Aku Ankka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aku Ankkoja tule kyllä luettua aivan jumalattoman paljon, varsinkaan kun itellä ei enää nykyisessä kämpässä oo yhtään, eikä oo varaa tilata, niin tyttöystävän luona noita kuluu ihan hillitön määrä viikonloppuisin...:) Keno Don Rosa, Vicar, Heymansit on kyllä piirtäjien aatelia, ja kaikista legendaarisista legendaarisin eli itse Carl Barks, itse äijä!

Paawo sanoi:
Muistan sellaisen jakson missä oli naisvakooja kanssa. Aku oli joku vartija mies rannalla ja sinne salakuljetettiin timantteja (nakkien joukossa) tyhjällä rannalla kun oli nakkikioski :hyper: ... Siinä oli sellanen vakooja tytsy. Kai se ihminen oli??

Jep, Aku Ankka oli tullimiehenä. Ranta oli joku myrskyniemi tai jotain sinnepäin.

Nalkkiin jäi lopulta pahamaineisin vakooja Madame X ja muistaakseni myös Madame XX. Toinen esitti hukkuvaa, ja toinen tuli rantaan naamioituna hylkeeksi :D

Kyllä Don Rosa saa aina kunnioitukseni. Paitsi piirrosjälki on loistavaa, ovat myös tarinat järkyttävän hyviä. Tämän lisäksi ovat aina ne sidestoryt, joita Rosan tarinoista löytyy :D Valitettavan harvassa hänen työnsä vain ovat. Nautin etenkin hänen Roopen nuoruudesta kertovista seikkailuistaan. Loistavia...

Pyranha sanoi:
Jep, Aku Ankka oli tullimiehenä. Ranta oli joku myrskyniemi tai jotain sinnepäin.

Nalkkiin jäi lopulta pahamaineisin vakooja Madame X ja muistaakseni myös Madame XX. Toinen esitti hukkuvaa, ja toinen tuli rantaan naamioituna hylkeeksi :D

Sehän se! En millään saanu mieleen sitä tätiä! Sen hylje jutun kyllä muistan, aika koominen...

Mutta nyt, muistuttakaa. Miten Hannusta tuli niin onnekas? Se oli Mummo Ankan ladon seinässä olevasta maaluksesta ja salamasta ja jotain??? Muistanko ihan oikein??

Akufani ilmoittautuu ! Olen 29 vuotias ja minulle on tullut Aku omalla nimelläni 29 vuotta, eli syntymästä asti ja tulee muuten jatkossakin. Joululahjaksi saan aina kovakantisen Aku-kirjan.

Miten muuten menee "yö merellä" - runon viimeinen säkeistö ?

Aku Ankka lehtiä täälläpäässäkin tullu luettua 8vuotiaasta asti, lehti tulee vieläkin. jotenkin alkaa olla väkinäistä toi akun lukeminen, jos on mielestäni huonosti piirretyt kuvat tai tylsä tarina niin ei sitä enää jaksa lukea, puhumattakaan matami mimmi/hessu hopo/muut oheishenkilöt mitä lehdessä tuontuosta esiintyy

KeskiNormaali sanoi:
jotenkin alkaa olla väkinäistä toi akun lukeminen, jos on mielestäni huonosti piirretyt kuvat tai tylsä tarina niin ei sitä enää jaksa lukea, puhumattakaan matami mimmi/hessu hopo/muut oheishenkilöt mitä lehdessä tuontuosta esiintyy

Itse inhoan jostain syystä Mikki Hiirtä ja kolmea pientä porsasta, tulee näppylöitä joka kerta kun joku niistä on pääosissa

Tanko sanoi:
Miten muuten menee "yö merellä" - runon viimeinen säkeistö ?

"Kohtalo uhkaa hirmuisin, sillä ammuin nuolen ilmoihin ja albatrossia haavoitin!" Oliko se tämä?

Onko tuohon Hannun kotiosoitteeseen saatu jo selvyyttä? Mun veikkaus olisi Onnikuja (miltei puhdas veikkaus).

dfg sanoi:
Onko tuohon Hannun kotiosoitteeseen saatu jo selvyyttä? Mun veikkaus olisi Onnikuja (miltei puhdas veikkaus).

Ainakaan jenkkisaitit ei tunne sen osoitetta. Nyt tulee aika paha kysymys: Mihin Hannu Hanhen vanhemmat traagisesti kuolivat?

Kukas se Roopen esi-isä ja linnanherra oli, joka kuoli ylensyöntiin tehtyään ryöstöretken linnan ruokakellariin? :D

90-luvulla tavalliset akkaritkin oli vielä laatulukemista mutta nykyää on taso pudonnut. Ite nautin joskus nuorempana paljon Rosan piirtämistä Roope-sedän nuoruudenajan sarjoista. Klondike ja keinoja kaihtamattomat mainarit ja tietenki se Roopen hehkee ihastus;)

rilliturpa sanoi:
Salamaniskuun? Hämärä muistikuva...

Vastaus: TÖDÖÖ väärin. "Kuka kukin on Ankkalinnassa" teos kertoo että ne kuolivat ylensyöntiin molemmat kun floodasivat suolen mutkaansa ilmaiskupongilla saadut turhan hiilaripitoiset einekset.

Mulle on tullu Aku Ankka lehti vuodesta 1994, Roope-Setiä on aika iso kasa ja kaikki Aku Ankan taskukirjat löytyy. Ja moneen kertaan luettu, vois taas alottaa ykkösestä.

Se on kyllä totta että ainaki Aku Ankka -lehden taso on tipahtanu. Eihän niissä ees oo enää kovin usein jatkosarjojakaa.

dfg sanoi:
"Kohtalo uhkaa hirmuisin, sillä ammuin nuolen ilmoihin ja albatrossia haavoitin!" Oliko se tämä?

Oli. Tuo Ursulan mainitsema on kappaleesta "itkevä merimies", jolla Aku oli tehnyt kerran fyrkkaa.

Ihan pikkupennusta asti tullu Aku Ankka eikä mulla ole aikomusta lopettaa sen tilaamista. Varsinkin syödessä tulee luettua. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom