Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko bodailuilla jossain maassa herunut vapautuksia armeijasta? Muustakin syystä, kuin vituillaan olevan terveyden/ ylipainon vuoksi?:lol2:Joutuukohan armeijaan Venäjällä
Ei vaan... eiköhän sieltä vapautukset napsu...
Onko bodailuilla jossain maassa herunut vapautuksia armeijasta? Muustakin syystä, kuin vituillaan olevan terveyden/ ylipainon vuoksi?:lol2:
Alotetaan nyt vaikka Savolaisen Markosta, ei tarvinnu inttiin mennä ku oli
ammattilavoille tähtäämässä ja perusteli asian niin kutsunnoissa, että se haittaa
niin paljon kehitystä. Näin muistan lukeneeni jostain.
Ohhoh, en olisi bodailua uskonut arvostettavan noin korkealle missään virallisissa piireissä.Alotetaan nyt vaikka Savolaisen Markosta, ei tarvinnu inttiin mennä ku oli
ammattilavoille tähtäämässä ja perusteli asian niin kutsunnoissa, että se haittaa
Tuohan nyt on ihan täyttä paskaa. Ei ketään vapauteta noilla perusteilla. Miksi esimerkiksi Jarkko Nieminen kävi armeijan kun ikäraja tuli vastaan? Vaikkakin ei sitä voi enää armeijaksi sanoa hänen kohdallaan. Mutta ei todellakaan "olen ammattilaislavoille tähtäämässä ja se haittaa kehitystä" perusteilla saa vapautusta.Alotetaan nyt vaikka Savolaisen Markosta, ei tarvinnu inttiin mennä ku oli
Tästä hyvänä esimerkkinä Olli Jokinen, joka sai vapautuksen terveydillisistä syistä. Toisaalta Jarkko Nieminen kyllä suoritti asepalveluksen (kaikki n.30pv).en tiedä markon laitaa tuossa intti hommassa, mutta ainakin ne bodarin alut(ja moni muukin) joita itse tiedän ovat joutuneet ihan oma toimisesti hommaamaan c:n paperit>>>vapautettu rauhan ajaksi. hepposilla perusteillahan nuo heltiää . suomessa ei tarvi armeijaa käydä jos ei oikeasti halua, niin se vain on vaikka moni ei tuotakaan usko, mutta sama se mulle on mitä uskotaan ja mitä ei, ku nää ei kuitenkaan oo uskon asioita. pakko kyllä vielä sen verran lisätä että se armeijan käyminen ei varmasti haittaa sitä ammattilaiseksi tulemista. siihen vaikuttaa varmastikin helvetin paljon enemmän muut asiat kuin 6-12kk intti. tälle lesukovilleki ois aivan sama vaikka se ois vuoden intissä ja laihtuis 50kg ku intistä palattuaan ja 6kk reenattuaan hän ois lähes samassa kunnossa kuin nyt. se on sitä lahjakkuutta mitä juuri näillä ammattilaisilla on. eli kun ollaan joskus kunnossa niin vaikka välillä oltais ihan riutuneenkin näköisiä niin halutessaan päästään takaisin tosi hyvään kuntoon ja eritoten nopeasti.
Ei varmasti, mutta lopputulos ratkaisee saako vapautuksen vai ei. Ei niinkään perustelut tai syyt.Tuohan nyt on ihan täyttä paskaa. Ei ketään vapauteta noilla perusteilla. Miksi esimerkiksi Jarkko Nieminen kävi armeijan kun ikäraja tuli vastaan? Vaikkakin ei sitä voi enää armeijaksi sanoa hänen kohdallaan. Mutta ei todellakaan "olen ammattilaislavoille tähtäämässä ja se haittaa kehitystä" perusteilla saa vapautusta.
Asia on tietenkin eri jos on tullut rupateltua lääkärin kanssa päällä olevasta lääkityksestä.
en tiedä markon laitaa tuossa intti hommassa, mutta ainakin ne bodarin alut(ja moni muukin) joita itse tiedän ovat joutuneet ihan oma toimisesti hommaamaan c:n paperit>>>vapautettu rauhan ajaksi. hepposilla perusteillahan nuo heltiää . suomessa ei tarvi armeijaa käydä jos ei oikeasti halua, niin se vain on vaikka moni ei tuotakaan usko, mutta sama se mulle on mitä uskotaan ja mitä ei, ku nää ei kuitenkaan oo uskon asioita.
A...ei tarvinnu inttiin mennä ku oli
Taitaa vissiin olla kaksi vuotta toi intin kesto venäjällä