä muutenkin pojan kelpaa kun on tollanen tyttö kainalossa:kuola:

On muuten hömpän näköistä kun naama on noin lapsekas verrattuna tohon kroppaan.

Joutuukohan armeijaan Venäjällä :hyper:

Ei vaan... eiköhän sieltä vapautukset napsu...

Joutuukohan armeijaan Venäjällä :hyper:

Ei vaan... eiköhän sieltä vapautukset napsu...
Onko bodailuilla jossain maassa herunut vapautuksia armeijasta? Muustakin syystä, kuin vituillaan olevan terveyden/ ylipainon vuoksi?:lol2:

Onko bodailuilla jossain maassa herunut vapautuksia armeijasta? Muustakin syystä, kuin vituillaan olevan terveyden/ ylipainon vuoksi?:lol2:

Alotetaan nyt vaikka Savolaisen Markosta, ei tarvinnu inttiin mennä ku oli
ammattilavoille tähtäämässä ja perusteli asian niin kutsunnoissa, että se haittaa
niin paljon kehitystä. Näin muistan lukeneeni jostain.

ammattilavoille tähtäämässä ja perusteli asian niin kutsunnoissa, että se haittaa

Tota ois itekin pitäny koittaa kutsunnoissa.
Voi tosin olla ettei meikäläisen massoilla toimi.

Ohhoh, en olisi bodailua uskonut arvostettavan noin korkealle missään virallisissa piireissä.

en tiedä markon laitaa tuossa intti hommassa, mutta ainakin ne bodarin alut(ja moni muukin) joita itse tiedän ovat joutuneet ihan oma toimisesti hommaamaan c:n paperit>>>vapautettu rauhan ajaksi. hepposilla perusteillahan nuo heltiää . suomessa ei tarvi armeijaa käydä jos ei oikeasti halua, niin se vain on vaikka moni ei tuotakaan usko, mutta sama se mulle on mitä uskotaan ja mitä ei, ku nää ei kuitenkaan oo uskon asioita. pakko kyllä vielä sen verran lisätä että se armeijan käyminen ei varmasti haittaa sitä ammattilaiseksi tulemista. siihen vaikuttaa varmastikin helvetin paljon enemmän muut asiat kuin 6-12kk intti. tälle lesukovilleki ois aivan sama vaikka se ois vuoden intissä ja laihtuis 50kg ku intistä palattuaan ja 6kk reenattuaan hän ois lähes samassa kunnossa kuin nyt. se on sitä lahjakkuutta mitä juuri näillä ammattilaisilla on. eli kun ollaan joskus kunnossa niin vaikka välillä oltais ihan riutuneenkin näköisiä niin halutessaan päästään takaisin tosi hyvään kuntoon ja eritoten nopeasti.

Taitaa vissiin olla kaksi vuotta toi intin kesto venäjällä mut joo, tuskin tarvii tän kaverin sinne mennä. On toi keholajien arvostus Venäjällä "vähän" eri kantilla kuin Suomessa, joten vapautus järjestynee melko helpolla. Toinen vaihtoehto voisi olla, että armeja järjestäisi paremmat treenausmahdollisuudet mitä nyt ja Alexey suorittaisi nimellisesti asevelvollisuuden.

Tuohan nyt on ihan täyttä paskaa. Ei ketään vapauteta noilla perusteilla. Miksi esimerkiksi Jarkko Nieminen kävi armeijan kun ikäraja tuli vastaan? Vaikkakin ei sitä voi enää armeijaksi sanoa hänen kohdallaan. Mutta ei todellakaan "olen ammattilaislavoille tähtäämässä ja se haittaa kehitystä" perusteilla saa vapautusta.

Asia on tietenkin eri jos on tullut rupateltua lääkärin kanssa päällä olevasta lääkityksestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en tiedä markon laitaa tuossa intti hommassa, mutta ainakin ne bodarin alut(ja moni muukin) joita itse tiedän ovat joutuneet ihan oma toimisesti hommaamaan c:n paperit>>>vapautettu rauhan ajaksi. hepposilla perusteillahan nuo heltiää . suomessa ei tarvi armeijaa käydä jos ei oikeasti halua, niin se vain on vaikka moni ei tuotakaan usko, mutta sama se mulle on mitä uskotaan ja mitä ei, ku nää ei kuitenkaan oo uskon asioita. pakko kyllä vielä sen verran lisätä että se armeijan käyminen ei varmasti haittaa sitä ammattilaiseksi tulemista. siihen vaikuttaa varmastikin helvetin paljon enemmän muut asiat kuin 6-12kk intti. tälle lesukovilleki ois aivan sama vaikka se ois vuoden intissä ja laihtuis 50kg ku intistä palattuaan ja 6kk reenattuaan hän ois lähes samassa kunnossa kuin nyt. se on sitä lahjakkuutta mitä juuri näillä ammattilaisilla on. eli kun ollaan joskus kunnossa niin vaikka välillä oltais ihan riutuneenkin näköisiä niin halutessaan päästään takaisin tosi hyvään kuntoon ja eritoten nopeasti.
Tästä hyvänä esimerkkinä Olli Jokinen, joka sai vapautuksen terveydillisistä syistä. Toisaalta Jarkko Nieminen kyllä suoritti asepalveluksen (kaikki n.30pv).

Tuohan nyt on ihan täyttä paskaa. Ei ketään vapauteta noilla perusteilla. Miksi esimerkiksi Jarkko Nieminen kävi armeijan kun ikäraja tuli vastaan? Vaikkakin ei sitä voi enää armeijaksi sanoa hänen kohdallaan. Mutta ei todellakaan "olen ammattilaislavoille tähtäämässä ja se haittaa kehitystä" perusteilla saa vapautusta.

Asia on tietenkin eri jos on tullut rupateltua lääkärin kanssa päällä olevasta lääkityksestä.
Ei varmasti, mutta lopputulos ratkaisee saako vapautuksen vai ei. Ei niinkään perustelut tai syyt.

en tiedä markon laitaa tuossa intti hommassa, mutta ainakin ne bodarin alut(ja moni muukin) joita itse tiedän ovat joutuneet ihan oma toimisesti hommaamaan c:n paperit>>>vapautettu rauhan ajaksi. hepposilla perusteillahan nuo heltiää . suomessa ei tarvi armeijaa käydä jos ei oikeasti halua, niin se vain on vaikka moni ei tuotakaan usko, mutta sama se mulle on mitä uskotaan ja mitä ei, ku nää ei kuitenkaan oo uskon asioita.

Miettikää nyt vähän. Millä ihmeellä toi Lesukov edes pystyisi ottamaan juoksuaskeleita armeijassa? Toihan on jo lähellä liikuntakyvyttömyyttä. Aivan varmasti sais vapautuksen, tai sit ois jossain keittiössä kuorimassa perunoita \o/

edit. ainakin mä oon saanu semmosen käsityksen, ettei esimerkiksi sairaalloisen ylipainoiset ihmiset joudu mitään armeijoita käymään. sama juttu tällä kaverilla, vaikka vähän eri näkökulmasta

A...ei tarvinnu inttiin mennä ku oli

Muistaakseni Markon omasta threadista löytyi tuo, kun sotilasarvoa kyseltiin. Tai sitten se poisteltiin jo hyvissä ajoin, ennenkuin siitäkin tuli inttikeskustelu (kuten tästäkin), mutta se tällä erää.:D

Taitaa vissiin olla kaksi vuotta toi intin kesto venäjällä

:offtopic:Juuri näin. Yksi loma joka ajoittuu tuohon keskelle. Lisäksi pojat yleensä sijoitetaan palvelemaan senverran kauaksi kotoaan, ettei tuolla lomalla ehdi kotiin asti käymään.:piis:

Lesukov lavalla viikonloppuna..

Kuvat steelfactor.ru ja body-building.ru saiteilta.

Basarov tuossa vasemmalla puolella

index.php

..ei vielä aivan kunnossaan..

index.php

index.php

Kyllä toi aika hurjalta näyttää kun kuivaa nesteet ihon alta. Gyno on aina hanurista. On muuten helkkarin hieno rakenne Basarovilla. Rintalihoissa ei vain mikään paras malli kehoilua ajatellen. Mahtava vyötärö/latsit/reidet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom