- Ikä
- 51
teemupii sanoi:*miettii että ompas mun elämä helppoa*
Samaa mietin minäkin :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
teemupii sanoi:*miettii että ompas mun elämä helppoa*
XXL sanoi:Miksihän Suomessa ei laiteta sitä rahatiskiä siihen ostettujen ruokien puolelle jolloin pakkaaminen ja kuittaus onnistuu samasta paikasta ja yhtäaikaa? Näin on ainakin Englannissa ja muissa bisnesmaissa. Suomessa on yleensä juuri päinvastoin.
Itse tykkään jättää kortit tiskille ja mennä pakkaamaan. Kun kuitti läpsähtää tiskiin olen kuitenkin jo valmiina kuittaamassa.
WTA sanoi:.
Ps. Eikä ne tuotteet ole ilmaisia vaikka viivakoodin lukia ei välttämättä heti niitä lue.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Tiedän, niitä kuitteja ei saa verotukseen.
Ppps. EI, kauppaan ei voi jäädä tiskaamaan.
PMLats sanoi:Omat kokemukset ainakin Sainsburysta Englannissa on kyllä semmoiset että tehottomampaa kassatoimintaa voi etsiä. Ainakin siellä, missä itse asioin aikoinaan, oli ensinnäkin kassarakennelmassa vain yksi "laari", johon skannatut tuotteet menivät - ei siis sellaista missä on väliseinät, niinkuin Suomessa, jolloin voi useampi asiakas pakata samaan aikaan. Kun ostokset oli skannattu, oli aivan normaalia että kaikki odottavat niin kauan että asiakas on saanut 8-henkisen perheensä ruuat pakatuksi niihin pieniin reikäisiin pussukoihin
Tomi sanoi:Nämä juntit ovat varmasti juuri niitä samoja, jotka ryysäävät väkisin täyteen metroon, kun ulos on tulossa vielä 20-30 ihmistä. Näitä taukkeja en väistä, ellei kyseessä ole vanhus tai vammainen. Muut paniikissa metroon vasten ihmisvirtaa tunkevat juntit saavat iloisesti olkapäätä vastapalloon.
teemupii sanoi:Ei tähän valitusvirteen voi muuta sanoa kuin että hirttäkää ittenne jos on noin vaikeaa :thumbs:
Mielummin pistää ne nysvääjät jojoon niin hoituu kaksi ongelmaa.teemupii sanoi:Ei tähän valitusvirteen voi muuta sanoa kuin että hirttäkää ittenne jos on noin vaikeaa :thumbs:
CapraIbex sanoi:Perkeleen penninkaivajat on ehkä ärsyttävimpiä, tulee mlkeen mieleen olikohan jackass jossa kaverit yrittivät maksaa jotain n. 5000:lla ameriikansentillä tms.