Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
, ettei satu :DD.Yates sanoi:Meikäläisen kokemus on, että kerran paskaksi saatu selkä ei kunnolla parane koskaan. Säännöllinen treeni ja huonojen työasentojen välttäminen auttaa, mutta nyt taas juimii kun on pitänyt flunssan takia muutaman viikon tauon.
Lääkäri ei tod näk pysty tuohon tekemään mitään, mutta käy nyt kuitenkin sirdaludit hakemassa.
Ozma1 sanoi:Itselläni myös kokemuksia alaselän kivuista ja säryistä. Jossakin vaiheessa alaseläkäni turposi oikealta puolelta paljon isommaksi kuin vasen puoli. Eipä mitään kävin visiitillä lääkärin luona ja sanoi, että eihän tässä ole mitään. Mielestäni siinä oli patti ja kipuja oli myös. Mutta lopuksi se levolla lähti eikä ol näkynyt puoleen vuoteen.
Ron Moss sanoi:Itelläkin ollut alaselkä aika raiskattuna viimeisen kk, nyt tosin paranemään päin. Oon jättänyt kaikki alaselkä liikkeet pois (SJMV, kulmasoutu, selkäpenkki) ja kyykyn vaihtanut prässiin. Kyllä sitä tulee epäsuorasti rasitettua vieläkin jonkin verran, mutta yritän käyttää pienempiä painoja ja aina vyötä.

gurkku sanoi:Olen kärsinyt n. 2 viikkoa ristiselän kipeytymisestä. Kipu on pistävää. Se paranee muutamalla lepopäivällä, mutta esim. maastanostot laukaisevat sen uudelleen. Jos olette itse kärsineet vastaavasta, niin pistäkää vinkkejä joilla pääsen tästä eroon pysyvästi.