Akrobatiakurssi 29-30.1.2005 - ilmoittaudu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Hippa

Okkapukku.
VIP
Haluatko mukaan akrobatiakurssille? Kurssi järjestetään näillä näkymin 29-30.1.2004 Helsingissä ja se kestää yhteensä 12 tuntia.

Siellä opiskellaan fitneksen vapaaohjelmaan sopivaa akrobatiaa ja voimaliikkeitä. Kurssi on aloittelijoille, joten mitään etukäteiskokemusta ei tarvita.

Ilmoittaudu privaattiviestillä minulle tai sähköpostilla hiljainen@suomi24.fi

Kurssi ei toteudu ellei osallistujia ole tarpeeksi. Suuresta kiinnostuksesta huolimatta ilmoittautumisia on tullut vain kaksi.

Jos joku toinen ajankohta on parempi, ilmoittakaa siitä tässä threadissa niin kurssin ajankohtaa voi kyllä siirtää.

Hinnasta ei toistaiseksi ole tietoa. Mikäli tilat ei tule maksaa erityisemmin (esim. jos pääsee Kisahalliin tai Liikuntamyllyyn), hinta tulee olee 10 hengen ryhmällä noin 30e/hlö koko kurssi eli ei kovin kallis :)

Mitä enemmän ihmisiä, sen halvemmaksi tulee.

Oisin niiiin kovasti halunnu tolle kurssille, mutta taitaa tulla hieman liian kalliiksi lähteä täältä hevonkuusesta tulemaan... :( Muuten kyllä..

Väännän kohta niskat nurin Liikuntaviraston liikuntapaikkavarauspalvelulta!

Joka ikisen tiedon saa nyhtämällä nyhtää. Vaikka olen ihan selvällä suomen kielellä laittanut sinne tietoa siitä, miten haluamme varata niitä aikoja niin eivät ehdota mitään.

Sitten kun vääntämällä väännän rautalankaa niin kyllä sieltä sitten löytyykin sopivaa aikaa, mutta ei vaan voi vahingossakaan kertoa minulle!

:(

Heti kun lähempänä Oulua tms pohjosessa järjestettään tällaista kivaa niin olen kyllä ensimmäisenä jonossa! Telinevoimistelua on joskus penskana tullu harrastettua ja ois mahtavaa oppia vähän lisää ja vaikeempia liikkeitä. :D

Ilmoittelin kiinnostuksesta toisessa tredissä, mutta toi viikonloppu on mulle huono.... :itku:

No, toisella kertaa sitten..

Nonni.

Minä pistin sitten ihan virallista valitusta tuosta palvelusta, jota olen saanut. Katsotaan mitä sieltä tulee.

En voi ymmärtää miten varauspalvelun henkilökunta ei osaa kertoa onko siellä vapaata tilaa vai ei ja miten se varataan ja paljon se maksaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
UUTISIA!

Olen saanut aika hyvän tarjouksen Urheiluopisto Kisakeskuksesta. www.kisakeskus.fi , joka sijaitsee Karjaan lähellä Pohjassa.

Homma per hlö olisi 85e, jos tulee 10 ihmistä.

Jos saamme porukkaan 15 henkilöä, hinta per henkilö olisi 70e.

Plus matkat. Jos tilaa opiston kautta Karjaan juna-asemalle kuljetuksen, hintaa tulee luonnollisestikin vähän lisää.

Hinta sisältää majoituksen, ruokailut (la päivällinen, su aamiainen ja lounas), ohjaajan kulut sekä harjoitustilat.

Miltä tällainen kuulostaa vai onko liian hinnakas?

En ole vielä sanonut tarjoukseen mitään, mutta se on aika hyvä.

UUTISIA

Koska en saanut juuri mitään palautetta ideasta järjestää kurssi siellä urheiluopistolla, en sitten ottanut tarjousta vastaan.

Olemme nyt saamassa tarjouksen eräältä kamppailulajisalilta ja pian selviää sen paikan vuokra.

Suunnitelma siis pysyy ennallaan eli Helsingissä kurssi pidetään ja tunnit on joko pelkästään siellä salilla tai sitten osittain Kisahallissa ja osittain siellä salilla (riippuu hinnasta).

Meitä osallistujia on ilmoittautunut 9.

Näillä näkymin kyseessä on tammikuun vika viikonloppu.

Yksi paikka lupaili vuokrata tilat, mutta katsotaan mitä sieltä tulee, jos tulee.

Porukkaan voi vielä ilmoittautua halukkaat! 2.12 oli raja sille, että saa sen peruslössin kasaan eli nyt kurssi voi toteutua, mutta vielä mahtuu mukaan aina 15 osallistujaan asti! :)

Onko teillä jotain toiveita, mitä haluaisitte kurssilla oppia? Välitän terkut tulevalle ohjaajalle, joka sitten voi suunnitella ohjelmaa toiveiden mukaiseksi.

Hippa sanoi:
Onko teillä jotain toiveita, mitä haluaisitte kurssilla oppia? Välitän terkut tulevalle ohjaajalle, joka sitten voi suunnitella ohjelmaa toiveiden mukaiseksi.
Mä ainakaan en osaa ennestään juuri mitään, jotta "anything goes" :)
Mulla tosin on se, että kun tuota voimaa ei hirvittävästi vielä näin lyhyen harrastelun jälkeen ole, niin voimaliikkeet saattaa tuottaa ongelmia, jos niitä harjoitellaan. Voisi ehkä siis varautua siihen mahdollisuuteen, että jos ei kertakaikkiaan voimien puolesta vielä kykene niitä harjoittelemaan kunnolla, voisi sen ajan sitten treenata enemmän tai vähemmän issekseen niitä akrobaattisempia liikkeitä :nolo:

Hep! Mä haluun mukaan! Ilmottaudun tasan nyt ja heti :hyper:...

/me haluaa tulla über-upeaksi-ja-taitavaksi fitness-ammattilaiseksi (tjsp) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom