aineenvaihdunta hitaammaksi ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~D~
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

~D~

eli joo, kyllästyttää välillä juosta vessassa 1 - 4 h välein joten olisko jotai keinoa miten vois hidastaa aineenvaihduntaa ? vai lopetanko vaan syömisen ? :D

Itse taas haluaisin, että aineenvaihduntani kiihtyisi hieman. Syön joka kolmen tunnin välein, mutta saatan joutua käymään vessaan vain kerran päivässä :(

Juo vähemmän? Mutta se ei ole kovin suositeltavaa jos juo liian vähän. Kahvin juonti pidentää vessakäyntien väliä mutta se johtuu siitä että kahvi "kuivattaa" elimistöä, mikä ei sekään ole kovin hyvä juttu. En mä nyt tiedä onko tuo loppujen lopuksi niin rasittavaa. Itsekin tulee käytyä vessassa about 3-4 tunnin välein eikä se mikään ongelma mulle ainakaan ole. Mä juon about 2-3 litraa pelkkää vettä + muut nesteet päivässä.

~D~ sanoi:
eli joo, kyllästyttää välillä juosta vessassa 1 - 4 h välein joten olisko jotai keinoa miten vois hidastaa aineenvaihduntaa ? vai lopetanko vaan syömisen ? :D
Miksi ihmeessä haluat aineenvaihdunan hidastumaan. Siis mitä parempi aineen vaihdunta sitä enemmän kulutat kaloreita. Sinuna olisin vaan hiljaa ja kiittäisin luojaa, kun on niin hyvä aineen vaihdunta. :rock:

syö vain kerran päivässä ja paljon. sumotorien keino kerätä massaa. pientä näyttöä on, että toimii. pojilla on paljon pattia niiden läskien alla.

ace-oo- sanoi:
Ala seurustelemaan jonkun upean tytön kanssa,ja hengailkaa aina hänen kämpillä.
hahaha toimii ainakin alussa :D allekirjoittanut kokenut, tosin nykyään mun tiheistä vessavierailuista on tullut lähes vitsi suhteessamme :)

eli.. inhoat paskomista niin paljon että haluat vähentää sitä, vai mikä pointti sulla tässä nyt on?

jos syöt paljon ja terveellisesti, niin kyllä sitä matskua tulee pihallekkin. siis jos syöt tarpeeksi kuituja. omaa energiankulutusta voit vähentää vähentämällä turhaa pyörimistä.

~D~ sanoi:

Normaalia tämä on silloin kun kroppa toimii normaalisti ja on paljon kaloreita ja nestettä ruokavaliossa. Joten eipä tuohon mitään huomiota kannata kiinnittää. Vessassakäyntihän on niitä harvoja iloja joista ei tartte maksaa mitään. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi olla :david:-kysymys, mutta eikö suolen toiminta ja aineenvaihdunta ole kaksi eri asiaa?

Timba79 sanoi:
Vessassakäyntihän on niitä harvoja iloja joista ei tartte maksaa mitään. :D

Kaupastahan se tavara tulee. Tai vesilaitokselta. Ja molemmat maksaa eli eipä ollut ilmaista sekään ilo :)

Markkinatalous sukkaa, ruvetaan kommareiksi. Sit kaikki voi käydä vessassa yhtä paljon.

anticube sanoi:
Kaupastahan se tavara tulee. Tai vesilaitokselta. Ja molemmat maksaa eli eipä ollut ilmaista sekään ilo :)

Ja jos paskasta saisi rahaa niin köyhät syntyisi ilman persereikää. ;)

Kohtis:

Ei tarkoita suolen toiminta ja aineenvaihdunta samaa, mutta aika hyvin ne käsikädessä kulkee (ainakin minulla).

Jos syöt paljon kuitua, voisit mahdollisesti vähentää sen kulutusta.

kohtis sanoi:
Jos syöt paljon kuitua, voisit mahdollisesti vähentää sen kulutusta.

En suosittele. Kuitu edistää hommaa ja voi sitten syödäkin tiheämmin :D . Itsekin sanon, että olisit vain tyytyväinen, kun aineenvaihdunta jyllää noin kovana, vaikkakin tässä tulikin jo esille se pointti, että imeytymisesi suolessa on liian nopeaa ja siten myös ulosteen muodostus. Lisää rasvan määrää aterioissasi. Se hidastaa imeytymistä.

Doggoned sanoi:
En suosittele. Kuitu edistää hommaa ja voi sitten syödäkin tiheämmin :D . Itsekin sanon, että olisit vain tyytyväinen, kun aineenvaihdunta jyllää noin kovana, vaikkakin tässä tulikin jo esille se pointti, että imeytymisesi suolessa on liian nopeaa ja siten myös ulosteen muodostus. Lisää rasvan määrää aterioissasi. Se hidastaa imeytymistä.

Jos ongelma on liiallinen paskomisen tiheys ja hän vaikka sattuisi syömään turhan paljon kuituja, niin voisi olla ihan jees vaihtoehto ehkä karsia hieman. Vaikkakin on epätodennäköistä, että kuituja tosiaan tulee syötyä liian paljon.

hmh.. mulla taas on ihan toisinpäin.. välillä riittää 2-3 kertaa paskalla viikossa. (Silloinkin kun syön hyvin, nyt on syömiset ollut ihan päin vittua rahapulan takia). Ja paino nousee miinuskaloreilla.

Back
Ylös Bottom