Alaselkään leveyttä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maki
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
maki sanoi:
http://www.jimmythomas.com/training/members/imagelatissimusdorsi.jpg

Tuon alemman kuvan lihasta tarkoitan.

Tuohan kehittyy aika monenmoisessa liikkeessä. Alataljassa(kapealla otteella tassä), ylätaljassa (erityisesti kapealla otteella tässäkin), kulmasouduissa, leuoissa jne. Katsoppas ExRx:n liikkeitä latissimusdorsille. Tuolla nuo on aika hyvin pähkinänkuoressa.

foo sanoi:
If it is good enough for Arnold, it's good enough for me :) Puhut tässä latseista ylimalkaan, mutta oliko latsien alaosa erityisesti tässä tavassa kohteena? Luultavasti kannattaa vetää tosi alas kylkeen, jotta kohdistus menis alalatsille. Pitänee taas kokeilla pitkästä aikaa totakin... myös v-kahvalla muistelisin saatavan vastaavaa, mutta kiinnostais tietää tarkka suoritustapakin aina näistä puhuttaessa. Jotain v-kahvaakin voi vedellä niin eri tavoilla.

En nyt muista oliko se liike just varsinaisesti special for alalatsit, mutta ittellä on juuri ollu ongelmana toi siivenalaosa, ja siellä se ainakin mulla tuntuu. Mä en tarkaan muista miten se siellä kirjassa on kuvailtu, parempi ehkä uskoo Arnoldia kun mua, mutta ite oon vetäny just korkealla penkillä, istuen vähän vinossa siihen suuntaan kumpaa puolta reenaan. Koko ajan keskittyen, pitäen sen tunteen latseilla ja palautus varsinkin hiljaa. Tietysti pientä kiertoo kropalle, mutta ei sellasia saatanan vauhdinottoja. Ihan normitaljakahvalla oon vetäny. Liikerata sillai, että supistuuneena peukalo osottaa sille puolelle mitä reenataan ja käsi on jossain vyötärön paikkeilla. Palautuksessa käsi kääntyy siten, että lopulta peukalo osottaa lattiaan. Pitkä liikerata ja venytys. Paremmin en osaa itte sitä kuvailla, enkä mene kyllä vannoon, että oli just tollai siellä kirjassa neuvottu...ei varmaan kyllä maksa paljoo tota kokeilla esim. viimesenä liikkeenä selkäpäivänä.

Training_addict: Ok, ihan selkee kuvaushan toi oli! Pitänee taas fiilistellä ens selkätreenissä alalatsit esiin... linimenttiä selkään ja tarkkailee sitten minne poltto
kohdentuu :)

Elchubagabra sanoi:
Joku iso bodari on joskus sanonut:

"sama millä kahvalla vetää, kunhan vetää niin saatanasti" tjsp.
jari leinohan sen tais sanoa: "ei väliä millä vedät, vedät vaa niin perkeleesti"

maki sanoi:
imagelatissimusdorsi.jpg

Tuon alemman kuvan lihasta tarkoitan.

Eikös tuohon latsien alaosan kokon vaikuta osittain myös itse lihaksen kiinnityskohta. Itsellä latsit "alkaa" ylhäältä, kun taas kaverilla paljon "alempaa" eli melkein vyötäröstä, jos tajuatte mitä tarkoitan. Eli itsellä lihaa pakkautuu hyvin tuonne yläosaan, mutta kiinnityskohdat taitaa olla suht ylhäällä niin tuo alaosa on vaikea saada kasvamaan.

Onko kenelläkään faktaa tästä kiinnityskohtien vaikutuksesta latseihin? Esim. hauiksissahan tällaisesta on puhuttu (on lyhyet hauikset ja jää pari senttiä tyhjää kyynärvarren ja hauislihaksen väliin)..

Mige sanoi:
Eikös tuohon latsien alaosan kokon vaikuta osittain myös itse lihaksen kiinnityskohta. Itsellä latsit "alkaa" ylhäältä, kun taas kaverilla paljon "alempaa" eli melkein vyötäröstä, jos tajuatte mitä tarkoitan. Eli itsellä lihaa pakkautuu hyvin tuonne yläosaan, mutta kiinnityskohdat taitaa olla suht ylhäällä niin tuo alaosa on vaikea saada kasvamaan.

Onko kenelläkään faktaa tästä kiinnityskohtien vaikutuksesta latseihin? Esim. hauiksissahan tällaisesta on puhuttu (on lyhyet hauikset ja jää pari senttiä tyhjää kyynärvarren ja hauislihaksen väliin)..

joo,eikö dexter jacksonilla ole just korkeat kiinnityskohdat,oli jossain body lehden arvostelussa joskus..siis selkälihoissa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mige sanoi:

Joo tottakai kiinnityskohdat vaikuttaa vitusti, mutta myös se on huomattu, että vaikka selkä alkaisi alhaalta saakka, mutta jos siinä ei ole lihaa tarpeeksi, niin näyttää alkavan ylempää. Myös läski vaikuttaa tohon.

tommih sanoi:
Joo tottakai kiinnityskohdat vaikuttaa vitusti, mutta myös se on huomattu, että vaikka selkä alkaisi alhaalta saakka, mutta jos siinä ei ole lihaa tarpeeksi, niin näyttää alkavan ylempää. Myös läski vaikuttaa tohon.

Aivan, näin mä ajattelinkin.. Totta tuokin, että vaikka olisi hyvät kiinityskohdat tarvitaan sitä lihaa että ne lihat näyttävät hyvältä..

Eikös Vilposella oo ainakin ihan käsittämättömän näkönen tuo selkä just sieltä latsien alaosasta? Että jos siitä sen treeni-DVD:ltä vakoilis selkätreeniä.. Sitä on siinä muistaakseni aika paljon.

Cassyput sanoi:
Eikös Vilposella oo ainakin ihan käsittämättömän näkönen tuo selkä just sieltä latsien alaosasta? Että jos siitä sen treeni-DVD:ltä vakoilis selkätreeniä.. Sitä on siinä muistaakseni aika paljon.

Genetiikka määrää aika pitkälti minkälainen selkä kullekin kehittyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom