Aku Ankka 70v.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RedNeck
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muijakaveri tilas mulle synttärilahjaksi puoleksi vuodeksi Aku Ankan :), harmittaa kun tilaus loppui jo eikä se uusinut sitä :itku:

Vanhoissa Akuissa oli kyllä parempia tarinoita ja ulkoasukin (piirtäjät) jotenkin parempi.

Onnea Akulle täältäkin. Suurimman osan iästäni olen seurannut Akuja. Jo ennen kuin osasin edes lukea.

Rosa ja Barks ovat tietysti ne parhaat, mutta pidän myös Daniel Brancan ja Daan Jippesin tarinoista. Van Hornillakin on muutamia hyviä tarinoita, mutta pääasiassa hemmon tarinat (ja varsinkaan piirrosjälki) eivät oikein iske minuun.

J.O.O.N.A=Julmetun Olematon ja Oudon Nokinen Asiakastyytyväisyystutkija
:jahas:

PALJON ONNEA!
Pitäisi oikein hankkia tänne foorumille Aku-hymiö. Olisi kyllä toi synttäriextra ansainnu parempia sarjiksia, mutta se Kananen-juttu oli sopi kyllä siihen nostalgisuudensa takia.

-S.U.O.R.T.T.I*

*Sydämetön Uutisankkuri, Oikkuileva Rauhanhäiritsijä ja Täydellisen Turhamainen Irokeesi :jahas:

Vain Rosan kädenjälki ja huumori nappaa, muita en jaksa edes lukea.

aku1.gif
<--- Aku- Smiley

Mixu sanoi:
Vain Rosan kädenjälki ja huumori nappaa, muita en jaksa edes lukea.

Jos et Barksia jaksa lukea niin et ole ankan lukemisen arvoinen HYI! Ne italiaiset turhanpäiväiset piirtäjät on kyllä tosi surkeita.

T.I.M.B.A
Tahattoman Itsevarma ja Murheellisen Biodynaaminen Aarporaaja

Mutta onnea vaan Akulle!

Oon kansa monen muun kanssa samaa mieltä, että ei oikein sytytä nämä uuden kun taas noi 70-80 luvun ankat jaksaa aina naurattaa.

Kusimato sanoi:
Jos et Barksia jaksa lukea niin et ole ankan lukemisen arvoinen HYI! Ne italiaiset turhanpäiväiset piirtäjät on kyllä tosi surkeita.

Kyllä minä itse nautin Rosan huumorintajusta ja piirrosjäljestä suunnattomasti.

donrosa05.jpg

Katsopa noita kamelin polvia niissä lukee D.U.C.K :D

Monta kääkkistä onnentoivotusta Aku Ankalle :rock: Sivistyksen kulmakivi.

Piirtäjistä Barks ja Rosa ovat parhaita.

sitten vielä tämä:

D.R.A.G.O.N
Divaritason Rehevä Apulaisvaravaltuutettu ja Gorillamaisen Opinhaluinen Nautiskelija

C.I.I.O.N
Coolin Itara ja Ilmeisen Oikeamielinen Nuudelinsyöjä

Kyllä Aku Ankka on kaikista piirretyistä hahmoista paras!

S.T.R.O.M.A
Sykähdyttävän Tunteellinen Raivohullu ja Oudon Musikaalinen Anarkisti :jahas:

Rosan ja Barksin sarjat kyllä uppoaa edelleen ja niitä jaksaa lukea uudelleen ja uudelleen. :rock:

Onnea vaan Akulle! :thumbs:

En ole uusia Akkareita lukenut, en pitkään aikaan. Vanhoja tulee selailtua, sellaisia 70-80-luvun Akkareita nostalgisissa keltaisissa Aku Ankan muovikansioissa.

Taskupokkareita tuli lapsena / nuorena luettua paljon. Ehdoton suosikki oli silloin ja on yhä: Taikaviitta! :rock:

P.U.M.B.A
Pohjattoman Upea ja Monumentaalisen Bambimainen Avaruusturisti

Vai että Bambimainen :jahas:

Akua on tullut luettua ja 10v+ ja matka yhdessä jatkuu :worship:

Paljon Onnea!
Meille tullu Aku Ankkaa jo 10 vuotta ja lisää saa tulla... Akua luen aina ku juon kahvia tai syön ruokaa.. :rock:

T.O.M.I. = Tuikkaa Omnadreniä Muskeliin Iltaisin

Aku Ankkaa tuli luettua ihan pikkutytöstä lähtien. Paras jakso on edelleenkin Carl Barksin piirtämä "Kunnonkohennusta kerrakseen", jossa "Hauis Harteikko nostaa 200 kiloa vaivatta." :lol2:

Mulla meni tänään 70:n postin raja rikki ja tänään ilmestyi Akun 70v juhlalehti! Tässä täytyy olla jokin maaginen yhteys... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom