Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hienointa on kuitenki se, että (jo vähemmän)ylimielinen Jones sai selkäsaunan ja palautettiin maanpinnalle, eikä pysyny tolpillaan ottelun jälkeen ku oli niin hakattu ja oksenteli ja naama ummessa pelotteli ohikulkijoita ku niin turvonnu kun taas Gusse otti pari tikkiä ja oli varmaan valmis antamaan toisen selkäsaunan heti perään pienen levon ja xenergy drinkin jälkeen. Itse epäilin suuresti Gussea aluksi vaikka toivoinki kokoajan miehen onnistuvan, ja mikä ottelu siitä tulikaan. Selvä FOTY minulle.

jonjones1.jpg

jon-jones-spinning-elbow-2.gif%3Fw%3D640

Denzel-Washington-Boom-Gif.gif

dm_130922_165_reax.jpg

Toi Gustafsson-Jones matsi tuomittiin väärin. Gustafsson voitti tuon ottelun. Onn kattonu moneen kertaan tuon ottelun enkä saa millään helvetilläkään Jonesia voittajaksi!!

Gusse - Jones matsista on kohta puoli vuotta, ja porukka jaksaa vieläkin itkeä siitä kuka teki mitä, kuka voitti millä tavalla, ja kenen piti voittaa. Tätä ei ole tarkoitettu kenellekään tietylle henkilölle, vaan ihan kaikille.
28810028.jpg

Väsyneintä paskaa on tuo toisten argumenteista kuittailu laittamalla kuvia kun henkilö x ottaa y:ltä turpaan, ja sit toisinpäin :face:

Toi Gustafsson-Jones matsi tuomittiin väärin. Gustafsson voitti tuon ottelun. Onn kattonu moneen kertaan tuon ottelun enkä saa millään helvetilläkään Jonesia voittajaksi!!
Monien mielestä Jones puolusti ansaitusti, monien mielestä ei. Kyseinen vuoden matsi tuomittiin minustakin väärin, eli olisin antanut ruotsalaiselle voiton. Tasaisemmissa pisteille päätymisissä sen hetkinen mestari on vahvoilla. Mestaruusmatsien pisteytyksissä saisi olla hieman enemmän rohkeutta. Jotenkin jäänyt sellainen fiilis, ettei mestaruutta hävitä kovin helposti pisteillä, jos ottelu on vähänkään tasainen.

images

jones-gus.png

jon-jones-for-L%E2%80%99Optimum-France-magazine-cover.png

229_jon_jones_vs_alexander_gustafsson.0_standard_352.0.jpg

ufc-165-jones-gustafsson-post-fight-intv-pic.jpg

Nathan McCarter
BleacherReport.com 49-46 Jones
Brent Brookhouse
BloodyElbow.com 49-46 Jones
Mike Whitman
Sherdog.com 49-46 Jones
MMAJunkie.com 49-46 Jones
FightMetric.com 49-48 Jones
Cory Braiterman
MMAMania.com 48-47 Jones
Steven Rondina
BleacherReport.com 48-47 Jones
MMAWeekly.com 48-47 Jones
Luke Thomas
MMAFighting.com 48-47 Jones
Chris Nelson
Sherdog.com 48-47 Jones
TJ DeSantis
Sherdog.com 48-47 Jones
Jason Floyd
TheMMAReport.com 48-47 Jones
Adam Martin
Sportsnet.ca 48-47 Jones
Chase Raymond
BJPenn.com 47-48 Gustafsson

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gusse - Jones matsista on kohta puoli vuotta, ja porukka jaksaa vieläkin itkeä siitä kuka teki mitä, kuka voitti millä tavalla, ja kenen piti voittaa. Tätä ei ole tarkoitettu kenellekään tietylle henkilölle, vaan ihan kaikille.
28810028.jpg

Väsyneintä paskaa on tuo toisten argumenteista kuittailu laittamalla kuvia kun henkilö x ottaa y:ltä turpaan, ja sit toisinpäin :face:

Juu, eihän sille enää mitään voi! Aattelin vaan kertoa mielipiteeni, ku en oo tänne ikinä kirjoitellu. Vaiks toisaalta.. ketä nyt mun mielipiteet kiinnostaiskaan. :D

Nyt kun on ollut viime aikoina tollasia todella tasaväkisiä otteluita, esim. Benson vs Thomson, niin miksei noita vaikeasti arvosteltavia otteluita voitaisi katsoa uudelleen nauhalta ennen kun tuomio tehtäisiin? Tarkastettais sieltä joitain tiettyjä juttuja. Esim. Jones-Gusse ottelussa luulen, et tuomarit antoi pisteitä Jonesille päähän kohdistuneista potkuista. Nauhalta kun olen katsonut ottelua, niin Gussella on melkeen joka kerta käsi blokkaamassa. Harmittaa vaan kavereiden puolesta, kun tuomarit panee perseeseen.

miksei noita vaikeasti arvosteltavia otteluita voitaisi katsoa uudelleen nauhalta ennen kun tuomio tehtäisiin? .

Joo, matsin jälkeen aina pojat kotiin ja

"AND THE WINNER IIIIIIIIIIISSSS.... ANNOUNCED TOMORROW!!!"
buffer-yell.jpg

:D

..eri kuvia samasta tilanteesta.. (epic fail)

jones-thumbs-down.png

215_Jon_Jones_vs_Alexander_Gustafsson.jpg

Jones2_vice_670.jpg

1381539_582542318476712_1664811916_n.jpg

Nathan McCarter
BleacherReport.com 49-46 Jones
Brent Brookhouse
BloodyElbow.com 49-46 Jones
Mike Whitman
Sherdog.com 49-46 Jones
MMAJunkie.com 49-46 Jones
FightMetric.com 49-48 Jones
Cory Braiterman
MMAMania.com 48-47 Jones
Steven Rondina
BleacherReport.com 48-47 Jones
MMAWeekly.com 48-47 Jones
Luke Thomas
MMAFighting.com 48-47 Jones
Chris Nelson
Sherdog.com 48-47 Jones
TJ DeSantis
Sherdog.com 48-47 Jones
Jason Floyd
TheMMAReport.com 48-47 Jones
Adam Martin
Sportsnet.ca 48-47 Jones
Chase Raymond
BJPenn.com 47-48 Gustafsson

Who Deserved The Win, Jones or Gustafsson?

Jon Jones Won, stop crying about the decision
23%
Gustafsson got robbed, he's the real champ
65%
I scored it a draw
12%
Total votes: 18376
- See more at: POLL: Did Jon Jones Really Do Enough To Beat Gustafsson? UFC News | MMA News - BJPENN.COM

amanda-bianchi-boyfriend-alexander-gustafsson-vacation.jpg

i2Y5pl6a6Ggwj.gif

Mauler, sua pidetään yleisesti tällä palstalla yhtenä fiksuimmista kirjoittelijoista. Osoita se nyt olemalla parempi ja lopettamalla ajoissa :D

Itse kyllä ajattelin, että Jones vei 48-47, mutta en enää muista minkä erän niistä kolmesta ekasta sille annoin, meni matsi pikkaisen sumussa Ihan ansaittu voitto Jonesille imo, vaikka olisihan tuo helposti voinut Gussellekin kääntyä.

Kiitokset Gusselle, että näytti koko maailmalle sen mistä olen täällä monta kuukautta jauhanut. Kaikki, jotka on taas arvioilleni naureskelleet ottaa nyt sen jonotuslapun ja tulee esittämään anteeksipyyntönsä.

Mauler>Bones UFC165 spoilerketjussa :)

Niin? Eihän Mauler ole tuon jälkeenkään missään vaiheessa itse väittänyt että Jones ei matsia voittanut?
Ai ei vai? Mitähän se sit yrittää vihjailla noilla giffeillä ja about sadalla viestillä aiheeseen liittyen? Kyllä, mustamaalata Jonesia mutta myös valittaa kuinka tuomarit teki väärän päätöksen antaessaan voiton Jonesille "höpöhöpö jalkapotkujen" ja ties minkä muiden syiden takia.

Mutta aihe alkaa karkaamaan taas pahasti ja modetki alkaa varmaan koht jakelee aiheesta bannia niin jätän tän aiheen tähän viestiin :)

Ai ei vai? Mitähän se sit yrittää vihjailla noilla giffeillä ja about sadalla viestillä aiheeseen liittyen? Kyllä, mustamaalata Jonesia mutta myös valittaa kuinka tuomarit teki väärän päätöksen antaessaan voiton Jonesille "höpöhöpö jalkapotkujen" ja ties minkä muiden syiden takia.

Tuomarit ei tehneet mielestäni väärää päätöstä. Olen sanonut vain, että matsin pisteyttäminen Jonesille edellyttää Jonesin alapotkujen (joita oli reilusti yli puolet Jonesin kaikista iskuista) arvottamista yhtä paljon Gustafssonin pääosumien kanssa mikä on aika huvittavaa. Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu matsi, niin tiedän, että sinä ja varmaan kaikki muutkin Jones-fanit ajattelisivat ihan samoin.

Mutta ei se haittaa. Jatkakaa vain samalla linjalla, niin saan jatkossakin aina hyvät naurut :D

Back
Ylös Bottom