Ai että tekee gutaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
47
Sataset paukkui eilen penkkiykkösessä ja fiilis oli loistava. Sain eka kertaa parivuotisen "urani" aikana ylös 100kg penkistä eli talven tavoite täyttyi ja vielä suht kevyesti. Syksyllä vielä menin melkein heti lämmittelysarjojen jälkeen aivan tukkoon ja olkapäät oli jatkuvasti kipeinä. Sit vielä syyskuussa hajotin selkäni ja olin treenaamatta reilun kuukauden. Tätä taustaa vasten pakko olla tyytytyväinen.. :D

Mites usein itse parannatte enkkoja? Onks se ihan tuikitavallista kokeneemmalle treenaajalle eikä aiheuta voittaja fiilistä?

Kesän tavoitteena olis maratonin juoksu. Sitä varten pitäis pudottaa painoa muutama kilo (79->75) kuitenkin mahdollisimman vähällä lihaskadolla...

Tosta lihaskadosta, että mä painoin noin 75 ja olin suht tiukas kunnos, penkistä meni 10 80kg, ja sen jälkeen rupesin laihduttaan, kävin kuitenkin rauhallisesti salilla, nytten 69 kilosena nosta 90 10 kertaa...tästä laihdutuksesta sen verran että ihmiselimistö kuluttaa ekaks läskin ja vasta sitten lihasta, että kyllä se aika turvallista on laihduttaa, ja lihasmuisti toimii että jos sitä lihasta vähä lähtee, niin kyllä se seuraavalla massakaudella palautuu yllättävän helposti

On ittelläki menos paussi reenaamises ku on selkä paskana...
Mietin täs mun penkkimaksimia, uskoisin sen liikkuvan 110 ja 120 välillä muttei viitti kokeilla selän takia:(

Originally posted by tnemesis
...tästä laihdutuksesta sen verran että ihmiselimistö kuluttaa ekaks läskin ja vasta sitten lihasta, että kyllä se aika turvallista on laihduttaa
Ahaa. No tuohan on enemmäin kuin hyviä uutisia meille kaikille! Tässä kiristymistä odotellessa suosittelisin vaikka lukemaan F.A.Q -osiota ja sieltä erityisesti vaikkapa kaikki diettaamiseen liittyvät linkit.

Tosta lihaskadosta, että mä painoin noin 75 ja olin suht tiukas kunnos, penkistä meni 10 80kg, ja sen jälkeen rupesin laihduttaan, kävin kuitenkin rauhallisesti salilla, nytten 69 kilosena nosta 90 10 kertaa...tästä laihdutuksesta sen verran että ihmiselimistö kuluttaa ekaks läskin ja vasta sitten lihasta, että kyllä se aika turvallista on laihduttaa, ja lihasmuisti toimii että jos sitä lihasta vähä lähtee, niin kyllä se seuraavalla massakaudella palautuu yllättävän helposti

Ja eikun "sairaala"dieetille kaikki sitten :kippis1:

Edit: niin eli ei...

Mites usein itse parannatte enkkoja?

Tarkotus ois parantaa joka reenissä enkkoja. :)

Mulla tuntuu uudet enkat hyvältä sen pari minuuttia, sitten on jo laitettu tavotteet eteenpäin.

tästä laihdutuksesta sen verran että ihmiselimistö kuluttaa ekaks läskin ja vasta sitten lihasta, että kyllä se aika turvallista on laihduttaa
Jos joku olisi kertonut tuon aikaisemmin minulle....

Originally posted by Neuvostoliitto
Sataset paukkui eilen penkkiykkösessä ja fiilis oli loistava. Sain eka kertaa parivuotisen "urani" aikana ylös 100kg penkistä eli talven tavoite täyttyi ja vielä suht kevyesti. Syksyllä vielä menin melkein heti lämmittelysarjojen jälkeen aivan tukkoon ja olkapäät oli jatkuvasti kipeinä. Sit vielä syyskuussa hajotin selkäni ja olin treenaamatta reilun kuukauden. Tätä taustaa vasten pakko olla tyytytyväinen.. :D

Mites usein itse parannatte enkkoja? Onks se ihan tuikitavallista kokeneemmalle treenaajalle eikä aiheuta voittaja fiilistä?

Kesän tavoitteena olis maratonin juoksu. Sitä varten pitäis pudottaa painoa muutama kilo (79->75) kuitenkin mahdollisimman vähällä lihaskadolla...

itelkin on muutama tavote, eli paino tohon 80
hujakoille (ehkä ihan vähän alle, täl hetkellä 75), jonkin verran alle 10 rasvoilla, ja penkki johonkin 95 ja mave johonkin 150, vaik ei oo mitään ideaa mitä ykkösel menee mavessa, toistoja menee nyt parin kokeilu kerran jälkeen jotain 90 x 10, vaik tekniikka pikkusen huononee noi vikois toistois.

eli onnee vaan kaikkien tavoitteille!:kippis1:

Originally posted by esko
Tarkotus ois parantaa joka reenissä enkkoja. :)

Mulla tuntuu uudet enkat hyvältä sen pari minuuttia, sitten on jo laitettu tavotteet eteenpäin.
Huhuh.. tuo ois aika raju tahti:)
Ootko onnistunu?

tästä laihdutuksesta sen verran että ihmiselimistö kuluttaa ekaks läskin ja vasta sitten lihasta,

Ja tämä siis juuri päinvastoin. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by turre101
Ja tämä siis juuri päinvastoin. :)

Ai ensin lihas ja sitten läski? No ei sekään ihan nappiin mennyt.
Sanoisin näin että kyseessä on kohtuu monimutkainen systeemi jota ei nyt ihan yhteen lauseeseen voi sisällyttää.

Originally posted by Otso
Huhuh.. tuo ois aika raju tahti:)
Ootko onnistunu?

Mä olen pystynyt parantamaan ennätystä kaksi kertaa viikossa. Nyt kuitenkin on vakiintunut sellanen 5 kiloa kahdessa viikossa ennätykseen lisää. Voimakaudella siis..
Penkkiin siis... Mave on kahdessa viikossa parantunut jopa 20 kiloa, mutta tällainen kehitys ei ole siinäkään jatkuvaa...

Originally posted by punnertaja
Mä olen pystynyt parantamaan ennätystä kaksi kertaa viikossa. Nyt kuitenkin on vakiintunut sellanen 5 kiloa kahdessa viikossa ennätykseen lisää. Voimakaudella siis..
Penkkiin siis... Mave on kahdessa viikossa parantunut jopa 20 kiloa, mutta tällainen kehitys ei ole siinäkään jatkuvaa...

No tokihan se ennätys voi parantua vaikka 3 kertaa saman salikerran aikana. Jos vaikka 2 kuukautta vedät kunnon treeniä, ja kokeilet enkkaa sen jälkeen, niin helpostihan se paranee vaikka kuinka monta pykälää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom