Eikös UFC kuitenki ole jo jonkin aikaa työskennellyt uusien hanskojen parissa, ehkä/toivottavasti tulevat olemaan lähempänä praidon hanskoja, mutta uskon, ettei UFC kuitenkaan mainitse edes PRIDE-hanskoja vaikka blueprintit niistä olisikin otettu niitä uusia varten, varmasti haluavat markkinoida niitä UFC omien tutkimusten/töiden tuottamina "Next-gen UFC gloves" tjsp.
- - - Updated - - -
Jep, itekki oon ollut kokoajan sitä mieltä, että se on sit lopun alkua kun nähdään ettei (jossei) DC saa Jonesia alas.
- - - Updated - - -
Olen ihan samoilla linjoilla tämän suhteen. Cormier on parempi versio samantyylisistä ottelijoista, joita Jones on murskannut jo useita ja se tuskin riittää voittoon asti. Ottelun jälkeen aletaan nopeasti puhumaan siitä, että miksi vitussa tämäkin matsi piti nähdä ennen Jones vs Gustafsson uusintaa, aikaa on hukattu ihan turhaan sen sijaan, että jännitettäisiin kahden oikeasti parhaan LHW:n selvittävän lopullisesti välinsä.
Jep, itekki oon ollut kokoajan sitä mieltä, että se on sit lopun alkua kun nähdään ettei (jossei) DC saa Jonesia alas.