Akrobatiakurssi 29-30.1.2005 - ilmoittaudu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hippa sanoi:
Onko teillä jotain toiveita, mitä haluaisitte kurssilla oppia? Välitän terkut tulevalle ohjaajalle, joka sitten voi suunnitella ohjelmaa toiveiden mukaiseksi.
Aiempi akrobatiakokemukseni on suunnilleen tasoa kärrynpyörä, ja sitäkin olen harjoitellut viimeksi joskus peruskouluaikoina :D Hankala miettiä toiveita aiheesta, josta ei ole kokemusta. Olisi kiva päästä kokeilemaan useampia liikkeitä, mutta kuitenkin niin, että muutamaa asiaa painotettaisiin enemmän, että jotakin ehtisi oppia paremminkin (niin hyvin kuin nyt yhden viikonlopun aikana ehtii..). Toivomus olisi, että käytäisiin läpi sekä akrobatiaa että voimaliikkeitä, mutta niin on ilmeisesti tarkoituskin.

Juu Pauliina, voimaliikkeitä on tiedossa myös. Olen laittanut kurssin "teemaksi" fitnessakrobatian juuri siksi, että kurssin antimia voi käyttää hyväksi myös mahdollisen fitnessvapaaohjelman teossa.

KYSYMYS OSALLISTUJILLE JA UUTISIA
Ilmoittautuneita on nyt 11.

Homman nimi on se, että me voimme joko treenata koko aika Kisahallilla tai sitten osa ajasta siellä ja osa vuokratulla tatamimatolla.

Tatamimaton etu on se, että se on pehmeä ja silloin ei ole paljoakaan rajoitteita siitä, mitä liikkeitä opiskellaan. Ihan kaikkea ei voi opetella kovalla alustalla.

11 ilmoittautuneelle kurssin hinta on seuraavanlainen:

Pelkällä Kisahallilla treenaus: 26e/hlö + Kisahalliin mennessä aina 2e
Tatamimatto (6h) ja Kisahalli: 53e/hlö + Kisahalliin mennessä aina 2e
Tatamimatto toiselle päivälle 3h ja Kisahalli: 40e/hlö + kisis.

Yritän löytää edullisempaa tilaa, mutta aika heikosti on mahdollisuuksia.

Kertokaa nyt arvon osallistujat miten haluatte toimia.

Heippa!

Vieläkö kurssille mahtuu mukaan? Laitoin sulle Hippa aiemmin sähköpostiakin, ja kun kerran ihan aloittelijatkin on tervetulleita, niin olisin tosi kiinnostunut!

Hippa sanoi:
Kertokaa nyt arvon osallistujat miten haluatte toimia.
Mä kannatan kyllä mahdollisimman paljon tuota tatamiaikaa, voisin kuvitella, että ainakin mä uskallan pehmeällä alustalla yrittää rohkeammin temppuja - kyllähän se hinta hieman enemmän kirpaisee, mutta ainakin mulle se pysyy siedettävän rajoissa.

GALLUPPIA TAAS

Miten haluaisitte, että olisi järkätty nuo tunnit? Näyttää siltä, että tuo 40e vaihtoehto toteutuu eli 12h kurssista on 3h tatamimatolla ja muu on kisahallilla kovalla alustalla.

Lauantaina voisi kurssi alkaa vähän myöhemmin, jotta muualta päin tulevat henkilöt voi matkustaa säädyllisellä aikataululla. Sunnuntaina ajattelin, että alkaisi sitten taas vähän aiemmin, jotta kotiinlähtö on säädylliseen aikaan.

Kurssia on siten, että 3h/tauko/3h. Tauko voisi olla tunnin verran.

La aikataulu voisi olla siten, että 13-16 treeniä 16-17 tauko ja 17-20 treeniä.

Su 10-13 treeniä 13-14 tauko ja 14-17 treeniä.

Vai olisko parempia ehdotuksia?

Tässä taas häiriköin viesteilläni, mutta vieläkö siis mahtuisi mukaan? Mitä enemmän luen suunnitelmianne kurssin suhteen, sitä kiinnostavammalta se kuullostaa :)

Mahtuu mukaan kyllä, laita privaviestiä mulle ni se on sillä selvä.

Mitä enemmän porukkaa, sen pienemmät kulut.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ihan Ok, mut Pliis (!), eihän se su-aamu ole tatamilla, mä kun en silloin pääse mukaan ku on näitä päälleikkäisiä harkkoja... tulisin sit tauon jälkeen taas kehiin.

Nyt löytyi edukas pehmeäalustainen vuokratila! Nyt jopa sitten onnistuu saada puolet kurssista pehmeällä alustalla niin kuin alunperin suunnitelma oli.

JÄÄLEIDI, älä huoli :) Olen ottanut toiveesi huomioon ja sunnuntaina pehmeäalustainen varaus on iltapäivästä.

INFORMAATIOTA:

Noni. Vihdoin alkaa homma aukeamaan lopullisesti. Odottelen vastausta varauskyselyyn.

Heti sen jälkeen kerron aikataulun, kurssin hinnan ja maksutiedot.

Osallistujia on näillä näkymin 11.

Akrobatian ensimmäinen päivä

Akrobatian ensimmäinen päivä on takana. Kurssi on ollut hyvin antoisa, mutta myös raskas! Jokainen paikka on ihan jumissa eikä ole mitään havaintoakaan miten huomenna jaksaa!

Osallistujia tänään oli vain 5 kappaletta loppuväen peruttua tulonsa erinäisistä syistä.

Pienikin porukka pärjäsi oikein hyvin. Oli loikkaharjoituksia, erilaisia hyppyjä, venyttelyä, liikkuvuusharjoituksia, teoriaa, temppuja, kärrynpyörän ja käsilläseisonnan variaatioita.. Tosi jees :)

Täydet pisteet tästä päivästä! Katsotaan miten huomenna jaksaa :whip:

Hippa sanoi:
Täydet pisteet tästä päivästä! Katsotaan miten huomenna jaksaa :whip:
Kyllä! Täydet pisteet täältäkin :thumbs:
Olen ihan naatti. Iltapalaa vielä nassuun ja sitten sänkyyn pelkäämään, kuinka jumissa herään huomiseen päivään! :hyper:

Järjestetään"uusintakierros", järjestetäänhän?!?

Hienoa että on mennyt putkeen! Toivotaan että huomisestakin tulee antoisa.

Uskallankin toivoa että samanmoinen akrobatiakurssi järjestettäisiin lähitulevaisuudessa uudestaan, jonne minullakin ja monilla muilla mimmeillä, olisi sitten mahdollisuus päästä. Uskoisin että kiinnostusta kyllä löytyisi! Itseäni ainakin jäi hitosti harmittamaan etten päässyt mukaan.

Kaksi kurssipäivää takana ja fiilis on "romuna, mutta onnellinen" :hyper: ! Kiitos Hippa järjestelyistä ja kurssin vetäjä Jenni oli just hyvä ainakin minun taidoilleni ja jaksamiselle!

Jääleidi sanoi:
fiilis on "romuna, mutta onnellinen" :hyper: !
Samat sanat: romuna ollaan, mutta lähtisin heti uudelleen (tai ehkei ihan heti mutta heti kropan "parannuttua" ;) ) . Viikonloppu oli kiva ja antoisa! Kiitokset Hipalle järjestelyistä, Jennille kurssin vetämisestä ja kaikille osallistuneille mukavasta seurasta. Jokos aletaan suunnittelemaan seuraavaa akrobatiaviikonloppua?

Kyllä mä luulen, että alkaa uuden järkkäily, jos vaan riittää osallistujahalukkuutta. Kysäisen tuolta samalta ohjaajalta, josko kiinnostaisi uuden kurssin veto myöhemmin keväällä/kesällä.

Tän toisen kurssin voisi mahdollisesti ottaa jossain urheilukeskuksessa niin kuin tämänkin kanssa aluksi suunniteltiin.

Uskoisin, että sellainen kurssi onnistuisi paremmin, mutta vaatisi myös enemmän osallistujia. Meitä oli tosiaan vain 5-6 paikalla, kun muut olivat sairaana tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom