Alexei Lesukov

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tossa ekassa kuvassahan näkyy melkeen qlli. Gynot on kyllä pahan näköset. Kannattais varmaan käydä leikkauttamassa, eikös tollaset rupee vaikuttamaan jo pisteisiin?
Kyllä vaikuttaa pisteisiin. Jos on pahat, voidaan jopa diskata kilpailuista. Näin on käynyt jopa Suomessa.

Alkaa kisakireys pikkuhiljaa parantua kun vertaa esim. viime vuoden kisakuvia! Noi gynoton kyl todella härskit, rintalihaksen muoto kärsii ihan helvetisti. Eipä noissa housuissa näytä hirveästi tavaraa olevan. Kaveri varmaan ollut piikillä sen verran junnusta asti, että testiikkeleistä ei oo paljoo jäljellä.
Testikkelit palautuu kyllä...mut eiks voitais tuollaiset puheet jättää pois?

Ainepoliittiset keskustelut ja niitä koskeva ainainen lässytys ja kavereiden housujen sisältö saa jäädä täältä kisapuolelta pois. Muutenkin tätä trediä on saanut siivota ihan urakalla. Jos ei oikeasti ole mitään sanottavaa, niin parempi antaa olla, sillä se roinapoliittinen mukahauskaleiskutus tulee todennäköisesti poistetuksi.

Ronnie.cz saitilta yksi kuva punnituksesta. Kisoista tulee tänään muuten live webcast...

Liitteet

• plzenlesukov01.webp
    plzenlesukov01.webp
    43,7 KB · Katsottu: 2 274
totaa... onko sillä huulipunaa vai mitä noissa viimesissä kuvissa kun näyttää niin jännältä huulet?:D

edit. kunto on kyl kova

totaa... onko sillä huulipunaa vai mitä noissa viimesissä kuvissa kun näyttää niin jännältä huulet?:D
Joo mä kans kattelin et onko pistäny vähän täytettä huuliin vai wtf:D

Ainepoliittiset keskustelut ja niitä koskeva ainainen lässytys ja kavereiden housujen sisältö saa jäädä täältä kisapuolelta pois. Muutenkin tätä trediä on saanut siivota ihan urakalla. Jos ei oikeasti ole mitään sanottavaa, niin parempi antaa olla, sillä se roinapoliittinen mukahauskaleiskutus tulee todennäköisesti poistetuksi.

Ronnie.cz saitilta yksi kuva punnituksesta. Kisoista tulee tänään muuten live webcast...
moneltas tämä webcast lähetys alkaa ja onko linkkiä?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
:offtopic: Oli tämä vielä hetki sitten kova juttu ja jannusta povattiin ties mitä Mr.Olympioita, mutta perinteiset: kaveri vanhenee ja kunto ei enää radikaalisti paranekkaan, (tällä hetkellä taitaa olla kunto huonompikin kuin vielä hetki sitten).

Nykykunnosta voisi sanoa: ei tuo enää kovin kovalta näytä, jalat näyttävät jopa pieniltä ja kaikki erikoisuus nuorena "massamonsterina" kadonnut, näyttää tuon tasoisia kavereita olevan lavat pullollaan.

Ps. Odotellen tähän palautetta:evil:

Jostain luin, että Culterillekin sanottiin, ettei hänestä tulisi mitään ja toisin kävi. Mentulaakin jossain arvosteltu, että turha edes yrittää pro-kisoissa. Kyllä nämä kaverit tietää minne se potentiaali riittää ja minne ei. Tuomarit ne noissa kisoissa päättää, missä järjestyksessä sijoitukset menee ja voittoja jaetaan. Harvemmin forumpuheet mihinkään vaikuttaa.

Toiset puhuu, toiset tekee ja yrittämättä harvemmin mitään saavuttaa.

Ööö, jos minuun viittasit niin enpä usko että forumpuheet mihinkään vaikuttaa, miksi vaikuttaisi? Siksi tämä on keskustelupalsta että täällä voi keskustella ja sitähän minä teen sanomalla oman mielipiteeni. Toiset puhuu, toiset tekee, jotain tuollaista osasin tähän odottaakkin, tosin vähän radikaalimpaakin "ET VARMAAN OLE ITSE TUOSSA KUNNOSSA! YRITÄ ITSE!" :piis: n love

Niin siis keskusteluahan tämäkin on.;)

Sitä vaan oli sanomani, että eihän sitä koskaan tiedä, mitä se veli venäläinen tulevaisuudessa tekee ja saavuttaa. Missään vanhassa kunnossa tuo kaveri nyt ei ainakaan ole ja mistä sitä voi ennustaa missä hän on esim. 10 vuoden päästä.

:piis::evil::piis:

Kyllä musta tuntuu, että alussa me kaikki ihmeteltiin lähinnä naaman ja kropan kontrastia. Nyt kun ikää tulee ja naamakin alkaa mätsäämään kropan kanssa niin se ihmeellisyys katoaa. Uskon kuitenkin tuon kaverin olevan erityislahjakkuus. Ei tuollaisia lihoja saavuteta noin nuorena ellei oltais geneettisesti superlahjakkaita. Itse siis en ainakaan tulisi ikinä saamaan tuollaisia lihoja vaikka oon jo potannu 17 vuotta ja ehtoopuolella ollaan.

Lesukov tulee vielä kehittymään, se vain hidastuu, mutta lopulta tuo kaveri on ainakin lähellä cutlerin ja muitten proäijien massoissa!

Eipä ole nyt viime aikoina liikkunut mitään kuvia tai videoita. Ainakaan itse en ole törmännyt. Varmaan taas seuraavien kisojen yhteydessä viimeistään jotain kuuluu.

Helvetin hieno fysiikka on muuten tolla Alexeilla ainaki, ku noita ensimmäisiä kuvia kattelee.

Missä painoluokassa tää jannu on kisannu ? Uskon kyllä, et tosta voi tulla vielä muutaman vuoden päästä yks nimi olympia lavalle lisää ja vaan paikat kestää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom