Alaselän pistely

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ongelma on seuraava:

Alaselän aivan oikeaa reunaa pistää jumalattoman lujaa aina lähinnä leukoja vetäessä.

Tämä jomotus tekee leuanvedon lähes mahdottomaksi ja sitä on jatkunut jo yli viikon.

Olen yrittänyt venytellä paikkaa mutta eipä ole auttanut. Onko muilla samanlaisia ongelmia ja mikä mahtaa olla syyynä sekä mitä asialle olette tehneet/voisi tehdä?

Originally posted by rusakko-600
Ongelma on seuraava:

Alaselän aivan oikeaa reunaa pistää jumalattoman lujaa aina lähinnä leukoja vetäessä.

Tämä jomotus tekee leuanvedon lähes mahdottomaksi ja sitä on jatkunut jo yli viikon.

Olen yrittänyt venytellä paikkaa mutta eipä ole auttanut. Onko muilla samanlaisia ongelmia ja mikä mahtaa olla syyynä sekä mitä asialle olette tehneet/voisi tehdä?

Jep. Mulla aivan sama ongelma. Täytyy kai vaan odottaa että se lähtis

Säteileekös kipu jonnekkin muualle???Kenties pullistuma...Itsellä leikattu selkä 3 kertaa ja vieläkin roikkuessa tangolla kipuja toisella puolella selkää ja säteilee pakaraan.

samallahan tässä vois joku antaa mulle vinkkiä
alaselkä tulee todella helposti kipeäksi, ja tarkotan oikeesti että todella kipeäksi, ei meinaa pystyä istumaan ja sitte jos on sattumalta päässy istumaan niin nouseminen on vielä vaikeempaa, maastaveto tai oikeastaan mikään alaselkää rasittava liike ei tule kysymykseenkään, kipu säteilee pakaroihin asti. Tiedän että tän kanssa olis pitäny vähintään hierojalle mennä, mut oon nyt jostain kumman syystä siirtäny aina asiaa. ja se kysymys kuuluu että mikähän tähän auttais

Mulla on ihan sama ongelma. lisäksi vielä hirveät krampit. Hierojalla oon käyny jo kolmesti, eikä mitään apua. Auttaiskohan OMT/naprapaatti tai lihasrelaksantit?

Minkälaisia selkäharjoituksia teette? Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia alaselän kanssa, mutta lat. dorsi saattaa revähtää herkästi, varsinkaan jos ei ole lämmitellyt kunnolla. Parannuskeino on odottaminen, vaikka kuinka tekisi mieli mennä salille. Jos ei ole täysin parantunut, niin se voi posahtaa herkästi uudestaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom