Jou!
Tässä noin.. 1.5-2 vuotta tullu salilla käytyä ja ja muuten hyvässä kunnossa mutta toi alavatsa.. on tullut kuppia kitattua ja nyt olis tarkotus vähentää sitäkin:D(
), ja alkaa muokaa tota Mahaa jopa vatsaksi. Nyt on tullu ananasmehua ja vettä vedettyä ja rasvaa jonkin verran saanut pois, ylä-vatsalihas ja kyljet tuntuvat kehittyneen suht hyvin, mutta tuo alavatsa.. sama pömppis se siellä näkyy, hyvä että varpaat näen, miten saisin sen pois ja päkin näkyville, muullakuin burnaamalla rasvat/nesteet.
Eli millasilla vatsaliikkeillä kannattais tota alavatsaa treenata?
JA vielä alaselälästä: mulla alaselkä on Todella huono, oon tehny selkäkoneessa 35-40kg, max joku 15x2 ja sen jälkeen alaselkä pari päivää kipeenä.. sitä on tullut kans treenattuu jonkin aikaa mutta tuntuu ettei toi pitkä selkä vahvistu siitä lainkaa..
Heittäkääs jotain vinkkiä treenauksiin ja kuinka kauan menee suurin piirtein ton selän kunnolla vahvaksi saamiseen, olen kuullut että selän pitäisi treenautu suht'kot nopeasti..
Kiitos etukäteen!
-jaago
Tässä noin.. 1.5-2 vuotta tullu salilla käytyä ja ja muuten hyvässä kunnossa mutta toi alavatsa.. on tullut kuppia kitattua ja nyt olis tarkotus vähentää sitäkin:D(
), ja alkaa muokaa tota Mahaa jopa vatsaksi. Nyt on tullu ananasmehua ja vettä vedettyä ja rasvaa jonkin verran saanut pois, ylä-vatsalihas ja kyljet tuntuvat kehittyneen suht hyvin, mutta tuo alavatsa.. sama pömppis se siellä näkyy, hyvä että varpaat näen, miten saisin sen pois ja päkin näkyville, muullakuin burnaamalla rasvat/nesteet.Eli millasilla vatsaliikkeillä kannattais tota alavatsaa treenata?
JA vielä alaselälästä: mulla alaselkä on Todella huono, oon tehny selkäkoneessa 35-40kg, max joku 15x2 ja sen jälkeen alaselkä pari päivää kipeenä.. sitä on tullut kans treenattuu jonkin aikaa mutta tuntuu ettei toi pitkä selkä vahvistu siitä lainkaa..
Heittäkääs jotain vinkkiä treenauksiin ja kuinka kauan menee suurin piirtein ton selän kunnolla vahvaksi saamiseen, olen kuullut että selän pitäisi treenautu suht'kot nopeasti..
Kiitos etukäteen!
-jaago

tuollainen voimapyörä pitäisi kyllä säätää lailla kuulumaan jokaisen ihmisen taloon.