Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä nyt ei vain siinä mielessä pidä lainkaan paikkaansa, että Gussella oli jo uusinta plakkarissa Jonesia vastaan, mutta meni loukkaantumaan. Ja Gusse on edelleen rankattu 1 contenderiksi, rankattu LHW:ssa top2-3 ja taas on luvattu tittelimatsia Jones vs Cormierin jälkeen. Eli ainakaan UFC:ssa ei selvästikään ajatella näin, että Gusselle on tärkeää saada yksi "iso nimi" recordiin, koska todella hyvin tuntuu arvostusta tulevan ilmankin (pelkän Jones-ottelun perusteella). Tämä "Gusse tarvitsee kipeästi jonkun ison voiton" on vain teidän hatereiden hokema mantra mikä ei näy mitenkään tässä todellisuudessa missä eletään. Gusse on 1 contender ja rankattu top2-3, tittelimatsit luvattu jne. Ei paljoa paremmin voisi mennä ottelijalla, jolla "ei ole isoa voittoa".

Se on totta että paljon paremmin ei kyllä voi mennä ottelijalla jolla ei tosiaan ole isoja voittoja. UFC petaa Gusselle hyviä asetelmia koska uusinta Jonesia vastaan on tietää rahaa ja Gusse on vetonaula Ruotsissa. Urheilulliset perusteet on vähän onnettomat. Ei siinä kyllä mäkin mieluusti uusinnan kattelisin, mutta Gussen uran kannalta olis hyvä saada niitä kovia nimiä recordiin. Hyviä häviäjiä ei lopulta muista kukaan.

Välillä jengi valittaa kun joku Fitch/Okami ei saa arvostusta vaikka kuinka voittaa ja samaan aikaan ollaan täysin valmiita hyväksymään omille suosikeille tittelimatseja vaikka kuinka keposin perustein..

Olisinpa nähnyt Japin, Jm1:sen ja BabyJayn ilmeet kun näkivät tämän kuvan.

Olin erittäin tyytyväinen nähdessäni tuon kuvan, vaikkakin se tuli julkisen paineen saattelemana hieman turhan myöhään. Faneilla on näissä jutuissa aina se viimeinen sana sanottavana.

Se etta Gusselle jarjestettiin uusintamatsi DC:n sijaan oli jo alunperin vaarin, ja tama virhe onneksi korjattiin.

Se että Gusselle järjestettiin uusintamatsi, oli kaikin perustein oikein. Toisin sanoen kun noita muita instant rematcheja katselee niin oikeutetuin Gusse-Jones minusta on vähään aikaan.

Se että Gusselle järjestettiin uusintamatsi, oli kaikin perustein oikein. Toisin sanoen kun noita muita instant rematcheja katselee niin oikeutetuin Gusse-Jones minusta on vähään aikaan.

Ei tasan tarkkaan ollut oikein. Oletetaan nyt etta DC voittaa seuraavassa matsissa Jonesin. Se tarkoittaa etta DC on parempi kuin Jones. Miksi paremman ottelijan pitaisi odottaa ensin etta kerran havinnyt ottelija matsaa uudestaan tittelista? Me tiedetaan jo nyt etta Jones oli viime matsissa parempi kuin Gusse.

Ainoastaan tilanteessa jossa haastaja voiti selvasti ja hanelta ryostettiin voitto tuomareitten toimesta voitaisiin antaa uusintamatsi mutta Jones/Gusse matsi ei ollut mikaan ryosto. Eka kaikki hyvat haastajat alta pois ja vasta sitten otetaan uus rundi jo kerran havinneitten kanssa.

Se on totta että paljon paremmin ei kyllä voi mennä ottelijalla jolla ei tosiaan ole isoja voittoja. UFC petaa Gusselle hyviä asetelmia koska uusinta Jonesia vastaan on tietää rahaa ja Gusse on vetonaula Ruotsissa. Urheilulliset perusteet on vähän onnettomat. Ei siinä kyllä mäkin mieluusti uusinnan kattelisin, mutta Gussen uran kannalta olis hyvä saada niitä kovia nimiä recordiin. Hyviä häviäjiä ei lopulta muista kukaan.

Välillä jengi valittaa kun joku Fitch/Okami ei saa arvostusta vaikka kuinka voittaa ja samaan aikaan ollaan täysin valmiita hyväksymään omille suosikeille tittelimatseja vaikka kuinka keposin perustein..

Olet niin väärässä kuin olla voi tai sitten puhut vain siitä miten itse toivoisit asioiden olevan sen sijaan mikä on todellinen tilanne tällä hetkellä LHW:ssa. Ainoa syy miksi Gustafsson on tällä hetkellä 1 contender ja rankattu top2-3 LHW:ssa on Gustafssonin URHEILULLINEN näyttö Jonesia vastaan. Kyse ei ollut mistään WWE-tyylisistä ansioista vaan siitä mitä ottelussa urheilullisesti tapahtui.

Jos Gustafsson häviää seuraavan shottinsa, niin sitten miehen asema painoluokassa muuttuu toki oleellisesti. Silloin Gusselta vaadittaisiin useampikin kova voitto putkeen päästäkseen vielä kolmannen kerran ottelemaan tittelistä.

Olet niin väärässä kuin olla voi tai sitten puhut vain siitä miten itse toivoisit asioiden olevan sen sijaan mikä on todellinen tilanne tällä hetkellä LHW:ssa. Ainoa syy miksi Gustafsson on tällä hetkellä 1 contender ja rankattu top2-3 LHW:ssa on Gustafssonin URHEILULLINEN näyttö Jonesia vastaan. Kyse ei ollut mistään WWE-tyylisistä ansioista vaan siitä mitä ottelussa urheilullisesti tapahtui.

Jos Gustafsson häviää seuraavan shottinsa, niin sitten miehen asema painoluokassa muuttuu toki oleellisesti. Silloin Gusselta vaadittaisiin useampikin kova voitto putkeen päästäkseen vielä kolmannen kerran ottelemaan tittelistä.

Lajin henki on se että toiselle jaetaan voitto ja toiselle tappio. Hyvillä tappioilla ei lopulta saavuteta mitään. Fanit voi filistellä hyviä tappioita mut totuus on se että vain voitot lopulta muistetaan.

Pelashan susijengikin hyvät ja kunniakkaat kisat mut pari ääriniukkaa tappiota merkkas lopulta kaiken. Ulos kisoista voittajat jatkaa. Suomalaisina
ollaan ylpeitä omista mut muille me ollaan lohkojumboja.

Lajin henki on se että toiselle jaetaan voitto ja toiselle tappio. Hyvillä tappioilla ei lopulta saavuteta mitään. Fanit voi filistellä hyviä tappioita mut totuus on se että vain voitot lopulta muistetaan.

Pelashan susijengikin hyvät ja kunniakkaat kisat mut pari ääriniukkaa tappiota merkkas lopulta kaiken. Ulos kisoista voittajat jatkaa. Suomalaisina
ollaan ylpeitä omista mut muille me ollaan lohkojumboja.

Argumenttisi on, että Gustafsson tarvitsee nyt kipeästi "isoa voittoa". Mihin tarkoitukseen? Gustafssonin tähtäin on päästä ottelemaan tittelistä ja hänet buukattiin siihen, kunnes loukkaantui. Selvästikään hän siis EI TARVINNUT kipeästi isoa voittoa eikä näytä tarvitsevan edelleenkään, koska hänelle on taas luvattu tittelimatsi seuraavaksi.

Sori, mutta tuo sinun väite ei nyt vain millään tavalla näy käytännössä tämän hetken LHW:ssa ja Gussen asemassa. Puhut ilmeisesti siitä miten sinä itse toivoisit UFC:n ja ihmisten suhtautuvan Gustafssonin "ison voiton" puutteeseen, mutta se näyttää eroavan todella vahvasti tämän hetken todellisuudesta. Gustafsson on 1 contender ja rankattu heti Jonesin taakse, pidit siitä tai et. Jones-ottelun näyttö siis selvästi painaa toimittajien ja UFC:n silmissä eikä haterit nyt vain mahda sille mitään.

Niin kuin edellisessä viestissä sanoin, mikäli Gustafsson häviää seuraavan shottinsa, niin hänen asemansa luonnollisesti painoluokassa heikkenee merkittävästi. Mutta tällä hetkellä ykköshaastajana mies ei tarvitse mitään isoa voittoa tittelimatsiin päästäkseen.

Hyvillä tappioilla ei lopulta saavuteta mitään.

Mistä oikein puhut? Eihän tämä pidä lainkaan paikkaansa juuri esim.Gustafssonin kohdalla. Gustafsson saavutti "hyvällä tappiolla" todella paljon omalle uralleen ja arvostukselleen.

Painoluokkaan on tullut lyhyen ajan sisällä 2 kovaa nimeä. Kun puhutaan, että Gussella ei ole kovia voittoja, niin keitähän vastaan sen olisi pitänyt otella? Siis tilanteessa, kun DC ja Rumble olivat vielä muissa kuvioissa? Ja noita vastaan nyt ei muutenkaan olisi ehtinyt, koska yksi matsi sitten Rumble oli painonvedoissa epäonnistuva keskisarjalainen ja Cormierilla oli käytännössä titteliottelu tiedossa siirtyessään painoluokkaan. Rashad olisi ollut kova, mutta eipä siellä juuri muita ollut. Gloverillekin taidettiin pelata titteliottelua, joten UFC ei ollut sitä matsia toteuttamassa. Muista kärkiottelijoista Vitor ja Machida olivat siirtyneet alempaan sarjaan. En väitä, että Gussella olisi mikään älytön lista kovia voittoja, mutta ei siellä oikein muutakaan ollut tarjolla.

Huvittaa myös tuo kaksinaamaisuus, että vain voitot merkkaa. Ts. Sillä ei ole niin väliä, mitkä olivat otteet häkissä, vaan pelkästään sillä, kenen käsi nousi. Rumblella on yksi voitto ja Davies ei ole ihan terävintä kärkeä. Rumble kuiten kinnäytti niin eri tason ottelijalta, että luonnollisesti se kertoo todellisesta tasosta. Mutta silloin arvioidaan juurikin ottelun kulkua eikä ainoastaan lopputulosta.

Gusse - Rumble episodista olen vähän samaa mieltä kuin Cormierin ja Jonesin stare downista. UFC teki rumat oharit Gusselle, mutta tilanteen olisi voinut hoitaa hammasta purren tyylillä. Sitä Gusse ei valitettavasti tehnyt. Olisi esim. ilmoittanut, mitä mieltä on siitä, kun lupaukset perutaan ja todennut samaan hengenvetoon, että ottelee kyllä. Niinhän hän tavallaan teki, mutta liian myöhään. Samoin Cormier olisi voinut hoitaa Jonesin pelehtimiset tyylillä, mutta ei. Nämä 2 eivät ole suuruusluokaltaan vertailukelpoisia, mutta muuten samantyylinen tilanne.

Huvittaa myös tuo kaksinaamaisuus, että vain voitot merkkaa. Ts. Sillä ei ole niin väliä, mitkä olivat otteet häkissä, vaan pelkästään sillä, kenen käsi nousi.

Enemmän siinä ihmetyttää tuo muutamien tarve teeskennellä ja kiistä päivänselvää asiaa. Jones-ottelu antoi paljon nostetta Gustafssonin uralle ja syy siihen on Gustafssonin urheilullinen suoritus tuossa ottelussa. Toisin sanoen Gustafsson on ansainnut nykyisen asemansa LHW:ssa urheilullisin perustein. End of story.

Pahasti epäilen että Rumble kävelee Gussen yli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisinpa nähnyt Japin, Jm1:sen ja BabyJayn ilmeet kun näkivät tämän kuvan. Mistäs nyt sitten väännetään väkisin vittuilua Mauler > Bonesille? Voi voi. No etteköhän te jotain keksi. Jos tuota hetken empimistä voidaan kutsua duckailuksi, niin tässä tapauksessa UFC on täynnä paljon pahempiakin tapauksia, kuten esim. juuri Woodleyn tilanne. Ja jos matsi lyödään lukkoon, kuukauden päästä tätä ei muista kukaan.

Itse mahdollisesta matsista: En edes tiedä kumpaa kannustaisin. Gusse lähtee pienenä ennakkosuosikkina ja revanssi Bonesia vastaan olisi eri nannaa. Rumble on vähän vielä mysteeri, ainoa legit näyttö on matsi Davisia vastaan ja yksi matsi ei vielä kaikkea kerro. Hyvällä tuurilla Davisila oli vain vähän huono päivä, vähän kuten Evansilla pikku-Nogia vastaan. Mutta hyvä matsi on tulossa jos toteutuu.

Jooh tuurillahan se Davisia vei ku pässiä narussa. Eiks ton sun logiikkas mukaan Gussekin pärjäs niin hyvin ku pärjäski koska TUURI :face:

Muistakaahan UFC:n lähestymiskulma tähän asiaan.

Pitkästä aikaa 205-sarjassa on aika helposti myytävä TOP4-tapainen asetelma (ottamatta kantaa, onko Jonhson nyt virallisesti sijalla 4 vai ei). Otteluttamalla DC-JBJ ja Gusse-Rumble keskenään, saadaan helposti puoleksitoista vuodeksi LHW-pääottelut myytyä, huolimatta siitä, kuka voittaa kenetkin ja missä vaiheessa. Vaikka sekä Gusse että JBJ häviäisivät, kyetään taas hakemaan ykköshaastaja helposti myytävästä otteluparista Gusse-JBJ. Sama toimii itse asiassa millä tahansa yhtälöllä noiden neljän kesken.

Samaan aikaan UFC kykenee nostamaan jotain muuta hyvässä putkessa olevaa ottelijaa ylöspäin, mutta vaikka Rashad, Davis, Bader etc. olisivat edelleen ainoita nimekkäitä yrittäjiä tittelikahinoihin vuoden, puolentoista päästäkin, show pyörii siitä huolimatta.

Dana-sedällä on nyt käsi, jolla ei voi hävitä, bisnesmielessä.

(Eli missään vaiheessa ei ole sellaista Silva-syndroomaa havaittavissa, missä etsimällä etsitään halukasta/kyvykästä vastustajaa)

oon jo aiemminki sanonu mut mikä järki siinä on et ufcssa ainoat kovat matsit käydään titteliotteluissa? cormier ja gusse ei kohdannu tästä syystä, gusselle annettiin manuwa ja cormierille hendo. nytkö siis pitäis taas syöttää rumblelle joku bader ja gusselle joku toinen "pummi".

mun mielestä tää oli hyvä opetus jones vihaajille ja gussen perseen nuolijoille jotka on jauhanu jo pari vuotta tota duckailu juttua ja nyt kosahti sit omaan nilkkaan ja aiheesta on vaiettu. en usko et gusse ottaa tota matsia ennenkun ufc oikeesti ottaa kovat keinot käyttöön ja pistää sen ottelemaan rumblea vastaan. rumble on liian iso riski gusselle tässä vaiheessa uraa...

Pahasti epäilen että Rumble kävelee Gussen yli.

Piste - ja subivoitot on aika kaukaa haettuja, joten jäljelle jää se tyrmäysmahdollisuus. Rumblella on siis vähän tavallista parempi punchers chance ison tyrmäysvoimansa ansiosta.

Gusse ottaa liian herkästi osumaa, voi olla kohtalokasta tässä matsissa.

Gussea on todistetusti helvetin vaikea tyrmätä, se on todennäköisesti Rumblelle kohtalokasta tässä matsissa.

oon jo aiemminki sanonu mut mikä järki siinä on et ufcssa ainoat kovat matsit käydään titteliotteluissa? cormier ja gusse ei kohdannu tästä syystä, gusselle annettiin manuwa ja cormierille hendo. nytkö siis pitäis taas syöttää rumblelle joku bader ja gusselle joku toinen "pummi".

LHW:ssa on pulaa uskottavista contendereista. Kyllä leveämmissä painoluokissa käydään "kovia matseja" tittelimatsien ulkopuolellakin.

mun mielestä tää oli hyvä opetus jones vihaajille ja gussen perseen nuolijoille jotka on jauhanu jo pari vuotta tota duckailu juttua ja nyt kosahti sit omaan nilkkaan ja aiheesta on vaiettu. en usko et gusse ottaa tota matsia ennenkun ufc oikeesti ottaa kovat keinot käyttöön ja pistää sen ottelemaan rumblea vastaan. rumble on liian iso riski gusselle tässä vaiheessa uraa...

Oletko siis nyt vihdoin valmis tunnustamaan, että Jones duckaili Gussea sen minkä pystyi viime syyskuun jälkeen? Koska meistä Gusse-faneistahan kukaan ei täällä kiistä, etteikö Gusse selvästikin duckailisi Rumblea eli kenellä tässä sitä opittavaa nyt olikaan?

LHW:ssa on pulaa uskottavista contendereista. Kyllä leveämmissä painoluokissa käydään "kovia matseja" tittelimatsien ulkopuolellakin.

lol, eihän siel oo nyt kun 3 potentiaalista contenderia mikä on enemmän kun vuosiin.

Oletko siis nyt vihdoin valmis tunnustamaan, että Jones duckaili Gussea sen minkä pystyi viime syyskuun jälkeen? Koska meistä Gusse-faneistahan kukaan ei täällä kiistä, etteikö Gusse selvästikin duckailisi Rumblea eli kenellä tässä sitä opittavaa nyt olikaan?

tunnustamaan mitä? luitko mitä kirjotin? tää oli hyvä oppitunti juurikin teille ketkä joka välissä jauhatte et se ja se duckailee sitä ja sitä ja sit kuten sanottua kusahti omaan nilkkaan niin asiasta vaietaan. sun väitökset et jones jotenkin pelkäis gussea ja että se ei sen takia uskaltais ottaa matsia on täysin naurettava. kuten oon sullekkin miljoonaan kertaan todennu, nyt ei oo kyseeessä yläaste ikäiset pojat sopimassa nyrkkitappelua koulun fudiskentälle jossa ehkä pelätäänkin niin paljon et juostaan karkuun. ammattilaiset tai varsinkaan oman lajinsa kiistaton mestari ei todellakaan pelkää yhtään ketään, et taida oikeen ymmärtää kuinka tärkeä henkinen puoli on menestyksessä. mä en ole niin tyhmä et väittäisin gussen pelkäävän rumblea, mä väitän gussen pelkäävän ottaa sitä riskiä mikä rumblen kanssa otteleminen tarkottais, tää on ehkä huonoin hetki ottaa oikeesti kovaa ottelijaa vastaan ku perjaatteessa puhumalla voi saada helpommankin vastuksen kuten aikasemminkin ja käytännössä sillä kenet voittaa ei ole väliä sillä titteliottelu tulee jokatapauksessa. ihan eri asia miten ihmisten suhtautuminen muuttuu gussea kohtaan kun ekaks kovasti puhutaan et otellaan ketä vastaan tahansa ja sit joudutaan perumaan puheet hyvin nopeesti.

Piste - ja subivoitot on aika kaukaa haettuja, joten jäljelle jää se tyrmäysmahdollisuus. Rumblella on siis vähän tavallista parempi punchers chance ison tyrmäysvoimansa ansiosta.

Oon samaa mieltä että Gussen subi tai pistevoitto on kaukaa haettua, Rumble on kokenut väkisinmakaaja ja vahvempana varmasti helposti kontrolloi ruotsinpoikaa jolle jää se tyrmäysmahdollisuus. Samaa mieltä siitä että Rumblella toki isompi mahis siinä tyrmäyksessäkin.

lol, eihän siel oo nyt kun 3 potentiaalista contenderia mikä on enemmän kun vuosiin.

Ja jos kaksi heistä ottelee keskenään, niin yksi haastaja tipahtaa pois (ainakin joksikin aikaa). Lähes yhtä heikko tilanne siis, kuin HW:ssa.

tunnustamaan mitä? luitko mitä kirjotin? tää oli hyvä oppitunti juurikin teille ketkä joka välissä jauhatte et se ja se duckailee sitä ja sitä ja sit kuten sanottua kusahti omaan nilkkaan niin asiasta vaietaan. sun väitökset et jones jotenkin pelkäis gussea ja että se ei sen takia uskaltais ottaa matsia on täysin naurettava. kuten oon sullekkin miljoonaan kertaan todennu, nyt ei oo kyseeessä yläaste ikäiset pojat sopimassa nyrkkitappelua koulun fudiskentälle jossa ehkä pelätäänkin niin paljon et juostaan karkuun. ammattilaiset tai varsinkaan oman lajinsa kiistaton mestari ei todellakaan pelkää yhtään ketään, et taida oikeen ymmärtää kuinka tärkeä henkinen puoli on menestyksessä. mä en ole niin tyhmä et väittäisin gussen pelkäävän rumblea, mä väitän gussen pelkäävän ottaa sitä riskiä mikä rumblen kanssa otteleminen tarkottais, tää on ehkä huonoin hetki ottaa oikeesti kovaa ottelijaa vastaan ku perjaatteessa puhumalla voi saada helpommankin vastuksen kuten aikasemminkin ja käytännössä sillä kenet voittaa ei ole väliä sillä titteliottelu tulee jokatapauksessa. ihan eri asia miten ihmisten suhtautuminen muuttuu gussea kohtaan kun ekaks kovasti puhutaan et otellaan ketä vastaan tahansa ja sit joudutaan perumaan puheet hyvin nopeesti.

Gusse yrittää duckailla Rumblea, koska on ykköshaastaja ja seuraavana jonossa ottelemaan tittelistä. Jones duckaili viime syyskuun jälkeen uusintaa Gussea vastaan, koska pitää Gussea itselleen vaarallisimpana vastustajana ensimmäisen ottelun koettuaan. Ihan selvää jokaiselle, joka katsoo tilannetta ilman laseja. Sinä ja muutamat Jones-huggerit olette ainoita, jotka ei osaa myöntää päivänselvää asiaa.

- - - Updated - - -

Oon samaa mieltä että Gussen subi tai pistevoitto on kaukaa haettua, Rumble on kokenut väkisinmakaaja ja vahvempana varmasti helposti kontrolloi ruotsinpoikaa jolle jää se tyrmäysmahdollisuus. Samaa mieltä siitä että Rumblella toki isompi mahis siinä tyrmäyksessäkin.

Eli ennustat matsia missä Rumble väkisinmakailee Gussesta pistevoiton jos ei tyrmää?

sun väitökset et jones jotenkin pelkäis gussea ja että se ei sen takia uskaltais ottaa matsia on täysin naurettava. kuten oon sullekkin miljoonaan kertaan todennu, nyt ei oo kyseeessä yläaste ikäiset pojat sopimassa nyrkkitappelua koulun fudiskentälle jossa ehkä pelätäänkin niin paljon et juostaan karkuun. ammattilaiset tai varsinkaan oman lajinsa kiistaton mestari ei todellakaan pelkää yhtään ketään, et taida oikeen ymmärtää kuinka tärkeä henkinen puoli on menestyksessä. mä en ole niin tyhmä et väittäisin gussen pelkäävän rumblea, mä väitän gussen pelkäävän ottaa sitä riskiä mikä rumblen kanssa otteleminen tarkottais, tää on ehkä huonoin hetki ottaa oikeesti kovaa ottelijaa vastaan ku perjaatteessa puhumalla voi saada helpommankin vastuksen kuten aikasemminkin ja käytännössä sillä kenet voittaa ei ole väliä sillä titteliottelu tulee jokatapauksessa.

Sitähän minä juuri sinulle väänsin rautalangasta siellä Jones-ketjussa, että Jonesin duckailu johtuu nimenomaan siitä riskiarvioinnista uran suhteen, että pyritään välttämään sitä ottelijaa, jolle tappion todennäköisyys nähdään suurimmaksi. Risk/reward-suhde otella Gustafssonia vastaan oli huono siitä huolimatta, että uusinnasta ennakoitiin vuoden isointa ottelua. Täysin selvää duckailua siis. Kiihkeästi olit vängäämässä silloin vastaan ja nyt esität minun omia perusteluja minulle ikäänkuin omina ajatuksinasi. Säälittävää.

Sitähän minä juuri sinulle väänsin rautalangasta siellä Jones-ketjussa, että Jonesin duckailu johtuu nimenomaan siitä riskiarvioinnista uran suhteen, että pyritään välttämään sitä ottelijaa, jolle tappion todennäköisyys nähdään suurimmaksi. Risk/reward-suhde otella Gustafssonia vastaan oli huono siitä huolimatta, että uusinnasta ennakoitiin vuoden isointa ottelua. Täysin selvää duckailua siis. Kiihkeästi olit vängäämässä silloin vastaan ja nyt esität minun omia perusteluja minulle ikäänkuin omina ajatuksinasi. Säälittävää.

tota, mä olen sulle tästä sanonu moneen kertaan ja vastauksena saanu kuvia Jonesin naamasta matsin jälkeen, kertomuksia kuinka Gusse hakkas sen sairaalakuntoon yms, kuinka se ei tule hyväksymään matsia ja PELKÄÄ gussea. Älä nyt ala selittämään kun jokanen viesti on täälläkin tallessa. Olen alusta lähtien kritisoinu sun duckailu puheita juurikin sun erittäin typerän "se pelkää" argumentin takia ja koittanu vääntää rautalangasta millaista henkistä vahvuutta tarvitaan jos halutaan päästä huipulle. Älä nyt jaksa yrittää esittää muiden puheita ominas, jos jaksaisin niin voisin välittömästi kerätä kymmeniä "se pelkää" mussutuksia täältäkin. mut hyvä että toi mun vertauskuva sai sutkin tajuamaan kuinka typerä se väite oli. nuthugger jutut sun suusta on kyl vähintäänkin huutonaurun arvoisia mut se nyt taas on asia erikseen ja en jaksa asiasta enää väitellä.

- - - Updated - - -

Ja jos kaksi heistä ottelee keskenään, niin yksi haastaja tipahtaa pois (ainakin joksikin aikaa). Lähes yhtä heikko tilanne siis, kuin HW:ssa.

niin vaikka gusse ja rumble ottelis niin jonesille ois viel yli vuodeks tekemistä. HWssä nyt ole kun ehkä yks oikeesti potentiaalinen haastaja ja tilanne ei oo todellakaan sama kun lhwssä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom