Aktiivisen ihmisen kuulokkeet?

Minkälaisia kuulokkeita käytätte mp3/muiden kannettavien soitinten kanssa puntilla/muunlaisessa liikunnassa? Olen kuun lopulla ostamassa viimein sitä mp3-soitinta ja yleensä nuo soitinten mukana tulevat kuulokkeet ovat täyttä kakkaa. Katsoin tälläisiä Kossin kuulokkeita ja 60kk takuu vakuutti myös erittäin pätevältä. Kokemuksia/mielipiteitä erilaisista kuulokkeista vapaasti vaan esille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä rokkaa kympillä, helvetin hyvä ääni, eivät tipu korvista, eristävät ympäristön äänet helvetin tehokkaasti. Salilla kympit, mutta ei kannata noiden kanssa lähteä rullaluistelemaan, saa aika hätäseen auton kylkeensä kun ei kuule muuta kuin musan.

rafael30 sanoi:
Nämä rokkaa kympillä, helvetin hyvä ääni, eivät tipu korvista, eristävät ympäristön äänet helvetin tehokkaasti. Salilla kympit, mutta ei kannata noiden kanssa lähteä rullaluistelemaan, saa aika hätäseen auton kylkeensä kun ei kuule muuta kuin musan.

Onko sulla muuten toi ihmeen lisähommeli (eli toi Pro eartip) myös hommattu? Vaikuttaa ihan pätevältä idealta.

tiny_tinman sanoi:
Onko sulla muuten toi ihmeen lisähommeli (eli toi Pro eartip) myös hommattu? Vaikuttaa ihan pätevältä idealta.

Kannattaa ehdottomasti ostaa. Hae palstalta tolla Plug-sanalla niin selviää enemmänkin asiaa. Lyhyesti: ne vaahtomuovit hajoaa korviin jos ne yleensä pysyy paikallaan.

Äänenlaatu on kohtalaisen syvältä mutta jos on vähään tyytyväinen tai käyttää jossain salin kolinassa/ulkona niin menettelee ihan täysillä.

JSmith sanoi:
Kannattaa ehdottomasti ostaa. Hae palstalta tolla Plug-sanalla niin selviää enemmänkin asiaa. Lyhyesti: ne vaahtomuovit hajoaa korviin jos ne yleensä pysyy paikallaan.
Stockalta saa just samoja ear tippejä. Maksaa muistaakseni 12 euroa, ja on kyllä hintansa arvoinen ostos. Kossin plugit ilman noita eartippejä on aika kauhea kokemus, ellei omista jotain 3 tuuman korvakäytäviä.

Ilmeisesti mulla on 3 tuuman holet päässä, mutta toista vuotta ovat hyvin palvelleet nuo mukana tulleet pienet nupit. Korviin asettaminen on tosin hilpeän näköistä, vois käydä hakemassa tommoset ihmetulpat. Napeista noissa on paras äänentoisto mitä olen kuullut käytettäessä salilla, ulkona ja metrossa.

Tämä threadi oli just mulle tarpeeseen!! Juuri saman asian kanssa olen tuskaillut kun normaalit napit eivät pysy sitten millään korvissa.
Lieköhän noita Kossin kuulokkeita missään Gigantissa jne myynnissä?

japa sanoi:
Lieköhän noita Kossin kuulokkeita missään Gigantissa jne myynnissä?
Gigantista en osaa sanoa, mutta Verkkokauppa.com:ssa niitä ainakin oli ihan hyllyssä. Posti myös kulkee...

KOSS:in kuulokkeita löytyy anttiloista ainakin jne. mutta niillä tuppaa olemaan hintaa aika älyttömästi... Kannattaa tilata täältä = http://www.audio-outfitters.com/ Halvat hinnat ja ihan nopeat toimitusajatkin. Olen tilannut tuolta itse KOSS:in Plugit ja iPod miniini iSkin-suojan. Luotettava firma ja todella halvat hinnat. Suosittelen lämpimästi.

Mitenkä hyvin kossin plugit toistaa korkeat äänet (esim. sähkökitarasoolot/vastaavat) tai matalammat bassot? Onko särinää tai särkemistä?

Taby sanoi:
KOSS:in kuulokkeita löytyy anttiloista ainakin jne. mutta niillä tuppaa olemaan hintaa aika älyttömästi... Kannattaa tilata täältä = http://www.audio-outfitters.com/ Halvat hinnat ja ihan nopeat toimitusajatkin. Olen tilannut tuolta itse KOSS:in Plugit ja iPod miniini iSkin-suojan. Luotettava firma ja todella halvat hinnat. Suosittelen lämpimästi.

Monessako päivässä napit tulee tuolta?

tiny_tinman sanoi:
Mitenkä hyvin kossin plugit toistaa korkeat äänet (esim. sähkökitarasoolot/vastaavat) tai matalammat bassot? Onko särinää tai särkemistä?

Ne ei toista korkeita ääniä :) Oikeasti, diskanttien toisto on imo ihan olematon. Bassot on tosi (liiankin) vahvat ja matalallekin menevät kun rakenne on suljetu. Ulkotiloissa tosin toi bassokorostus on ihan hyvästä vain.

En ole mitään särinää huomannut kohtuullisilla voimakkuuksilla. Yleisestikin noi on niin kevyt kuorma vahvistimelle että jo pikkuvolumeasetuksella ääntä lähtee ja paljon.

Oma teksti toisesta ketjusta:

"Kävin noukkimassa juuri Sony MDR-EX71SL plugit hintaan 49 Eur. Ilmeisesti hyvin pitkälti samanlaiset kun KOSSin vastaavat plugit. Materiaalina silikoonia ja 3 eri kokovaihtoehtoa niissä "tuteissa" (tutteja voi mielestäni hommata lisää jos nuo kuluvat loppuun). Hyvin tuntuisi pysyvän päässä ja musiikki soi omaan makuun todella hyvin.

"sormet korvissa"-reaktio iski huolella. Ei tosin ahdista korvakäytävää kuten esim Earit ovat aina tehneet. Katsotaan mitä sitten pitemmällä käytöllä sanovat."

Tuo oli n. vuosi sitten, ainoa miinus on se, että eivät pysy päässä kun esim soitin on povarissa ja takki kiinni = takki nykii pikkuhiljaa johtoa korvasta pois. Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen noihin.

Ripe sanoi:
Tuo oli n. vuosi sitten, ainoa miinus on se, että eivät pysy päässä kun esim soitin on povarissa ja takki kiinni = takki nykii pikkuhiljaa johtoa korvasta pois. Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen noihin.
Laita vaikka jostain handsfreestä se kiinnitysklipsi siihen piuhaan ja vaikka takin kaulukseen kiinni niin pysyy

tuota tuli mieleen et suhiseeks teil kovasti noi tulpat? meinaan mul ottaa ne ilmanvastusta vähä ja rupee suhisee aivan mielettömäs ko on rullaluistelee, siis mulla on tällähetkellä jotkuu iha perustulpat. Sekavaa tuli taas..
edit: nii ja sit se musiikki joutuu olee aika koval et tulee sen suhinan yli

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom