Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Miksihän mun vatsalihakset näyttävät hevon vitulta kun tein 3 kk pelkkiä rutistuksia, ja nyt kun tajusin tilanteen ja aloin tekemään myöskin jalkojen nostoa niin nyt 4kk salin alottamisen jälkeen alavatsatkin näyttää edes joltain
Tai sitten jalkojen nostot nyt sattuu vaan olemaan hivenen raskaampi liike kun tavan istumaannousut...No treenasit niitä vatsoja kuukauden pidempään, niin alkoi näkyä jotain kehitystäkin? Rasvat ja nesteet liikahti muista syistä johtuen alaspäin? Sait tuon liikkeen avulla vatsapalan supistumaan paremmin ja tuli kehitystä?
Miksihän mun vatsalihakset näyttävät hevon vitulta kun tein 3 kk pelkkiä rutistuksia, ja nyt kun tajusin tilanteen ja aloin tekemään myöskin jalkojen nostoa niin nyt 4kk salin alottamisen jälkeen alavatsatkin näyttää edes joltain? Siis tilanne alkaa tasottumaan.
Ei oo provo, vaan kysymys![]()
minun mielestä semmoiset, että lisäpainovatsat ja sivutaivutukset tekee keskivartalosta pökkelön. Itsellä ainakin paljon paremman näköinen kuin vuosi sitten. :kippis1: