Aikuisiän painoero pienimmän ja isoimman lukeman välillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
vuonna 1995 lopussa painoa oli muistaakseni 122 kg ja vuoteen 1997 sain sen 66 kiloon eli 56 putosi kaikenmaailman "järkevällä treenillä ja ruoalla" :rolleyes: Not. :jahas:

Huikeita alimpia painoja porukalla täällä. Meikäläinen painoi jo 18-vuotiaana mukavat 90kg ja nyt paino on parin vuoden jälkeen 109-111kg. Muutakin on tullut kun "kireää" lihaa mutta mielestäni en lihava ole. pituus 186cm. Jos vuoden mittaan pääsisi lähemmäs satasta kuin 110kg niin tyytyväinen olisin.

Intistä pois päästessä vaaka näytti 74-75 kg. Kaikkein isoin paino itelläni osui kevääseen 2008, jolloin oltiin 94 kg.ssa. Tällä hetkellä paino hiihtelee välillä 86-90 kg ja housukoko on yhtä kokoa pienempi kuin tuolloin 2008. Pituutta 176 cm.

Mulla reiluun kahteen vuoteen vetäny paino 18 synttäreistä tähän hetkeen vuoristorataa.

83->65->98->67->75

173cm, treenaamatta ollut tän reilun 2 vuoden aikana 1,5vuotta.

33kg siis isoimman ja pienimmän ero, näyttää hassulta tän pitusessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
18v 100kg Teinivoimaa
20v 105kg Vahvana
21v 115kg Isona
22v 92kg Kireenä
23v 103kg Voimavääntäjänä
29v 95kg Hyvä kondis
31v 105kg Nyt ja peli on menetetty

Aamupainoja siis, 23kg suurin ero ja tämä yhden dietin aikana joka kesti n.6kk.

Tosssa ku olin 19v joulukuussa, kun aattelin, ettö ny syön mitä vaan, että sen jälkeen alan vähän kattoo mitä suuhun laittaa niin painoa oli 102kg ja olin aika tukevassa kunnossa. :D Nyt tossa eilen aamulla otin painon ja vaaka päsähti 88,2kg kohalle. Vielä voisin 3 kiloo irrottaa niin oisin tyytyväinen. :P Niin ja pituutta on 180cm.

Muistaakseni keväällä 2001 130kg (pituutta 192cm), kaksi vuotta myöhemmin 90kg. Siitä pari-kolme vuotta kuivan kesän orava-lookiin, painoa 77-78 kg. Eli 130-77= 53kg. Tällä hetkellä 98 kg :D .

ooh, ihanaa!

18v vinkuheinänä 58kg -> viime syssynä bulkkiläskinä ~90kg = eroa 32kg.

180cm ja 58kg on muuten rivon näköistä...

Pelkästään vuoden sisään paino muuttunut 83 -> 75 -> 90 -> 80

Intissä parikymppisenä painoin jotain 57,5kg ja nyt 75kg ja pituutta 172cm :) helekatti mikä riisikeppi vieläkin

No ! Kaikki vanhat kaverit eivät tunteneet ja muutama koulukiusari taisi pelästyäkin ja ihan syystä....Törmäsin heihin joskus Pingviiniin vessassa Tikkurilassa.:D--> Jätkä on vähän kasvanu...:wtf:
HAHA PINKKU! Mä voin "sieluni silmin" nähdä ton tilanteen. :evil:
Olin ite viimeks pinkussa uutenavuotena. :joulu3: Pukin lailla join valomerkkiin asti vaan muutaman. Oli ihan jäätävä kylmyys ulkona ja taksijonossa kykkimisen sijaan juokstiin broidin kanssa kilpaa himaan...
Herättyäni sit lähin salille ja vedin, ehkä elämäni hapottavimmat aamuaerobiset tyhjään vatsaan. :puntti:

-Armeijan jälkeen 21- vuotiaana 79kg , vuonna 1992. (Ennen inttiä 105kg)
-Isoimmillani (1996-97 taisi olla vuodet.) 132kg +53kg tuli otettua painoa lisää...

No ! Kaikki vanhat kaverit eivät tunteneet ja muutama koulukiusari taisi pelästyäkin ja ihan syystä....Törmäsin heihin joskus Pingviiniin vessassa Tikkurilassa.:D--> Jätkä on vähän kasvanu...:wtf:
pyssy sanoi:
Itse arvostan vaikkapa löysempääkin " runkoa ", jossa on sitten mukavasti massaa.
Ei mulla muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom