Alaselkään leveyttä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maki
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt varmaan tarkoitetaan latsien alaosaa. Jos sinne halutaan leveyttä niin ehdottomasti ylätaljaa v-kahvalla, loistava liike, kunnon supistuksella niin tuntuu.

ei kai kukaan t-tankosoudulla "levennä alaselkää"!!!
ja kuka nyt tietentahtoen haluaa edes leveän alaselän????

vittu se on melkein sama liike kuin kulmasoutu ja pilkunnussijoille vahvennettuna MELKEIN KUIN KULMASOUTU.

zztop sanoi:
ei kai kukaan t-tankosoudulla "levennä alaselkää"!!!
ja kuka nyt tietentahtoen haluaa edes leveän alaselän????

vittu se on melkein sama liike kuin kulmasoutu ja pilkunnussijoille vahvennettuna MELKEIN KUIN KULMASOUTU.

Nimenomaan näin, paskat niitä kannata liikkeitä turhaan alkaa "hifistelemään" minusta esimerkiksi tuo T-tankosoutu on huonoimpia liikkeitä mitä on ikinä keksitty.Joidenkin mielestä se taas toimii, eli etsi itsellesi parhaat liikkeet ja tee niitä.
Tuo on vain kulmasoudun variaatio ja edelleen normikulmasoutua ei voita yhtään mikään.

Omasta mielesta T-tankosoutu on yks parhaista selkäliikkeistä. Joo, se on melkein kun kulmasoutu, mutta ei kuitenkaan sama. Olkoon ny pilkunnussintaa tai hifistelyä, mitä vaan, mutta ittee kanssa vitutti kun uudella salilla ei ollut T-tankoa. Koitin kanssa tota levytangolla ja v-kahvalla kikkailua, mutta en saanu sillä tyylillä lähellekään samaa tuntumaa. Joo, mä oon käsi, mutta pari kertaa koitin ja meni hermot eikä sitä sen enempää. Kulmasoutu antaa samanlaisia tuloksia kun T-tanko, mutta on se vähän tottumiskysymyskin. Ei taida tosin kummatkaan olla niitä parhaita latsien kehittäjiä. Tai sitten ittellä on tekniikka ihan perseellään. Syvyyttä kyllä tulee, mutta ei toi mun mielestä mikään ylivoimanen siipiliike oo. Ennemmin jotain leukojenvetoo tai ylätaljaa.

edit: jos nimenomaan alaselkään(vyötäröön) haluaa leveyttä niin syömisen lisäks kannattaa vetää sivuvattoja helvetin isoilla käsipainoilla. näkee nimittäin kohtuu usein kun jätkät ottaa jotain kylkiä semmosilla painoilla joilla just saa tehtyä olankohautuksia ---- > ei mitään järkee

imagelatissimusdorsi.jpg

Tuon alemman kuvan lihasta tarkoitan.

Tämä latsien alaosa kyllä kiinnostaa itseäkin. Nyt vinkkejä kokeneilta karjuilta
miten latsien alaosa turpoo kunnolla!

Ps. Joku mode vois varmaan vaihtaa ketjun nimeksi latsien alaosaan leveyttä ettei ketjun nimi ole niin harhaanjohtava. Hyvä aihe käsitellä :thumbs:

maki sanoi:
imagelatissimusdorsi.jpg

Tuon alemman kuvan lihasta tarkoitan.

sulla näkyy profiilin mukaan olevan painoa 64 kiloa...
ei kai niitä lihaksia näy jos niitä ei vielä ole...
tuolla pituus/paino suhteella mikä sulla on saa hankkia 10-20 kiloa lihaa

En oo karju ja tuskin myöskään foota kokeneempi, mutta jos latseihin pelkästään poltetta haluaa niin Arnoldi ainakin suositteli joskus yhden käden taljasoutua. Siinä ei painot oo niin tärkeet, mutta hyvän pumpin sillä saa. Kannattaa tsekata Encyclopediasta mihin suuntaan niitten sormien tulee sojottaa ym. hifistelyt...Itte oon vetäny sitä viimesenä selkäliikkeenä erillisellä penkillä(korkeempi kun alataljan penkki) ja on toiminu hyvin ainakin mulla. Ei siis mikään massaliike eikä mitään järkee vetää sillä tyypillisellä heijarilla mahdollisimman isoilla painoilla, miten yleensä näkee yhdenkäden alataljaa vedettävän. Tärkee just keskittyä siihen fiilikseen.

zztop sanoi:
sulla näkyy profiilin mukaan olevan painoa 64 kiloa...
ei kai niitä lihaksia näy jos niitä ei vielä ole...
tuolla pituus/paino suhteella mikä sulla on saa hankkia 10-20 kiloa lihaa

Jeps ja siinähän meillä onkin jo miss olympia ;)

training_addict sanoi:
En oo karju ja tuskin myöskään foota kokeneempi, mutta jos latseihin pelkästään poltetta haluaa niin Arnoldi ainakin suositteli joskus yhden käden taljasoutua. Siinä ei painot oo niin tärkeet, mutta hyvän pumpin sillä saa. Kannattaa tsekata Encyclopediasta mihin suuntaan niitten sormien tulee sojottaa ym. hifistelyt...Itte oon vetäny sitä viimesenä selkäliikkeenä erillisellä penkillä(korkeempi kun alataljan penkki) ja on toiminu hyvin ainakin mulla. Ei siis mikään massaliike eikä mitään järkee vetää sillä tyypillisellä heijarilla mahdollisimman isoilla painoilla, miten yleensä näkee yhdenkäden alataljaa vedettävän. Tärkee just keskittyä siihen fiilikseen.

If it is good enough for Arnold, it's good enough for me :) Puhut tässä latseista ylimalkaan, mutta oliko latsien alaosa erityisesti tässä tavassa kohteena? Luultavasti kannattaa vetää tosi alas kylkeen, jotta kohdistus menis alalatsille. Pitänee taas kokeilla pitkästä aikaa totakin... myös v-kahvalla muistelisin saatavan vastaavaa, mutta kiinnostais tietää tarkka suoritustapakin aina näistä puhuttaessa. Jotain v-kahvaakin voi vedellä niin eri tavoilla.

Back
Ylös Bottom