Akne vs palautumisjuomat+treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Krister
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tääh? mulla ei ole koskaan ollut finnejä ja ihan hyvin olen kehittynyt :P
mutta osasyynä saattaa olla se että olen aina juonut noin 5 litraa vettä per päivä plus öhlyä naamariin :)

Öljyä koneeseen

Mulla on ollut finnejä murrosikäsestä. Aiemmin ne oli toisinaan,kansanedustajamme kuvausta lainatakseni, "kyrvän kokosia patteja otsassa". Viime vuosina onneksi huomattavasti pienempiä, joka johtuu varmaan hormonitason hitaasta laskusta iän myötä.

Mulla on auttanut Omega 3 ja 6 helokki- ja kalaöljytabut. Vaikutus pitäisi näkyä selvästi kuukaudessa. Yksi aamulla ja toinen illalla riittää. Mitkään voiteet, clerasilit, saippuat jne. ei ole tehonneet.

Jotkut ovat huomanneet kreatiinin lisäävän aknea. Ihon uloin kerros on kuulemma kreatiinia, joten voi hyvinkin olla että kreatiinillä saa kasvatettua itsestään paksunahkaisen, josta seuraa sitten iho-ongelmia. Itellä on ainakin niin sika paksu nahka että se halkeilee Talvella kuivassa ilmassa herkästi. Mulla tosin toi paksunahkaisuus on muutenkin ominaisuutena ilman kreatiiniakin, mutta kyllä kreatiinilisä varmaan kasvattaa myös ihoon paksuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom