Aikuisiän painoero pienimmän ja isoimman lukeman välillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsellä on paino heitellyt vuositain sellaisen kymmenisen kiloa. Kesäksi aina tiputan rasvat pois ja syksyn/talven aikana ne saa tulla takaisin.

Enimmillään aikuisiällä olen painanut n.102 kiloa tuossa pari kuukautta sitten, viimekesänä paino oli 90 kilossa, tänäkesänä toivottavasti siinä 92. Alimmillaan paino on aikuisiällä ollut 80 kilon paikkeilla silloin joskus parikymppisenä...

Aamupaino aikuisena on ollut pienimmillään 71 kg ja suurimmillaan 118,7 kg. Suurin mitattu paino taisi joskus illalla hyvin syöneenä olla lähemmäs 124 kg. Pituus on ollut siis koko ajan sama, eli jotain 184 cm. Olen ikäni siis seurannut painoa lähinnä aamuisin normaalien aamutoimien jälkeen, jota itse pidän ns. todellisena painona. Näin painoeroksi siis tulisi 47,7 kg. Mikäli lasketaan tuon suurimman mittariin kilahtaneen iltapainon mukaan, niin erotukseksi tulisi siis liki 53 kg. Suurimmat massat siis vuonna 2000. Bodailutyyppisen kovan systemaattisen treenin katsoisin jälkikäteen lopettaneeni jossain 2001-2002 tienoilla, joskin vielä myöhemmin loppuvuonna 2004 paino käväisi muistaakseni n. 105 kg lukemissa.

Nykyisin paino on pysynyt välillä 80 kg - 82 kg. Tavoitteet ovat iän myötä vaihtuneet massan hankinnasta ns. tervelliisten elämäntapojen tavoitteluun ja kohtalaisen monipuolisen kunnon ylläpitoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom