wnha
Banned
Eli olen kärsinyt alaselkäkivuista jo kymmenen vuotta. Alaselkä kipeytyi 18-vuotiaana ilmeisesti polvien yläpuolelta vedossa. Eli kyseessähän on selälle ilmeisen raskas liike. Itse liikkeen aikana tai sen jälkeen ei tuntunut mitään ihmeellistä, mutta seuraavana aamuna ei meinannut päästä sängystä ylös. Siis selkä oli oikeasti niin kipeä, ettei oikeasti ei meinannut päästä ylös, joutui kierrähtämään jotta pääsi sängystä pois. Siitä lähtien on alaselkä ollut enemmän tai vähemmän kipeä. Alaselässä tuntuu vihlontaa lähes tulkoon 24/7, joskus on kivuttomia ajan jaksoja, jotka kestävät maksimissaan viikon. Lääkärissä on käyty ja röntgenissä ei löytynyt mitään. Tällä hetkellä ei tarvitse kuin istua tietokoneen ääressä 10 min niin selkään taas sattuu niin, että joutuu kävelemään kuin vammainen. Selkä kipeytyy joka asennossa, niin ryhdikkäästi istuessa kuin selkä pyöreänä.
Olen ymmärtänyt, että alaselkäkivut ovat melko yleisiä... Onko muilla alaselkäkipuja? Onko palstalla mahdollisesti kivuista eroon päässeitä? Millä olette kivut "selättäneet"? Välillä ovat lihasrelaksantit auttaneet ja ajattelin taas lähteä niitä lääkäriltä kinuamaan. Mutta jos joillakin on vinkkejä miten voi selvitä niin kertokaas ihmeessä, eihän noita Sirdaludejakaan voi kai loppu elämää syödä. Voiko alaselkää vaikkapa jotenkin venytellä? Alan olemaan epätoivonen ja harkitsen jo tv-shopista back 2 life -vehkeen tilaamista, vaikka en tuohon uskokaan...
Olen ymmärtänyt, että alaselkäkivut ovat melko yleisiä... Onko muilla alaselkäkipuja? Onko palstalla mahdollisesti kivuista eroon päässeitä? Millä olette kivut "selättäneet"? Välillä ovat lihasrelaksantit auttaneet ja ajattelin taas lähteä niitä lääkäriltä kinuamaan. Mutta jos joillakin on vinkkejä miten voi selvitä niin kertokaas ihmeessä, eihän noita Sirdaludejakaan voi kai loppu elämää syödä. Voiko alaselkää vaikkapa jotenkin venytellä? Alan olemaan epätoivonen ja harkitsen jo tv-shopista back 2 life -vehkeen tilaamista, vaikka en tuohon uskokaan...