Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän Aku Ankkoja tulee luettua vessas, iltasin, keittiössä ja muutenkin :D ei muut sarjakuvat vedä vertoja Aku Ankalle.
^ Joo todellakin Barks osaa käsikirjoittaa hemmetin hyvin. En vaan jotenkin tykkää enää hänenkään kynänjäljestä kovin paljon, se kun on lähes vastakohta Rosan millintarkalle työlle. Mutta kyllä se käsikirjoitus pelastaa paljon
Kyllä melkein ärsyttävin tyyppi on Iines. Käy välillä kairaamassa Hannun kanssa ja pistää Akun kilpailemaan Hannun kanssa tämän suosiosta. Jotenkin kaikista eniten ärsyttää aina se, kun Aku tulee 313:lla hakemaan Iinestä kotoaan, niin samaan aikaan pihalle kurvaa Hannu jollain uudella luksuskärryllä. Sit Iines vitun mulkku alkaa vinkumaan, että "ellet pian vaihda autoasi parempaan, joudun vaihtamaan heilaa/ en halua nähdä sinua ennen kuin sinulla on kunnon auto". Tunnen myötätuntoa Akua kohtaan kun sillä ei ole rahaa ja yrittää kuitenkin miellyttää tyttöystäväänsä. Onneksi se pääsee välillä tasottamaan puntit ja rökittää Hannua kunnolla.Joo mä en kans oo ikinä ymmärtänyt Mikin suosiota. Kyllä Aku on paljon kovempi. Samoin Hannu on vitun ärsyttävä, semmonen omahyväinen mulkku.
Kyllä melkein ärsyttävin tyyppi on Iines. Käy välillä kairaamassa Hannun kanssa ja pistää Akun kilpailemaan Hannun kanssa tämän suosiosta. Jotenkin kaikista eniten ärsyttää aina se, kun Aku tulee 313:lla hakemaan Iinestä kotoaan, niin samaan aikaan pihalle kurvaa Hannu jollain uudella luksuskärryllä. Sit Iines vitun mulkku alkaa vinkumaan, että "ellet pian vaihda autoasi parempaan, joudun vaihtamaan heilaa/ en halua nähdä sinua ennen kuin sinulla on kunnon auto". Tunnen myötätuntoa Akua kohtaan kun sillä ei ole rahaa ja yrittää kuitenkin miellyttää tyttöystäväänsä. Onneksi se pääsee välillä tasottamaan puntit ja rökittää Hannua kunnolla.
Kyllä melkein ärsyttävin tyyppi on Iines. Käy välillä kairaamassa Hannun kanssa ja pistää Akun kilpailemaan Hannun kanssa tämän suosiosta. Jotenkin kaikista eniten ärsyttää aina se, kun Aku tulee 313:lla hakemaan Iinestä kotoaan, niin samaan aikaan pihalle kurvaa Hannu jollain uudella luksuskärryllä. Sit Iines vitun mulkku alkaa vinkumaan, että "ellet pian vaihda autoasi parempaan, joudun vaihtamaan heilaa/ en halua nähdä sinua ennen kuin sinulla on kunnon auto". Tunnen myötätuntoa Akua kohtaan kun sillä ei ole rahaa ja yrittää kuitenkin miellyttää tyttöystäväänsä. Onneksi se pääsee välillä tasottamaan puntit ja rökittää Hannua kunnolla.
Musta ritari. Siihen on jatkoakin: Musta ritari slurppaa jälleen. Hauskoja kohtia löytyy tästäkin.Meikäläisen listoilla kärkeen nousee kyllä se tarina, missä Pelle kehittää muistaakseni Kertalaaki-nimisen aineen, joka tiivistää kaiken materian järkyttävän painavaksi jauhoksi kosketuksesta ja jota on sitten timanteilla vuoratun sateenvarjon pintaan. Siitä on kauan, kun olen sen lukenut, mutta muistan vain, että se oli mielettömän hauska.
Minä taas tykkään Mikistäkin.. Tai ei se yksinään niin hyvä ole mut sillon ku on Hessu ja/tai Pluto mukana kuvioissa nii on ihan jees. Joron jäljillä -taskarista tutut alkunsa saaneet Vilumaa-tarinat on tosi hyviä, samoin Avaruuden armoilla -taskarista alkanut se avaruusjuttu, missä Mikki ja Hessu taistelee metalleja ym. vastaan..Mikki on muuten vähän vitun turha....
Joron jäljillä -taskarista tutut alkunsa saaneet Vilumaa-tarinat on tosi hyviä, samoin Avaruuden armoilla -taskarista alkanut se avaruusjuttu, missä Mikki ja Hessu taistelee metalleja ym. vastaan..
Klondikessa talvella hinkkaa nuotion aikaseks ni liekit jäätyy pystyyn ku on niin kylmä. Roopen ilme on kyllä niin legendaarinen siinä kohtaa :D
Meille on tullut vuoden alusta Aku ja piti nyt lopettaa tilaus, kun on laatu tippunut aika järkyttävästi siitä kun viimeksi on ollut tilauksessa (15-20v sitten). Osaako joku ehdottaa hyviä kokoelmia, joista löytyisi laadukasta paskalukemista? Noita Don Rosa-pätkiä tuossa joku hehkuttikin.
Kyllä. Naureskelen monesti ääneen ku luen. Hulluna mua ympärille olevat pitää mutta ei haittaa. Tänäänki hajosin ja pahasti ku aukasin uuden akkarin ja luin siitä alusta sen yksisivuisen Mikki & Hessu -tarinan :DNauraako joku oikeasti Aku Ankoille?
Vaikka itsekkin olen lukenut elämäni aikana varmaan miljoona eri tarinaa, en muista koskaan nauraneeni oikeasti jollekkin. Kyllähän ne ihan hauskoja ovat ja muten ihan loistavia, mutta että niille nauraisi - ei.
Nauraako joku oikeasti Aku Ankoille?
Vaikka itsekkin olen lukenut elämäni aikana varmaan miljoona eri tarinaa, en muista koskaan nauraneeni oikeasti jollekkin. Kyllähän ne ihan hauskoja ovat ja muten ihan loistavia, mutta että niille nauraisi - ei.