Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kuvassa vasemmalla.

Alexey%2BLesukov%2B04.jpg
Alexey%2BLesukov%2B02.jpg

Voi jumalauta tätä jätkää! Nyt vain pitäisi sitten armottomasti opetella englantia, että voi breikkaa jenkeissä. Hurja sälli.
Eiköhän tuollaselle joku manageri löydy jos on potentiaalia. On hurjissa massoissa poika. Elävä esimerkki siitä millaset pitää puitteet olla jo nuorena että voi pärjätä. Paljoko se ikä oli, 20 vai?

Tässä voi hyvin olla tulevaisuuden Lee Priest. Voi ehkä jopa voittaa jonkun pienemmän kisan jos kaikki menee hyvin. Ja se pelkkä manageri ei takaa mitään ruusuista tulevaisuutta jenkeissä. "Urheilijan" pitää itsekin osata markkinoida itseään ja puhua englantia hiukan paremminkin kuin kohtalaisesti. Venäläisillä tuo kielikysymys on aina ajankohtainen. Ehkä heitä ei siksi niin paljon jenkkikisoissa näykään.

Siis voe vittu mikä mörökölli :D Pakko kyll myöntää et noi kaverin reidet on kyll aika ISOT ... emmä kyll sillä et jossain muualla jotain sanomista olis :thumbs:

kyllä toi jätkä ainakin mun mielestä noissa uusissa offikuvissa näyttää ihan ikäiseltään. tai siis, että jos jossain koulussa vaikka näkis niin ei ois mitenkään "Nuoren näköinen" vaan ihan normaali jantteri. kaitpa nuo lihakset sitten sekottaa ihmisten päät ja haukutaan yläasteikäiseksi naamaltaan :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuvassa vasemmalla.

Alexey%2BLesukov%2B04.jpg
Järetön kaveri kyllä, ihan niinkun ilmeisesti Venäjällä on nuo kansallisen tason kilpailijat muutenkin. Mutta ei voi auttaa, mulla tulee aina tuosta kuvasta mieleen NGV:D'

E: Mike, on mieletön, en voi väittää vastaan. On joutunu ihmettelemään tätä fysiikkaa niin kauan kuin olin nähnyt ekat kuvat.

kyllä toi jätkä ainakin mun mielestä noissa uusissa offikuvissa näyttää ihan ikäiseltään. tai siis, että jos jossain koulussa vaikka näkis niin ei ois mitenkään "Nuoren näköinen" vaan ihan normaali jantteri. kaitpa nuo lihakset sitten sekottaa ihmisten päät ja haukutaan yläasteikäiseksi naamaltaan :P
No näyttäähän se nyt, mutta nuo kisa kuvathan ovat parin vuoden takaa, jolloin mies oli 18.

EDITTIÄ, jos tietenkin noita etusivun kisakuvia tarkoitit.

on muuten iha järkky fysiika joka lihas on ku viimisen päällerimmattu, aivan uskomattoman kova kunto, vielä toi ikä, voi vitalis! Mitäköhän sali tuloksia heebolla on?

Veikkauksia koska kaveri tekee pro-debyyttinsä?

On kyllä villi kaveri, järkky paksuus yläkehossa. Jalkoihin kun lätkäsee vielä vähän lihasta, niin ollaan jo todella kova. Etureisien malli on kyllä kohdillaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom