Aku Ankka 70v.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RedNeck
  • Aloitettu Aloitettu
Missukka sanoi:
Vanhuuden peikko se oli :) jännä et moni muistaa samanjutun. Akuja oon lukenu ikäni. Siskolle tullut lehti viimeiset 20 vuotta ja ite keräilen taskukirjoja. Taskukirjojen parhaat jutut on numeroissa 120-180. Nykysin todellakin etenkin lehdissä aikamoista huttua...

Koska makuasioista voi kiistellä, niin väitän, että parhaat jutut on numeroissa 1-100 joista viimeisimmissä alkaa taso hieman laskea.

Itsekin tuli ennen vanhaan keräiltyä, kirjoja on jotain reilut 200, ja kaikki väliltä 1-177 jonka jälkeen kehiin tulivat ne typerät selkämykset ja vähän aikaisemmin typerät tupla-taskarit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mariachi= Mielikuvituksellisen Akateeminen Rahastaja ja Ikäpresidentti, Apaattinen Cockerspanieli sekä Hyveellinen Ikonimaalari

Aku roks, tosin en ole naita uusimpia lukenut nyt muutamaan vuoteen, joten en tuosta tason laskusta osaa niin sanoa. Rosa & Barks uppoaa kylla taallakin

"Pim, olet myyrä"

Aku koulusalapoliisina oli kova juttu, vähänkö hi-tech laitteet! Ajatuslaatikoissa on jo niin hämärä tarina, että ei ymmärrä kuinka sellaisen voi keksiä. Mitenkäs se meni, aku oli lopulta pukeutunut sudeksi ja susi puolestaan ihmiseksi? Sitten se juttu missä Aku osallistui tytöksi pukeutuneena leijanlennätyskilpailuun ja veljenpojat vittuuntui aika täysin.

D.Yates sanoi:
"Pim, olet myyrä"

:lol2: toi oli muuten ihan loisto sarja, varsinkin jos on vähän väsynyt niin toi "pim"-juttu jaksaa naurattaa. Toinen todella hauska juttu oli, kun Aku pimahti margariini tehtaalla ja alko hokemaan "hi hi hii, margariinia" tjsp. Lopulta se istui margariinitehtaan raunioissa, margariinilätäkössä muovailemassa margariini figuureita hihtellen :lol2:

"Tynnyrillinen rahaa vai kolmipyörä?"
"Hihii katsokaa ajan ilman päätä!"

Voe, että Barks osaa tehdä kyllä yksinkertaisen hauskaa, Akun suusta on tullut kyllä kuolemattomia lausahduksia.

Itkevä merimies

Ja suo mulle hauta pohjassa meren,
kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren,
suo nukkua helmassa sen!

Ja lumivyöry :lol2:

Noh, eipäs nyt kuitenkaan unohdeta Akun historian pimeitä kausia...

Face1.JPG

Several of Donald's shorts during the war were propaganda films, Most notably "Der Fuehrer's Face", released on January 1, 1943. In it, Donald plays a worker in an artillery factory in "Nutziland" (Nazi Germany). He struggles with long working hours, very small food rations, and having to salute every time he sees a picture of the Führer (Adolf Hitler).

http://www.fact-index.com/d/do/donald_duck.html

Ja muutenkin aika härski lintu:

donaldduck.jpg

Lumoavan Ennakkoluuloton Jarrumies

Mä jo melkein pyörryin onnesta, kun siellä Aku Ankan sivuilla luki, että Rosan albumeista tulisi uusintapainoksia. Mutta ei tietenkään Roope Ankan elämä ja teot- albumista. On ollut loppuunmyyty ja ikuisuuden ja huuto.netissäkin saa maksaa varmaan satasen niistä.

Jos joku täällä on halukas myymään niin tarjoa silti ihmeessä. Lumoavan ennakkoluulottomasti ostan ennemmin pakkiksen lukijalta kuin jostain nettihuutokaupasta.

lej sanoi:
huuto.netissäkin saa maksaa varmaan satasen niistä.

.

Voi jesus onko se noin kuumaa kamaa! Mulla on useampi noita Rosan kirjoja.

Myykää mulle sitten. Ellette te sitten vaan huijaa :curs: Niin jos teillä on siis toi Roope-Ankan elämä ja teot, ei ne muut ole niin harvinaisia. Ne penteleet, kun ei suostu tekemään tosta yhdestä uusintapainoksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom